Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 997 444,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 987,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майоренко Вікторія |
| E-mail: | viktoriia.maiorenko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
5 |
«Вимога про усунення невідповідностей: 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 1.1 п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником надається Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій згідно з Формою №1 в Додатку 1 до тендерної документації. На виконання зазначеного, Учасником надано відповідну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 02.08.2024 №17 (далі - Довідка МТБ), що має розбіжності від встановленої Замовником форми. Відповідно до приміток таблиці Форми №1 Учасник не змінює інформацію наведену в графі 1 даної таблиці. Натомість, Учасником було змінено графу 1 таблиці Форми №1. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до Форми №1 із оновленою інформацією та з врахуванням виявлених невідповідностей, зокрема із зазначенням інформації наведеної в графі 1 таблиці Форми №1. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 1.2.2. п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником надається оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) договорів, дійсних та чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди/суборенди, лізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання); також, надається оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують факт отримання Учасником обладнання/технологій відповідно до наданих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). На виконання зазначеного, по крану вантажопідйомністю від 10 т., Учасником надано Договір оренди техніки від 01.01.2024 № 07-01-24 від 01.01.24 з актом приймання-передачі відповідно та Договір фінансового лізингу від 17.03.2021 №093-ЧК-МСБ-Ф-099. Таким чином, Учасником не надано акт прийому - передачі за Договором фінансового лізингу від 17.03.2021 №093-ЧК-МСБ-Ф-099. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати акт прийому - передачі автокрану Palfinger Sany SPC 320 за Договором фінансового лізингу від 17.03.2021 №093-ЧК-МСБ-Ф-099. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п.2.2.1. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надаються оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка про працівників) згідно з Формою №2, а саме: - звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або - витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або - наказів про прийняття на роботу або переведення та/або - наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або - трудові договори (у разі наявності) або - цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю разом з копіями паспортів, картками платників податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) таких осіб та листами-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Такі цивільно-правові угоди повинні бути дійсними на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю). ПРИМІТКИ: Допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників. У разі якщо Учасником укладено договори оренди/суборенди/надання послуг техніки, будівельних машин, механізмів з екіпажем (машиністи/оператори виконавця за відповідним договором виконують роботи/надають послуги), Учасник повинен надати документи передбачені п.п.2.2.1, що підтверджують наявність правовідносин між відповідними особами та виконавцем за відповідним договором. На виконання зазначеного, Учасником, по машиністу крана автомобільного Горбань М.М., надано копію Наказу про прийняття на роботу від 29.04.2027 №ЦМЕ00000005 – 0000000079, де зазначено, що Горбань М.М. прийнятий на посаду машиніста кранів, лебідок та подібних установок ПП «Центр-Монтаж-Енерго», за умовами контракту до 31.12.2017 року. Відтак, Учасником не підтверджено інформацію, вказану у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід протягом строку, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Також, відповідно до п.п.2.2.5. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником, для підтвердження кваліфікації машиніста крану надаються копії документу(ів), які підтверджують право допуску до робіт на крані автомобільному (посвідчення машиніста крана). На виконання зазначеного, Учасником, по машиністу крана автомобільного Горбань М.М., надано копію свідоцтва від 06.05.1994 №238/16 про встановлення 6-го тарифно-кваліфікаційного розряду по професії машиніст автокрану, яке складено російською мовою. При цьому, Учасником не надано автентичний переклад українською мовою даного свідоцтва, що суперечить вимогам п.6 Розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації. Додатково, при вивченні документів тендерної пропозиції Учасника, виявлено розбіжності в номері Наказу про переведення Жовтюк О.І. на посаду машиніста екскаватора, що зазначений в графі 5 таблиці Довідки про працівників (№2) та копії Наказу (№ТОВ00002-0000000044). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) по машиністу крана Горбань М.М. надати дійсні документи відповідно п.п.2.2.1. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації або документи на підтвердження іншого машиніста крану з оновленою Довідкою про працівників. У разі надання документів на іншого машиніста крану, надати оновлену довідку МТБ та документи на підтвердження п. 1.2 Розділу 1 Додатку 1 з урахуванням зміни машиніста крану; 2) автентичний переклад свідоцтва від 06.05.1994 №238/16 про встановлення 6-го тарифно-кваліфікаційного розряду по професії машиніст автокрану Горбаню М.М.; 3) оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з правильним номером Наказу про переведення Жовтюк О.І. 4. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п.3.1 п. 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надається Заповнена довідка у формі № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є виконаний/частково виконаний договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний ремонт зовнішніх водопровідних та каналізаційних мереж або зовнішніх водопровідних мереж, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи: розроблення ґрунту екскаваторами; укладання трубопроводів із поліетиленових труб; улаштування круглих колодязів; установлення лічильників (водомірів). Відповідно до приміток таблиці Форми №3 ** Зазначається найменування файлу, номер сторінки файлу, пункт та обсяг відповідно виконаних робіт в довідці (-ках) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акті (-ах) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по конкретному (-их) договору (-ах). Додатково, відповідно до п.п.3.2.1. п. 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, вказаної у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал та/або електронну копію, та/або скановану копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). На виконання зазначеного, Учасником надано Довідку про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі – Довідка про аналогічний договір) від 02.08.2024№19, де в графі «Підтвердження виконання» не зазначено найменування файлу та правильний номер сторінки файлу в довідці (-ках) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акті (-ах) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по конкретному (-их) договору (-ах). Також, в ході вивчення наданої Учасником скан-копії аналогічного договору від 15.09.2023 №133-09, укладеного між ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» та Виконавчим комітетом Ладижинської сільської ради, встановлено, що предметом аналогічного договору є «Будівництво водонапірної вежі в селі Рижавка по вулиці Дружби Уманського району Черкаської області», що не є аналогічним в розумінні тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) надати оновлену довідку у формі № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з урахуванням виявлених невідповідностей; 2) надати для підтвердження інформації, вказаної у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) іншого аналогічного (аналогічних) договору (договорів) або надати лист-роз’яснення в довільній формі щодо предмету договору від 15.09.2023 №133-09, укладеного між ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» та Виконавчим комітетом Ладижинської сільської ради з посиланням на відповідні законодавчі підстави які обґрунтовують відповідність такого договору встановленій вимозі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.