Період оскарження умов закупівлі - по 24-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 580 115 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 37 900,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04362489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Леонідівна Вакуленко |
| Телефон: | +380978871509 |
| E-mail: | tendersbrada@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08130, Україна, Київська область,КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
9 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до умов тендерної документації У разі коли Учасник не планує залучати субпідрядника у обсязі 20% і більше вартості договору про закупівлю надається про це довідка. Учасником надано про не залучення субпідрядника/співвиконавця про те не в повному обсязі як того вимагала тендерна документація. Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних документів. 2. Відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації До довідок додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/виконання робіт, інший документ), зазначені працівники повинні бути у трудових відносинах з Учасником на дату подання пропозиції. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Надати уточненну довідку щодо того, що Учасник не планує залучати субпідрядника у обсязі 20% і більше вартості договору про закупівлю; 2) Надати відповідні документи на виконання умов п. 2 Додатку 1.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.