Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 560 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 16 800 UAH |
| Замовник: | БОЯРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23568909 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Кириченко |
| Телефон: | +380669918017 |
| E-mail: | bzoshzakupivli@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08150, Україна, Київська область,м.Боярка, вул.Лисенка М., будинок 11/23 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У замовника наразі відпала потреба у Послугах з монтажу системи пожежної сигналізації, системи сповіщування про пожежу та управління евакуацією людей (код ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи) у зв’язку із тим, що планується вносити зміни в планування кабінетів, а відповідно і в проєктну документацію.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-11-2024, 00:00
Період оскарження:
з 12-11-2024, 11:37 по 23-11-2024, 00:00
Документи:
ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» у локальному кошторисі зазначає про застосування при виконанні монтажних робіт акумулятора ємністю 7,2 А/г та надає відповідний лист від постачальника акумуляторних батарей щодо ідентичності із акумуляторами 7 А/г та покращених характеристик в роботі даного обладнання. Передбачені батареї мають підвищену ємність заряду, що забезпечить кращу автономність роботи під час відключення енергопостачання. Зазначений аргумент є дуже доречним та вагомим на сьогоднішній день, виходячи із критичної ситуації в енергопостачанні на території нашої держави та позитивно вплине на безпеку школярів. Всі інші характеристики вищезазначених акумуляторів є повністю ідентичними. Натомість, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не прийняла вказані аргументи та докази та зобов’язала скасувати наше рішення щодо визнання ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» переможцем закупівлі. Дослідивши зазначене питання із урахуванням роз’яснення Міністерства економіки України від 17.05.2023 року №3323-04/22523-06 встановлено, що згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника. Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи на викладене та той факт, що виявлені невідповідності у пропозиції ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» не призводить до зміни предмета закупівлі та у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо їм можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Виправити інформацію та надати оновлений локальний кошторис щодо застосування при виконанні монтажних робіт акумуляторних батарей 7 А/г.
I. У відповідності до п. 1.5. Додатку 1 Тендерної документації учасники мали надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом визнання вимірювальних можливостей дійсним на весь період виконання робіт. Скаржником було надане свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії (з додатком) від 26.01.2024 року № ЕЛ-26-01/24-25, що не є сертифікатом визнання вимірювальних можливостей. Поняття сертифікат та свідоцтво мають абсолютно різні значення та не можуть бути визнані тотожними. В Україні сертифікацію визнання вимірювальних можливостей здійснюють спеціалізовані органи з оцінки відповідності, акредитовані Національним агентством акредитації України. Це можуть бути як державні, так і приватні організації, що мають відповідну акредитацію для проведення сертифікації електротехнічних лабораторій. В даному випадку ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА АУДИТУ», що за твердженням скаржника має відповідні повноваження стосовно видачі сертифікатів визнання вимірювальних можливостей відноситься до категорії приватних організацій, що повинні мати відповідну акредитацію НААУ. Згідно з розділом 5, п.п. 1 Тендерної документації замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Звернувшись до загальнодоступного Реєстру акредитованих органів оцінки відповідності НААУ, актуалізованого на 05.08.2024 року (посилання - https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov) ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА АУДИТУ», як організація, що має повноваження на видачу сертифікатів відповідності лабораторій відсутня. Основні положення та загальні вимоги до організації і проведення оцінювання та визнання вимірювальних можливостей суб’єктів господарювання визначені в СОУ 74.9-02568182-004:2016 «Порядок оцінювання та визнання вимірювальних можливостей суб’єктів господарювання на добровільних засадах». Відповідно до п. 6.2 зазначеного нормативного документу, у разі прийняття позитивного рішення суб’єктам господарювання видають сертифікат визнання вимірювальних можливостей за формою, наведеною у додатку Г. Ведення обліку суб’єктів господарювання, яким видані сертифікати визнання вимірювальних можливостей покладено на відповідний підрозділ ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (норма п. 6.5 СОУ 74.9-02568182-004:2016). Проаналізувавши надане скаржником свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії встановлено, що: • свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії (з додатком) від 26.01.2024 року № ЕЛ-26-01/24-25, видане ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА АУДИТУ» не відповідає нормативно встановленій формі; • ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА АУДИТУ» не обліковується в Реєстрі лабораторій, які мають чинні сертифікати визнання вимірювальних можливостей (посилання на Реєстр - https://labcards.kiev.ua/). Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати саме сертифікат визнання вимірювальних можливостей про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, дійсний на весь період виконання робіт, за формою, затвердженою нормативно правовими актами України (дод. Г СОУ 74.9-02568182-004:2016 «Порядок оцінювання та визнання вимірювальних можливостей суб’єктів господарювання на добровільних засадах»). 2. Орган, що видав сертифікат повинен мати відповідні повноваження, передбачені законодавством України та обліковуватись у відповідному Реєстрі лабораторій, які мають чинні сертифікати визнання вимірювальних можливостей (п. 6.5 СОУ 74.9-02568182-004:2016). II. У відповідності до п.