Закупівлю оголошено - 16-07-2024, 18:24. Дата останніх змін - 23-11-2024, 00:00

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи сповіщування про пожежу та управління евакуацією людей

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи сповіщування про пожежу та управління евакуацією людей... Державна закупівля - UA-2024-07-16-008648-a Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи сповіщування про пожежу та управління евакуацією людей від замовника БОЯРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 7/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-16-008648-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-16-010471-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-07-2024, 18:24
по 23-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-07-2024, 18:24
по 26-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 26-07-2024, 11:42
по 26-07-2024, 12:05

Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
560000
560 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 800 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:16 800 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:БОЯРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:23568909 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Кириченко
Телефон:+380669918017
E-mail:bzoshzakupivli@ukr.net
Місцезнаходження:
08150, Україна, Київська область,м.Боярка, вул.Лисенка М., будинок 11/23
4



Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

У замовника наразі відпала потреба у Послугах з монтажу системи пожежної сигналізації, системи сповіщування про пожежу та управління евакуацією людей (код ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи) у зв’язку із тим, що планується вносити зміни в планування кабінетів, а відповідно і в проєктну документацію.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

23-11-2024, 00:00

Період оскарження:

з 12-11-2024, 11:37 по 23-11-2024, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з монтажу системи поже ...
560 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-07-2024, 11:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи сповіщування про пожежу та управління евакуацією людей

1
послуга
08150 Україна Київська область м.Боярка вул.Лисенка М., будинок 11/23
по 01-09-2024
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВ "ТОП ФАЄР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-11-2024 по 16-11-2024
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хрещатик, будинок 16, офіс 717, 01001, Михайло Подоляк
Остаточна пропозиція:
492 785 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
498 385,22 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 4, квартира 11, 01033, тендерний спеціаліст
Остаточна пропозиція:
493 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
556 837,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
02-10-2024, 16:54
Період подачі оскарження:
по 08-10-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-09-24, 09:50:44
24

ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» у локальному кошторисі зазначає про застосування при виконанні монтажних робіт акумулятора ємністю 7,2 А/г та надає відповідний лист від постачальника акумуляторних батарей щодо ідентичності із акумуляторами 7 А/г та покращених характеристик в роботі даного обладнання. Передбачені батареї мають підвищену ємність заряду, що забезпечить кращу автономність роботи під час відключення енергопостачання. Зазначений аргумент є дуже доречним та вагомим на сьогоднішній день, виходячи із критичної ситуації в енергопостачанні на території нашої держави та позитивно вплине на безпеку школярів. Всі інші характеристики вищезазначених акумуляторів є повністю ідентичними. Натомість, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не прийняла вказані аргументи та докази та зобов’язала скасувати наше рішення щодо визнання ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» переможцем закупівлі. Дослідивши зазначене питання із урахуванням роз’яснення Міністерства економіки України від 17.05.2023 року №3323-04/22523-06 встановлено, що згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника. Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи на викладене та той факт, що виявлені невідповідності у пропозиції ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» не призводить до зміни предмета закупівлі та у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо їм можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Виправити інформацію та надати оновлений локальний кошторис щодо застосування при виконанні монтажних робіт акумуляторних батарей 7 А/г.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-10-24, 09:50:44
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТОП ФАЄР"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хрещатик, будинок 16, офіс 717, 01001, Михайло Подоляк
Остаточна пропозиція:
492 785 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
498 385,22 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 03-10-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-09-24, 16:31:43
24

