Період оскарження умов закупівлі - по 24-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 996 958,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 31692820 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галина Лесних |
Телефон: | +380343320759 |
E-mail: | vukm_k@ukr.net |
Місцезнаходження: | 78203, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, площа Відродження, 1 |
1 |
За результатами розгляду пропозиції Приватного підприємства «Северин-Н», код ЄДРПОУ 44211717 (далі - Учасник), поданої на участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів по вул. Мазепи, 236 в м. Коломиї))», встановлено наступні факти невідповідності: 1. Згідно умов, прописаних у пункті 1 розділу «Інші документи від учасника» Додатку 1 до тендерної документації, вимагається надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий не раніше як за 30 днів до дати подання. Учасник надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 10.04.2023 року, та Витяг за допомогою чатботу Опендатабот, що не відповідає вимозі тендерної документації. 2. Згідно умов, прописаних у пункті 4 розділу «Інші документи від учасника» Додатку 1 до тендерної документації, вимагається надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного), або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку, у відповідності до порядку оподаткування учасника. Учасник не надав даного документу. З метою усунення невідповідностей в документах, Учаснику необхідно: 1. Завантажити Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий відповідно до вимог тендерної документації. 2. Завантажити копію свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного), або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку, у відповідності до порядку оподаткування учасника. Учаснику процедури закупівлі, Приватному підприємству «Северин-Н», виправити виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та умовам тендерної документації. За результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОМАШБРУК», код ЄДРПОУ 43200636 (далі - Учасник), поданої на участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів по вул. Мазепи, 236 в м. Коломиї))», встановлено наступні факти невідповідності: 1. Згідно умов, прописаних у пункті 1 розділу «Інші документи від учасника» Додатку 1 до тендерної документації, вимагається надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий не раніше як за 30 днів до дати подання. Учасник надав Витяг за допомогою чатботу Опендатабот, що не відповідає вимозі тендерної документації. 2. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник, ТОВ «ТОМАШБРУК», надав Довідку № 166 від 26.07.2024 р. з переліком машин та механізмів, які будуть задіяні для надання послуг, проте, підтверджуючі документи про наявність машин та механізмів не відповідають інформації у Довідці, а саме: - у п. 2. довідки і у Договорі оренди зазначено Екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,3/1 м3 JSB 3CX, 21593 АТ, а у технічному паспорті - Екскаватор-навантажувач JCB 3CX Contractor; - п. 6 і п. 7. Відсутнє документальне підтвердження наявності в Учасника автомобіля MAN Nutzfahrzeuge АТ 7710АЕ та причепа з крановою установкою LAG GEUSEN. 3. Для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник надав Довідку № 163 від 26.07.2024 р. з переліком працівників, які будуть задіяні для виконання договору. В довідці вказано, що Бойчик Василь Степанович працює на посаді інженера-будівельника згідно цивільно-правового договору № 1 від 01.03.2023 р., проте Учасник надав копію цивільно-правового договору № 6 від 22.07.2024 р. У п. 6 Довідки зазначено, що Фодчук Валентина Михайлівна працює на посаді робітника з благоустрою, а у копії наказу від 04.05.2023 року № 11 Фодчук Валентину Михайлівну прийнято на посаду підсобного робітника. 4. З метою документального підтвердження виконання аналогічного договору Учасник завантажив акти виконаних робіт без зазначення дати їх виконання. З метою усунення невідповідностей в документах, Учаснику необхідно: 1. Завантажити Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий відповідно до вимог тендерної документації. 2. Привести у відповідність інформацію у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з підтверджуючими документами. 3. Привести у відповідність інформацію у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та підтверджуючі документи. 4. Завантажити Акти виконаних робіт (форма КБ-2в) із зазначенням дати виконання. Учаснику процедури закупівлі, Товариству з обмеженою відповідальністю «ТОМАШБРУК», виправити виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.