Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2024, 00:00
Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 70 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 100 000,00 UAH |
Замовник: | управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області |
ЄДРПОУ: | 32009931 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Литовченко Тетяна Миколаївна |
Телефон: | +380463123117 |
E-mail: | ugkgtab@i.ua |
Місцезнаходження: | 16600, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прощенка Станіслава, 20 |
8 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.10 «на забезпечення виконання контролю щодо визначення кількості відвантажених матеріалів, що використовуватимуться для надання послуг, учасник зазначає дані про наявність власних, орендованих або залучених за договором автомобільних вагів, які дозволяють здійснювати контроль зважування, із зазначенням марки, місцезнаходження та дати останньої повірки вагів, яка повинна бути не пізніше 1 року з наданням підтверджуючих документів про власність/оренду/залучення тощо». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку №14/33-12 від 22.07.2024 року про наявність власних автомобільних тензометричних вагів ВБА-60-18 із зазначенням марки, місцезнаходження та дати останньої повірки вагів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтверджуючі документи про власність автомобільних вагів тензометричних ВБА-60-18.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимога ТД: Додаток 1 до тендерної документації п.1 таблиці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Довідка у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг. № з/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази, технологій К-сть, шт Правовий статус набуття * Документ, підтверджуючий право набуття ** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «право користування»; ** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, на підставі якого перебуває в користуванні та найменування контрагента, який зазначений у такому договорі. Обов’язковою умовою є наявність матеріально-технічної бази. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/ документ права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном. Якщо обладнання, машини та механізми не є власністю Учасника (є орендованим, залученим або у лізингу тощо), то Учасник надає у складі пропозиції: - копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - копії свідоцтв про реєстрацію машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України. - акти приймання-передачі Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машини та механізми щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Довідку про наявність МТБ без дати та вихідного номера всупереч вимогам тендерної документації «Усі документи, що подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Довідки, гарантійні листи тощо повинні мати дату та вихідний номер, складені в поточному році»; - Колонка 4 «Правовий статус набуття*» заповнюється відповідно вимоги «* якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «право користування»; - Колонка 5 «Документ, підтверджуючий право набуття **» заповнюється відповідно вимоги «** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, на підставі якого перебуває в користуванні та найменування контрагента, який зазначений у такому договорі.»; Не надано: - інформація в довідці про матеріально-технічну базу та документи/ документ права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном; - відсутня інформація в довідці про наявність обладнання та механізмів для виконання послуг, вказаного в кошторисних розрахунках (Підсумкова відомість ресурсів), а саме: Автомобіль бортовий ГАЗ 33023, Навантажувач одноковшевий BOBCAT S175, Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння, ATMOS PDP 70, Автогудронатор БР-500 на базі причепа ЛЕВ, Машини поливально-мийні, місткість 6000 л, Асфальтоукладальник, Vogele Super 1300-2, Молоток відбійний пневматичний Sparky K920CE HD. Відповідно кошторисних розрахунків, саме цю техніку учасник планує використовувати для надання послуг з поточного ремонту внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста. Згідно технічних вимог на закупівлю, викладених в Додатку 2 до тендерної документації, передбачається виконання наступних послуг: Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів окремими місцями площею до 10 м2 шириною фрезерування 500 мм та глибиною фрезерування 50 мм*; Розливання в’яжучих матеріалів (бітумна емульсія); Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню (фракція 20-40мм); Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші, дрібнозернисті, тип Б, марка 1; Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 тощо. Для виконання перелічених послуг учасник буде використовувати зазначену в кошторисних розрахунках техніку, тому має довести наявність такого обладнання та механізмів та надати відповідну інформацію в складі тендерної пропозиції. 10 +КБМ201-11 варіант 1 Автомобіль бортовий ГАЗ 33023, вантажопідйомність 3 т маш. год 2,464 419,6 1033,89 12 +КБМ203-850 варіант 1 Навантажувач одноковшевий BOBCAT S175, вантажопідйомність 1 т маш. год 18,605984 505,37 9402,91 13 +КБМ205-101 варіант 1 Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння, ATMOS PDP 70 маш. год 69,622 438,91 30557,79 16 +КБМ212-600- 3ВД варіант 1 Автогудронатор БР-500 на базі причепа ЛЕВ маш. год 0,9487 488,77 463,70 19 +КБМ212-1601 Машини поливально-мийні, місткість 6000 л маш. год 8,3056 914,27 7593,56 20 +КБМ212-2000 варіант 1 Асфальтоукладальник, Vogele Super 1300-2 маш. год 35,86 644,54 23113,20 22 +КБМ233-803 варіант 1 Молоток відбійний пневматичний Sparky K920CE HD, при роботі від пересувних компресорних станцій маш. год 136,924 8,61 1178,92 - копії свідоцтва про реєстрацію машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України; - оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машини та механізми щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - оновлену довідку про наявність МТБ з датою та вихідним номером у відповідності до вимог тендерної документації; - заповнити колонку 4 довідки відповідно вимог тендерної документації; - заповнити колонку 5 довідки відповідно вимог тендерної документації, вказавши якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); - внести в довідку інформацію про наявність матеріально-технічної бази та надати документи/ документ права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном; - внести в довідку інформацію про наявність обладнання для виконання послуг, вказаного в кошторисних розрахунках, а саме: Автомобіль бортовий ГАЗ 33023, Навантажувач одноковшевий BOBCAT S175, Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння, ATMOS PDP 70, Автогудронатор БР-500 на базі причепа ЛЕВ, Машини поливально-мийні, місткість 6000 л, Асфальтоукладальник, Vogele Super 1300-2, Молоток відбійний пневматичний Sparky K920CE HD. А також, надати документи/ документ права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном, свідоцтва про реєстрацію машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України та оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машини та механізми щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір. - надати копії свідоцтва про реєстрацію машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України; - надати оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машини та механізми щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір. Вимога ТД: Додаток 1 до тендерної документації п.2 таблиці Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідка у встановленій формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження надати копії документів, що підтверджують трудові відносини з кожним працівником, що вказаний в довідці (підтвердити одним з документів: або копії наказів про призначення, або копії трудових договорів, або довідка за формою № 1ДФ разом з листом розшифровкою по ФІО працівників (без зазначення заробітної плати)). № з/п Прізвище, ім`я, по батькові працівників Посада* Інформація про освіту 1 2 3 4 Обов’язковою умовою є наявність у штаті учасника інженерно-технічних працівників, які мають вищу/неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник» («інженер-будівельник»/ «технік-будівельник» або іншої будівельної спеціальності) з підтверджуючими копіями дипломів про таку освіту, а саме працівники зазначені нижче: - Виконавець робіт (виконроб) - Інженер з нагляду за будівництвом - Інженер з якості - Інженер з проєктно-кошторисної роботи з наданням кваліфікаційного сертифікату; - Інженер з техніки безпеки (або інженер з охорони праці) з наданням посвідчення. Мінімально необхідна кількість працівників: - Машиністи/водії/оператори дорожньо-транспортних машин і механізмів- не менше 5-ти осіб; (виключенням є залучення техніки для надання послуг разом зі спеціалістами (не менше 5-ти осіб) до договорів надання послуг, договорів оренди тощо) - Дорожні робітники- не менше 4-х осіб. У випадку, якщо, кількість залучених до виконання робіт працівників, що є наявними у штаті учасника, є меншою 50 чоловік, допускається залучення працівника, який виконує обов’язки інженера з охорони праці за сумісництвом. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із охорони праці, а саме НПАОП 0.00-4.12-05 по кожному з зазначених працівників у довідці. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-7.11-12, та питань з пожежної безпеки шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності перелічених знань із охорони праці у керівника та інженера з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме – НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 63.21-1.01-09, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у виконавця робіт або (інженер з нагляду за будівництвом або інженер з якості або інженер з проєктно-кошторисної роботи) та Інженер з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме- НПАОП 0.00-6.18-21 у керівника та інженера з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме- НПАОП 0.00-1.83-18 у виконавця робіт або інженер з нагляду за будівництвом або інженер з якості або інженер з проектно-кошторисної роботи та інженер з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано - Довідку про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без дати та вихідного номера всупереч вимогам тендерної документації «Усі документи, що подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Довідки, гарантійні листи тощо повинні мати дату та вихідний номер, складені в поточному році»; - В довідці працівники ІТР Панасенко В. та Акімов К.С. не мають освіти з кваліфікацією «будівельник» («інженер-будівельник»/ «технік-будівельник» або іншої будівельної спеціальності) відповідно вимог тендерної документації; - Відповідно довідки працівники Тигранян М.М., Швидкий В.А., Матвійчук О.А. мають посаду дорожній робітник, але накази про призначення на ці посади відсутні в складі тендерної пропозиції учасника; Не надано: - в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із охорони праці, а саме НПАОП 0.00-4.12-05 по кожному з зазначених працівників у довідці щодо можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці; - в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності перелічених знань із охорони праці у керівника та інженера з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції щодо дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-7.11-12, та питань з пожежної безпеки; - в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у виконавця робіт або (інженер з нагляду за будівництвом або інженер з якості або інженер з проєктно-кошторисної роботи) та Інженер з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції щодо дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме – НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 63.21-1.01-09; - в складі пропозиції НПАОП 0.00-6.18-21 у керівника та інженера з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції щодо дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань; - в складі пропозиції НПАОП 0.00-1.83-18 у виконавця робіт або інженер з нагляду за будівництвом або інженер з якості або інженер з проектно-кошторисної роботи та інженер з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції щодо дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - Довідку про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з датою та вихідним номером; - Підтверджуючі документи щодо освіти з кваліфікацією «будівельник» («інженер-будівельник»/ «технік-будівельник» або іншої будівельної спеціальності) по працівникам ІТР Панасенко В. та Акімов К.