Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2024, 00:00
Обсяг закупівлі: 1 робота в обсязі, визначеному Додатком №3 до Тендерної документації. Клас наслідків: СС2. Строк завершення виконання будівельних робіт І-ї черги – 15.12.2024 року (включно), строк завершення виконання будівельних робіт ІІ-ї черги – 30.07.2025 року (включно). Більш детально викладено у файлах «45450000-6 - Проєкт договору про закупівлю _ Боратин ліцей _ 2024-2025 рр. (зі змінами від 23.07.2024 р.).pdf.p7s.zip» та «45450000-6 - Тендерна документація _ Боратин ліцей _ 2024-2025 рр. (зі змінами від 23.07.2024 р.).pdf.p7s.zip».
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 38 538 710,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 192 693,55 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 192 693,55 UAH |
Замовник: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04332207 Досьє YouControl |
Сайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
Контактна особа: | Олена Василівна Савчук |
Телефон: | +380968171767 |
E-mail: | boratyn.rada04@gmail.com |
Місцезнаходження: | 45605, Україна, Волинська область,Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
10 |
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-12-010025-a), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233), визначеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Документи, подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233) у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а також якісним, технічним та кількісним характеристикам, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Надана учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, копія Додаткової угоди №2 від 30.06.2023 року до Договору №207 буд.сад-23 від 06.04.2023 року, укладеного з Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області (архівний файл «садок2» файл «ду2.PDF»), не містить календарного графіку виконання робіт, який згідно змісту зазначеної вище угоди є додатком та невід’ємною складовою Договору №207буд.сад-23 від 06.04.2023 року, чим, в свою чергу, не відповідає абзацу «b» підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. Для усунення даної невідповідності просимо надати копію Додаткової угоди №2 від 30.06.2023 року до Договору №207буд.сад-23 від 06.04.2023 року, укладеного між учасником та Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області, в повному обсязі разом із усіма зазначеними додатками, в тому числі, календарним графіком виконання робіт. - Згідно наданого учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, копії Договору №207буд.сад-23/2 від 16.11.2023 року, укладеного з Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області (архівний файл «садок3» файл «Садочок дод. роботи (1).PDF»), Сторонами погоджено договірну ціну у розмірі 1 973 616 грн. 78 коп. в тому числі ПДВ. Однак, згідно наданих учасником актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) (архівний файл «садок3» файл «Садочок дод. роботи (1).PDF») та листа-відгука Замовника (архівний файл «садок3» файл «відгук підпис садок.pdf») сума виконаних учасником за цим договором будівельних робіт становить 1 944 642 грн. 76 коп. в тому числі ПДВ, що не відповідає договірній ціні, визначеній в пункті 4.1 Договору №207буд.сад-23/2 від 16.11.2023 року. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності просимо надати копії документів (додатків до договору), котрі підтверджують погодження сторонами зменшення обсягів виконуваних згідно Договору №207буд.сад-23/2 від 16.11.2023 року робіт та суми договору. - Надані учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) №2 та №2/1 до Договору №207буд.сад-23/2 від 16.11.2023 року, укладеного з Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області (архівний файл «садок3» файл «акт.pdf») не містять на останніх сторінках дат їхнього підписання сторонами (замовником і підрядником), тобто оформлені з порушенням інструкції з діловодства та нормативно-правових актів України. Таким чином, для усунення зазначених відомостей просимо надати копії належним чином складених актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) №2 та №2/1 до Договору №207буд.сад-23/2 від 16.11.2023 року. - В інформаційній довідці, наданій учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, (файл «довідка аналогічні.pdf») відсутні відомості щодо контактної особи та засобів зв’язку замовника за Договором №361 від 18.04.2021 року – Головне управління національної поліції у Львівській області, що не відповідає вимогам до оформлення інформаційної довідки, визначеним в абзаці «а.2» підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. З метою усунення зазначеної невідповідності, просимо доповнити наявні відомості та довантажити інформаційну довідку, складену з дотриманням абзацу «а» підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. - Згідно наданих учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації на виконання пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, відомостей під час виконання договору про закупівлю учасник планує використовувати потужності інших суб’єктів господарювання, зокрема, згідно Договору надання послуг оренди спецтехніки №7-СП від 08.01.2024 року (архівний файл «(Техніка)» файл «Сімбо 7 СП.pdf») та Договору оренди №8 від 10.01.2024 року (архівний файл «(Техніка)» файл «Сімбо 8.pdf»), укладених із ТОВ «Сімбо Капітал». Однак, учасником на виконання підпункту 1.6 пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації надано у файлі «лист підтвердження сімбо.pdf» лист ТОВ «Сімбо Капітал», у якому останній не заперечує проти використання його машин, механізмів, обладнання та ін., що надаються учаснику лише за Договором надання послуг оренди спецтехніки №7-СП від 08.01.2024 року, для виконання робіт за предметом цієї закупівлі на весь строк виконання робіт, у той час як відомості щодо такого незаперечення з використання техніки та обладнання, що надаються учаснику за Договором оренди №8 від 10.01.2024 року відсутні. З метою усунення зазначеної невідповідності, просимо надати копію листа-підтвердження ТОВ «Сімбо Капітал» щодо підтвердження можливості використання учасником його машин, механізмів, обладнання тощо, що надаються учаснику за Договором оренди №8 від 10.01.2024 року, для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі з дотриманням абзацу другого підпункту 1.6 пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. - Наданий учасником у складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління протидією корупції ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» у відповідній сфері (архівний файл «2024 Сертифікати ISO») не відповідає вимогам, встановленим у пункті 10 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації, оскільки останній виданий Учаснику органом з сертифікації, який не є акредитованим Національним агенством з акредитації України. Окрім того, даний сертифікат виданий 06 жовтня 2021 року, отже на момент подачі сертифікату в складі тендерної пропозиції минув більше, ніж 1 рік з моменту його видачі, відповідно учасник повинен додати Звіт про проходження наглядового аудиту та/або технічного нагляду за сертифікацією. З метою усунення зазначеної невідповідності, просимо надати Сертифікат на систему управління протидією корупції ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» у відповідній сфері, що виданий Учаснику органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України. У разі, якщо на момент подачі сертифікату минув понад 1 рік з моменту його видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту та/або технічного нагляду за сертифікацією. - Наданий учасником у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» у відповідній сфері (архівний файл «2024 Сертифікати ISO») не відповідає вимогам встановленим у пункті 12 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації, оскільки останній виданий Учаснику органом з сертифікації, який не є акредитованим Національним агенством з акредитації України. Окрім того, даний сертифікат виданий 05 квітня 2023 року, отже, на момент подачі сертифікату у складі тендерної пропозиції минуло понад 1 рік з моменту його видачі, відповідно учасник повинен додати Звіт про проходження наглядового аудиту та/або технічного нагляду за сертифікацією. З метою усунення зазначеної невідповідності, просимо надати Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» у відповідній сфері, що виданий Учаснику органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України. У разі, якщо на момент подачі сертифікату минув понад 1 рік з моменту його видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту та/або технічного нагляду за сертифікацією. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.