Закупівлю оголошено - 12-07-2024, 19:53. Дата останніх змін - 23-08-2024, 16:05

Капітальний ремонт частини приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Центральній, 6-А в с. Боратин Луцького району Волинської області (45453000-7) (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Капітальний ремонт частини приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Центральній, 6-А в с. Боратин Луцького району Волинської області (... Державна закупівля - UA-2024-07-12-010025-a Капітальний ремонт частини приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Центральній, 6-А в с. Боратин Луцького району Волинської області (45453000-7) (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) від замовника БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА від 7/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-12-010025-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-12-012163-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-07-2024, 19:53
по 26-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-07-2024, 19:53
по 29-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2024, 00:00

Обсяг закупівлі: 1 робота в обсязі, визначеному Додатком №3 до Тендерної документації. Клас наслідків: СС2. Строк завершення виконання будівельних робіт І-ї черги – 15.12.2024 року (включно), строк завершення виконання будівельних робіт ІІ-ї черги – 30.07.2025 року (включно). Більш детально викладено у файлах «45450000-6 - Проєкт договору про закупівлю _ Боратин ліцей _ 2024-2025 рр. (зі змінами від 23.07.2024 р.).pdf.p7s.zip» та «45450000-6 - Тендерна документація _ Боратин ліцей _ 2024-2025 рр. (зі змінами від 23.07.2024 р.).pdf.p7s.zip».

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
38538710.4
38 538 710,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:192 693,55 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:192 693,55 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЄДРПОУ:04332207 Досьє YouControl
Сайт:https://boratyn.silrada.org/
Контактна особа:Олена Василівна Савчук
Телефон:+380968171767
E-mail:boratyn.rada04@gmail.com
Місцезнаходження:
45605, Україна, Волинська область,Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт частини при ...
38 538 710,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт частини приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Центральній, 6-А в с. Боратин Луцького району Волинської області (45453000-7)

1
робота
45605 Україна Волинська область Луцький район, с. Боратин вулиця Центральна, будинок 6-А
по 30-07-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, смт Куликів, , , Павленко Тетяна Євгенівна
Остаточна пропозиція:
38 435 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-08-2024, 09:04
Період подачі оскарження:
по 20-08-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-08-24, 20:43:11
24

Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-12-010025-a), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233), визначеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Документи, подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233) у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а також якісним, технічним та кількісним характеристикам, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Надана учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, копія Додаткової угоди №2 від 30.06.2023 року до Договору №207 буд.сад-23 від 06.04.2023 року, укладеного з Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області (архівний файл «садок2» файл «ду2.PDF»), не містить календарного графіку виконання робіт, який згідно змісту зазначеної вище угоди є додатком та невід’ємною складовою Договору №207буд.сад-23 від 06.04.2023 року, чим, в свою чергу, не відповідає абзацу «b» підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. Для усунення даної невідповідності просимо надати копію Додаткової угоди №2 від 30.06.2023 року до Договору №207буд.сад-23 від 06.04.2023 року, укладеного між учасником та Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області, в повному обсязі разом із усіма зазначеними додатками, в тому числі, календарним графіком виконання робіт. - Згідно наданого учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, копії Договору №207буд.сад-23/2 від 16.11.2023 року, укладеного з Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області (архівний файл «садок3» файл «Садочок дод. роботи (1).PDF»), Сторонами погоджено договірну ціну у розмірі 1 973 616 грн. 78 коп. в тому числі ПДВ. Однак, згідно наданих учасником актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) (архівний файл «садок3» файл «Садочок дод. роботи (1).PDF») та листа-відгука Замовника (архівний файл «садок3» файл «відгук підпис садок.pdf») сума виконаних учасником за цим договором будівельних робіт становить 1 944 642 грн. 76 коп. в тому числі ПДВ, що не відповідає договірній ціні, визначеній в пункті 4.1 Договору №207буд.сад-23/2 від 16.11.2023 року. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності просимо надати копії документів (додатків до договору), котрі підтверджують погодження сторонами зменшення обсягів виконуваних згідно Договору №207буд.сад-23/2 від 16.11.2023 року робіт та суми договору. - Надані учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) №2 та №2/1 до Договору №207буд.сад-23/2 від 16.11.2023 року, укладеного з Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області (архівний файл «садок3» файл «акт.pdf») не містять на останніх сторінках дат їхнього підписання сторонами (замовником і підрядником), тобто оформлені з порушенням інструкції з діловодства та нормативно-правових актів України. Таким чином, для усунення зазначених відомостей просимо надати копії належним чином складених актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) №2 та №2/1 до Договору №207буд.сад-23/2 від 16.11.2023 року. - В інформаційній довідці, наданій учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, (файл «довідка аналогічні.pdf») відсутні відомості щодо контактної особи та засобів зв’язку замовника за Договором №361 від 18.04.2021 року – Головне управління національної поліції у Львівській області, що не відповідає вимогам до оформлення інформаційної довідки, визначеним в абзаці «а.2» підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. З метою усунення зазначеної невідповідності, просимо доповнити наявні відомості та довантажити інформаційну довідку, складену з дотриманням абзацу «а» підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. - Згідно наданих учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації на виконання пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, відомостей під час виконання договору про закупівлю учасник планує використовувати потужності інших суб’єктів господарювання, зокрема, згідно Договору надання послуг оренди спецтехніки №7-СП від 08.01.2024 року (архівний файл «(Техніка)» файл «Сімбо 7 СП.pdf») та Договору оренди №8 від 10.01.2024 року (архівний файл «(Техніка)» файл «Сімбо 8.pdf»), укладених із ТОВ «Сімбо Капітал». Однак, учасником на виконання підпункту 1.6 пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації надано у файлі «лист підтвердження сімбо.pdf» лист ТОВ «Сімбо Капітал», у якому останній не заперечує проти використання його машин, механізмів, обладнання та ін., що надаються учаснику лише за Договором надання послуг оренди спецтехніки №7-СП від 08.01.2024 року, для виконання робіт за предметом цієї закупівлі на весь строк виконання робіт, у той час як відомості щодо такого незаперечення з використання техніки та обладнання, що надаються учаснику за Договором оренди №8 від 10.01.2024 року відсутні. З метою усунення зазначеної невідповідності, просимо надати копію листа-підтвердження ТОВ «Сімбо Капітал» щодо підтвердження можливості використання учасником його машин, механізмів, обладнання тощо, що надаються учаснику за Договором оренди №8 від 10.01.2024 року, для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі з дотриманням абзацу другого підпункту 1.6 пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. - Наданий учасником у складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління протидією корупції ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» у відповідній сфері (архівний файл «2024 Сертифікати ISO») не відповідає вимогам, встановленим у пункті 10 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації, оскільки останній виданий Учаснику органом з сертифікації, який не є акредитованим Національним агенством з акредитації України. Окрім того, даний сертифікат виданий 06 жовтня 2021 року, отже на момент подачі сертифікату в складі тендерної пропозиції минув більше, ніж 1 рік з моменту його видачі, відповідно учасник повинен додати Звіт про проходження наглядового аудиту та/або технічного нагляду за сертифікацією. З метою усунення зазначеної невідповідності, просимо надати Сертифікат на систему управління протидією корупції ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» у відповідній сфері, що виданий Учаснику органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України. У разі, якщо на момент подачі сертифікату минув понад 1 рік з моменту його видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту та/або технічного нагляду за сертифікацією. - Наданий учасником у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» у відповідній сфері (архівний файл «2024 Сертифікати ISO») не відповідає вимогам встановленим у пункті 12 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації, оскільки останній виданий Учаснику органом з сертифікації, який не є акредитованим Національним агенством з акредитації України. Окрім того, даний сертифікат виданий 05 квітня 2023 року, отже, на момент подачі сертифікату у складі тендерної пропозиції минуло понад 1 рік з моменту його видачі, відповідно учасник повинен додати Звіт про проходження наглядового аудиту та/або технічного нагляду за сертифікацією. З метою усунення зазначеної невідповідності, просимо надати Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» у відповідній сфері, що виданий Учаснику органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України. У разі, якщо на момент подачі сертифікату минув понад 1 рік з моменту його видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту та/або технічного нагляду за сертифікацією. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-08-24, 20:43:11
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-12-010025-a-b1
Номер договору:
40/24
Дата підписання договору:
20-08-2024, 16:03
Строк дії договору:
з 20-08-2024 по 31-12-2025
38 435 000,00 UAH
Ціна договору
32 029 166,67 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
38 435 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
пп "комплекс безпека сервіс"
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
гарантія.rar, Інформація, подана у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 192 693 грн. 55 коп. (Сто дев'яносто дві тисячі шістсот дев'яносто три гривні 55 копійок).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічний Видалено12-07-2024, 19:53:43
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:23-07-2024, 15:33:57
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено12-07-2024, 19:53:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2024, 15:33:56
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено12-07-2024, 19:56:56
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:23-07-2024, 15:37:43
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:23-07-2024, 15:33:56
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  2. Порушення справ про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  4. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  5. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  Учасник фізична особа підтверджує, що
                  2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт частини приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Центральній, 6-А в с. Боратин Луцького району Воинської (45453000-7) (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Суб'єкт господарювання (учасник) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 192 693 грн. 55 коп. (Сто дев'яносто дві тисячі шістсот дев'яносто три гривні 55 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-07-2024, 19:53:42
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація, подана у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 192 693 грн. 55 коп. (Сто дев'яносто дві тисячі шістсот дев'яносто три гривні 55 копійок). , Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Електронна банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 09.07.2020 № 99). Електронна банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта, що відповідають вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписанта, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис та печатка банку-гаранта повинні проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), який відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку- гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованою електронною печаткою банку-гаранта та кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку- гаранта).
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