С.; - накази про призначення на посади дорожній робітник працівників Тигранян М.М., Швидкий В.А., Матвійчук О.А.; - в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із охорони праці, а саме НПАОП 0.00-4.12-05 по кожному з зазначених працівників у довідці щодо можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці; - в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності перелічених знань із охорони праці у керівника та інженера з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції щодо дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-7.11-12, та питань з пожежної безпеки; - в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у виконавця робіт або (інженер з нагляду за будівництвом або інженер з якості або інженер з проєктно-кошторисної роботи) та Інженер з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції щодо дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме – НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 63.21-1.01-09; - в складі пропозиції НПАОП 0.00-6.18-21 у керівника та інженера з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції щодо дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань; - в складі пропозиції НПАОП 0.00-1.83-18 у виконавця робіт або інженер з нагляду за будівництвом або інженер з якості або інженер з проектно-кошторисної роботи та інженер з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції щодо дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань. Вимога ТД: Додаток 1 до тендерної документації п.3 таблиці «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі пропозиції подається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі відповідно до загальної ціни договору. На підтвердження договору (договорів), вказаного в довідці, надаються обов’язково позитивний відгук від замовника, копії договору з усіма додатками, форми № КБ-2в та №КБ-3, оформлені відповідно до чинного законодавства. Підтвердити виконання не менше двох аналогічних договорів, зазначених в довідці в повному обсязі. Відгук має містити інформацію: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, із зазначенням ідентифікатора закупівлі системи Prozorro (у разі, якщо договір укладено за результатами проведеної процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель) Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на поточний ремонт/будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію доріг, тротуарів тощо, укладені не раніше 2020р. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки на фірмовому бланку про виконання не менше двох аналогічних договорів. На підтвердження договору (договорів), вказаного в довідці, надаються обов’язково позитивний відгук від замовника, копії договору з усіма додатками, форми № КБ-2в та №КБ-3, оформлені відповідно до чинного законодавства. Вимога ТД: Додаток 1 до тендерної документації п.4 Наявність фінансової спроможності «Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 80% очікуваної вартості закупівлі. Звітність подається за останній звітний період з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність малого підприємства за 2023 рік. В складі тендерної пропозиції учасника відсутнє підтвердження про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документальне підтвердження про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.2.3 підтвердження наявності асфальтобетонного заводу (-ів) Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації, для виконання вимог ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (Додаток 2) даної тендерної документації. Відповідно Додатку 3 «* У разі залучення АБЗ, учасником в складі тендерної пропозиції надається копія чинного протягом всього строку виконання договору з власником АБЗ про надання послуг/оренди/іншого права користування АБЗ». Також, відповідно вимог тендерної документації Розділ 3 та Додаток 5: «Усі документи, що подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Довідки, гарантійні листи тощо повинні мати дату та вихідний номер, складені в поточному році» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність АБЗ без дати та вихідного номера. Не надано в складі тендерної пропозиції копію чинного протягом всього строку виконання договору з власником АБЗ про надання послуг/оренди/іншого права користування АБЗ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про наявність АБЗ з датою та вихідним номером відповідно вимог тендерної документації. Надати в складі тендерної пропозиції копію чинного протягом всього строку виконання договору з власником АБЗ про надання послуг/оренди/іншого права користування АБЗ. Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 2.4 надати письмову згоду на виконання інших видів робіт. Також, відповідно вимог тендерної документації Розділ 3 та Додаток 5: «Усі документи, що подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Довідки, гарантійні листи тощо повинні мати дату та вихідний номер, складені в поточному році» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано письмову згоду на виконання інших видів робіт без дати та вихідного номера. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями письмову згоду на виконання інших видів робіт з датою та вихідним номером відповідно до вимог тендерної документації. Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.3 «копія діючого сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно будівництва доріг і автострад (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)) зі звітом за результатами аудиту не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону та з наданням атестату про акредитацію в складі пропозиції;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано не діючий сертифікат, без звітів про аудит не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону та без атестату про акредитацію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказаний сертифікат зі звітами про аудит не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону та з атестату про акредитацію відповідно вимог тендерної документації. Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.4 «копія діючого сертифікату на систему екологічного управління учасника відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва доріг і автострад (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)) зі звітом за результатами аудиту не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону та з наданням атестату про акредитацію в складі пропозиції;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано діючий сертифікат, без звітів про аудит не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону та без атестату про акредитацію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями до сертифікату звіт про аудит не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону та з атестату про акредитацію відповідно вимог тендерної документації. Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.5 «копія діючого сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідно ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) стосовно будівництва доріг і автострад (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)) зі звітом за результатами аудиту не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону та з наданням атестату про акредитацію в складі пропозиції» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано сертифікат без звіту про аудит не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону та з атестату про акредитацію відповідно вимог тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями до сертифікату звіт про аудит не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону та з атестату про акредитацію відповідно вимог тендерної документації. Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.6 «Довідка про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: сканований оригінал ліцензії або завірена копія.» Також, відповідно вимог тендерної документації Розділ 3 та Додаток 5: «Усі документи, що подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Довідки, гарантійні листи тощо повинні мати дату та вихідний номер, складені в поточному році». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку без дати та вихідного номера. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідка про наявність комплексу АВК-5 з датою та вихідним номером відповідно до вимог тендерної документації. Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.7 «гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що ним буде забезпечено проведення лабораторних випробувань та досліджень якості матеріалів незалежними сертифікованими лабораторіями відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (зі змінами) «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» та ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» при виконанні робіт з улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші». Також, відповідно вимог тендерної документації Розділ 3 та Додаток 5: «Усі документи, що подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Довідки, гарантійні листи тощо повинні мати дату та вихідний номер, складені в поточному році». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист без дати та вихідного номера. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист з датою та вихідним номером. Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.8 «документ, що підтверджує право власності/оренди/обліку та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування на вимірювальну лабораторію учасника або копію чинного договору з усіма додатками про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії, з наданням документів, що підтверджує сертифікацію (атестацію) вимірювальної лабораторії». Також, відповідно вимог тендерної документації Розділ 3 та Додаток 5: «Усі документи, що подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Довідки, гарантійні листи тощо повинні мати дату та вихідний номер, складені в поточному році». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує право власності/оренди/обліку та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування на вимірювальну лабораторію учасника або копію чинного договору з усіма додатками про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ, що підтверджує право власності/оренди/обліку та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування на вимірювальну лабораторію учасника або копію чинного договору з усіма додатками про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії, а саме: договір на надання послуг випробувальної лабораторії №02/04/2024-Л від 02.04.2024 р. Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.9 «гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що згоден надати послуги, що зазначені в технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації), без одержання попередньої оплати та відстроченням розрахунків за надані послуги на строк 30 календарних днів з дня підписання Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат)». Також, відповідно вимог тендерної документації Розділ 3 та Додаток 5: «Усі документи, що подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Довідки, гарантійні листи тощо повинні мати дату та вихідний номер, складені в поточному році». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист без дати та вихідного номера. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист з датою та вихідним номером. Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.10 «на забезпечення виконання контролю щодо визначення кількості відвантажених матеріалів, що використовуватимуться для надання послуг, учасник зазначає дані про наявність власних, орендованих або залучених за договором автомобільних вагів, які дозволяють здійснювати контроль зважування, із зазначенням марки, місцезнаходження та дати останньої повірки вагів, яка повинна бути не пізніше 1 року з наданням підтверджуючих документів про власність/оренду/залучення тощо». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано дані про наявність власних, орендованих або залучених за договором автомобільних вагів з наданням підтверджуючих документів про власність/оренду/залучення тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями дані про наявність власних, орендованих або залучених за договором автомобільних вагів з наданням підтверджуючих документів про власність/оренду/залучення тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.