I. У відповідності до п. 1.5. Додатку 1 Тендерної документації учасники мали надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом визнання вимірювальних можливостей дійсним на весь період виконання робіт. Скаржником було надане свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії (з додатком) від 26.01.2024 року № ЕЛ-26-01/24-25, що не є сертифікатом визнання вимірювальних можливостей. Поняття сертифікат та свідоцтво мають абсолютно різні значення та не можуть бути визнані тотожними. В Україні сертифікацію визнання вимірювальних можливостей здійснюють спеціалізовані органи з оцінки відповідності, акредитовані Національним агентством акредитації України. Це можуть бути як державні, так і приватні організації, що мають відповідну акредитацію для проведення сертифікації електротехнічних лабораторій. В даному випадку ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА АУДИТУ», що за твердженням скаржника має відповідні повноваження стосовно видачі сертифікатів визнання вимірювальних можливостей відноситься до категорії приватних організацій, що повинні мати відповідну акредитацію НААУ. Згідно з розділом 5, п.п. 1 Тендерної документації замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Звернувшись до загальнодоступного Реєстру акредитованих органів оцінки відповідності НААУ, актуалізованого на 05.08.2024 року (посилання - https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov) ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА АУДИТУ», як організація, що має повноваження на видачу сертифікатів відповідності лабораторій відсутня. Основні положення та загальні вимоги до організації і проведення оцінювання та визнання вимірювальних можливостей суб’єктів господарювання визначені в СОУ 74.9-02568182-004:2016 «Порядок оцінювання та визнання вимірювальних можливостей суб’єктів господарювання на добровільних засадах». Відповідно до п. 6.2 зазначеного нормативного документу, у разі прийняття позитивного рішення суб’єктам господарювання видають сертифікат визнання вимірювальних можливостей за формою, наведеною у додатку Г. Ведення обліку суб’єктів господарювання, яким видані сертифікати визнання вимірювальних можливостей покладено на відповідний підрозділ ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (норма п. 6.5 СОУ 74.9-02568182-004:2016). Проаналізувавши надане скаржником свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії встановлено, що: • свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії (з додатком) від 26.01.2024 року № ЕЛ-26-01/24-25, видане ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА АУДИТУ» не відповідає нормативно встановленій формі; • ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА АУДИТУ» не обліковується в Реєстрі лабораторій, які мають чинні сертифікати визнання вимірювальних можливостей (посилання на Реєстр - https://labcards.kiev.ua/). Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати саме сертифікат визнання вимірювальних можливостей про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, дійсний на весь період виконання робіт, за формою, затвердженою нормативно правовими актами України (дод. Г СОУ 74.9-02568182-004:2016 «Порядок оцінювання та визнання вимірювальних можливостей суб’єктів господарювання на добровільних засадах»). 2. Орган, що видав сертифікат повинен мати відповідні повноваження, передбачені законодавством України та обліковуватись у відповідному Реєстрі лабораторій, які мають чинні сертифікати визнання вимірювальних можливостей (п. 6.5 СОУ 74.9-02568182-004:2016). II. У відповідності до п.п. 2.1., 2.4. Додатку 1 Тендерної документації учасники мали надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід заповнену у відповідності до форми (табл. 2). У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути вказаний: - керівник робіт відповідної кваліфікації; - виконавці робіт: електромонтери відповідної кваліфікації – не нижче 3-го розряду, у кількості не менше 3-х осіб; налагоджувальник приладів відповідної кваліфікації - не нижче 4-го розряду, мінімум – 1 особа. До довідки Таблиці 2 додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). У наданій в складі пропозиції скаржника довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.07.2024 року №97/6 зазначено інформацію про наявність лише двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (Суховій Олександр Васильович та Власюк Андрій Валентинович), у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах пропозиції, визначених пунктом 43 Особливостей. Тобто, кваліфікаційний, освітній рівень та мінімальна кількість працівників скаржника не відповідає умовам Тендерної документації та вимогам, що визначені в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 із урахуванням загальної кошторисної трудомісткості у відповідності до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, заповнену у відповідності до форми (табл. 2) із урахуванням вимог п.п. 2.1., 2.4. Додатку 1 Тендерної документації. 2. Надати до вказаної Довідки документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). III. У відповідності до п. 2.5. Додатку 1 Тендерної документації до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники мали надати на керівника робіт та виконавців робіт особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду або Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) повною мірою підтверджують придатність таких осіб до виконання своїх професійних обов’язків та задач. Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутня особиста медична книжка встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) або медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на Смілянця Станіслава Сергійовича, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати на керівника робіт та виконавців робіт (на кожного працівника, зазначеного в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду або Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) повною мірою підтверджують придатність таких осіб до виконання своїх професійних обов’язків та задач. IV. У відповідності до п. 3, п/п 3.1., 3.2. Додатку 1 Тендерної документації учасники мали надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та устатковання для передачі тривожних сповіщень. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники мають надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій довідці; - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. Скаржником не надано аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом договору від 24.04.2023 року № 6 КР-2023 , що наданий скаржником є «Капітальний ремонт системи порошкового пожежогасіння, системи адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (поліклініка будівля А-3) за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 34» (Код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Закупівля в даному випадку є «Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи сповіщування про пожежу та управління евакуацією людей (код ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи)», що у відповідності до п.2.1.1. п. 2 «Інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 Тендерної документації передбачає надання послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та устатковання для передачі тривожних сповіщень. Враховуючи вищезазначене, у складі пропозиції скаржника відсутній договір, в якому є саме надання послуг за предметом закупівлі, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та устатковання для передачі тривожних сповіщень . 