Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2024, 00:00
Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX) – із змінами, вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX – із змінами та на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – із змінами
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 770 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 53 850,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Контактна особа: | Григор'єва Алла Дмитрівна |
Телефон: | 380631106084 |
E-mail: | grigorievaad1959@gmail.com |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РУБІКОН» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося вимогами пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації а саме: 1. Учасник процедури закупівлі надав на кваліфікацію не в повному обсязі заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовника. Виправлення заявленої невідповідності в інформації та/або документах, які повинні бути надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. 2. Учасник ТОВ «РУБІКОН» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправляє такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації), а саме: надати в повному обсязі заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.