п. 2.1., 2.4. Додатку 1 Тендерної документації учасники мали надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід заповнену у відповідності до форми (табл. 2). У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути вказаний: - керівник робіт відповідної кваліфікації; - виконавці робіт: електромонтери відповідної кваліфікації – не нижче 3-го розряду, у кількості не менше 3-х осіб; налагоджувальник приладів відповідної кваліфікації - не нижче 4-го розряду, мінімум – 1 особа. До довідки Таблиці 2 додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). У наданій в складі пропозиції скаржника довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.07.2024 року №97/6 зазначено інформацію про наявність лише двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (Суховій Олександр Васильович та Власюк Андрій Валентинович), у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах пропозиції, визначених пунктом 43 Особливостей. Тобто, кваліфікаційний, освітній рівень та мінімальна кількість працівників скаржника не відповідає умовам Тендерної документації та вимогам, що визначені в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 із урахуванням загальної кошторисної трудомісткості у відповідності до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, заповнену у відповідності до форми (табл. 2) із урахуванням вимог п.п. 2.1., 2.4. Додатку 1 Тендерної документації. 2. Надати до вказаної Довідки документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). III. У відповідності до п. 2.5. Додатку 1 Тендерної документації до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники мали надати на керівника робіт та виконавців робіт особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду або Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) повною мірою підтверджують придатність таких осіб до виконання своїх професійних обов’язків та задач. Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутня особиста медична книжка встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) або медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на Смілянця Станіслава Сергійовича, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати на керівника робіт та виконавців робіт (на кожного працівника, зазначеного в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду або Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) повною мірою підтверджують придатність таких осіб до виконання своїх професійних обов’язків та задач. IV. У відповідності до п. 3, п/п 3.1., 3.2. Додатку 1 Тендерної документації учасники мали надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та устатковання для передачі тривожних сповіщень. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники мають надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій довідці; - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. Скаржником не надано аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом договору від 24.04.2023 року № 6 КР-2023 , що наданий скаржником є «Капітальний ремонт системи порошкового пожежогасіння, системи адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (поліклініка будівля А-3) за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 34» (Код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Закупівля в даному випадку є «Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи сповіщування про пожежу та управління евакуацією людей (код ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи)», що у відповідності до п.2.1.1. п. 2 «Інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 Тендерної документації передбачає надання послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та устатковання для передачі тривожних сповіщень. Враховуючи вищезазначене, у складі пропозиції скаржника відсутній договір, в якому є саме надання послуг за предметом закупівлі, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та устатковання для передачі тривожних сповіщень . 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій довідці; - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. V. Додаток 1 Тендерної документації містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону. Відповідно до пункту 2 розділу 4 додатку 1 Документації вимагається кольорова скан-копія з оригіналу діючої ліцензії або витяг з реєстру органу ліцензування за видом господарської діяльності щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» із змінами, внесеними згідно із Законами». При наданні витягу з реєстру органу ліцензування, до зазначених документів необхідно долучити оригінал або копію рішення (наказу) про видачу ліцензії. Зазначені вище дозвільні документи мають бути видані Державною службою з надзвичайних ситуацій України (Державним департаментом пожежної безпеки) на виконувані роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Разом з тим, у складі пропозиції скаржника відсутні саме ліцензія або витяг з реєстру органу ліцензування, видані саме Державною службою з надзвичайних ситуацій України (Державним департаментом пожежної безпеки) на виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати кольорову скан-копію з оригіналу діючої ліцензії або витяг з реєстру органу ліцензування за видом господарської діяльності щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» із змінами, внесеними згідно із Законами». При наданні витягу з реєстру органу ліцензування, до зазначених документів необхідно долучити оригінал або копію рішення (наказу) про видачу ліцензії. Зазначені вище дозвільні документи мають бути видані Державною службою з надзвичайних ситуацій України (Державним департаментом пожежної безпеки) на виконувані роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. VI. Додаток 1 Документації містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону. Відповідно до пункту 7 розділу 4 додатку 1 Документації вимагається кольорова скан-копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства у центральному/територіальному органі ДСНС України. Надана у складі пропозиції скаржника декларація № 035633/23 про провадження господарської діяльності не містить інформації про реєстрацію у центральному/територіальному органі ДСНС України. Також відповідно до Порталу електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій міститься реєстр декларацій, в якій відсутня інформація про наявність декларації у суб'єкт господарювання ТОВ «ТОП ФАЄР». Враховуючи наведене, у складі пропозиції скаржника відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрована відповідно до чинного законодавства у центральному/територіальному органі ДСНС України, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати кольорову скан-копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства у центральному/ територіальному органі ДСНС України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.