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій довідці; - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. V. Додаток 1 Тендерної документації містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону. Відповідно до пункту 2 розділу 4 додатку 1 Документації вимагається кольорова скан-копія з оригіналу діючої ліцензії або витяг з реєстру органу ліцензування за видом господарської діяльності щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» із змінами, внесеними згідно із Законами». При наданні витягу з реєстру органу ліцензування, до зазначених документів необхідно долучити оригінал або копію рішення (наказу) про видачу ліцензії. Зазначені вище дозвільні документи мають бути видані Державною службою з надзвичайних ситуацій України (Державним департаментом пожежної безпеки) на виконувані роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Разом з тим, у складі пропозиції скаржника відсутні саме ліцензія або витяг з реєстру органу ліцензування, видані саме Державною службою з надзвичайних ситуацій України (Державним департаментом пожежної безпеки) на виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати кольорову скан-копію з оригіналу діючої ліцензії або витяг з реєстру органу ліцензування за видом господарської діяльності щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» із змінами, внесеними згідно із Законами». При наданні витягу з реєстру органу ліцензування, до зазначених документів необхідно долучити оригінал або копію рішення (наказу) про видачу ліцензії. Зазначені вище дозвільні документи мають бути видані Державною службою з надзвичайних ситуацій України (Державним департаментом пожежної безпеки) на виконувані роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. VI. Додаток 1 Документації містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону. Відповідно до пункту 7 розділу 4 додатку 1 Документації вимагається кольорова скан-копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства у центральному/територіальному органі ДСНС України. Надана у складі пропозиції скаржника декларація № 035633/23 про провадження господарської діяльності не містить інформації про реєстрацію у центральному/територіальному органі ДСНС України. Також відповідно до Порталу електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій міститься реєстр декларацій, в якій відсутня інформація про наявність декларації у суб'єкт господарювання ТОВ «ТОП ФАЄР». Враховуючи наведене, у складі пропозиції скаржника відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрована відповідно до чинного законодавства у центральному/територіальному органі ДСНС України, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи на викладене, у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, надаємо скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати кольорову скан-копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства у центральному/ територіальному органі ДСНС України.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-09-24, 16:31:43
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 4, квартира 11, 01033, тендерний спеціаліст
Остаточна пропозиція:
493 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
556 837,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-08-2024, 15:11
Період подачі оскарження:
по 12-08-2024, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТОП ФАЄР"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хрещатик, будинок 16, офіс 717, 01001, Михайло Подоляк
Остаточна пропозиція:
492 785 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
498 385,22 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 08-08-2024, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-11-2024 по 16-11-2024
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 4, квартира 11, 01033, тендерний спеціаліст
Остаточна пропозиція:
493 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
556 837,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 4, квартира 11, 01033, тендерний спеціаліст
Остаточна пропозиція:
493 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
556 837,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТОП ФАЄР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
492 785 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
498 385,22 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
493 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
556 837,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-07-2024, 18:29:28
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-07-2024, 18:25:00
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
          Статус: Архівована
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          Дата архівування:
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          1. Забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи сповіщування про пожежу та управління евакуацією людей
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 5 відсотків від вартості Договору як забезпечення виконання Договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, що надається шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5 відсотків від вартості договору. Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника: Боярська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Боярської міської ради , Код ЄДРПОУ: 23568909, IBAN: UA798201720314281001203198753; МФО: 820172 Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі без порушень зобов’язань договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо строків надання послуг, 2) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо якості наданих послуг, 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи сповіщування про пожежу та управління евакуацією людей
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 16 800,00 грн (Шістнадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Боярська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Боярської міської ради , Код ЄДРПОУ: 23568909, IBAN: UA798201720314281001203198753; МФО: 820172. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. Закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. Укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. Відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. Закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. Відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. Непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. Ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. Ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2024, 18:24:59
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