Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 8 779 848,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 87 798,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43942459 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Слободян Ярослав Павлович |
Телефон: | 380933782346 |
E-mail: | investmentif@gmail.com |
Місцезнаходження: | 76004, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 |
5 |
Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2024, 00:00
УКРАЇНА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ’ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА 76004, м.Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21, тел. 099 254 94 84, e-mail: invest@mvk.if.ua, код ЄДРПОУ 43942459 ПРОТОКОЛ 26.07.2024 (дата) № 73 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА"ДІКО" у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, крім будівельних (ДК 021:2015 - 45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів), № UA-2024-07-08-009662-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП "ФІРМА"ДІКО" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, крім будівельних (ДК 021:2015 - 45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів), № UA-2024-07-08-009662-a, та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «23» липня 2024 о 12:00 року відбулося розкриття тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, крім будівельних (ДК 021:2015 - 45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів), № UA-2024-07-08-009662-a. За результатами розкриття тендерних пропозицій єдиною та найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана пропозиція учасника ПП "ФІРМА"ДІКО". Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ПП "ФІРМА"ДІКО" у процедурі закупівлі № UA-2024-07-08-009662-a виявлено наступні невідповідності: 1) Підпунктом 1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону встановлено наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічним вважається договір предмет якого є ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. У разі відсутності прямого зазначення коду ДК 021:2015 (CPV) у договорі, аналогічним вважається договір про виконання робіт пов’язаних з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів. Для підтвердження відповідності вказаному критерію учасник надає: - довідку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка про виконання аналогічного договору складається згідно наведеної форми (на фірмовому бланку (за наявності)). - не менше 1 копії договору, що наведено в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), засвідчену учасником з усіма додатками та додатковими угодами, останніми довідками «Про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)» та актами приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) на всю суму вказану в аналогічному договорі, засвідчені підписом та печаткою інженера з технічного нагляду. Не менше одного аналогічного договору, але при бажанні, Учасник має право розширити перелік виконаних аналогічних договорів. Оригінали (копії) договорів надаються для всіх договорів, які зазначені в Довідці як аналогічні. Для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію учасником було надано документ «2_[23-07-2024 09.27.49]Аналогічний договір 82 22» у якому міститься сканована копія договору підряду №82/22 від 02.03.2022 із додатками, актами, та додатковою угодою №8/23 від 17.01.2023р. до договору підряду №82/22 від 02.03.2022 про його розірвання. Проте, вартість запланованих будівельних робіт згідно вказаного договору становить 3 477 583,00 грн., а вартість фактично виконаних будівельних робіт, згідно наданих довідок «Про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3)», актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та відомостей про суму оплати за договором, що зазначена у системі prozorro за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-28-012099-b, становить 353 100,08 грн., що не відповідає вимозі тендерної документації, щодо надання відомостей про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками та додатковими угодами, останніми довідками «Про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)» та актами приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) на всю суму, що вказана в аналогічному договорі, що засвідчено підписом та печаткою інженера з технічного нагляду. З огляду на зазначені факти, на підставі підпункту 1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, є необхідність у наданні інформації та/або документів та/або пояснень, щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договір підряду №82/22 від 02.03.2022) з усіма додатками та додатковими угодами, останніми довідками «Про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)» та актами приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) на всю суму, що вказана в аналогічному договорі, що засвідчено підписом та печаткою інженера з технічного нагляду. 2) Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію вказаному в підпункту 1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації учасником було надано документ «21_[23-07-2024 09.27.49]ІФ Металопласт 2» у якому міститься сканована копія договору на виконання ремонтно-будівельних робіт №12/12-19 від 02.12.2019 із додатками та актами. Проте у вказаному договорі не зазначено код ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Натомість, у пункті 1 зазначеного договору вказано, що «ЗАМОВНИК доручає, а ПІДРЯДНИК зобов'язується власними силами та на власний ризик виконати, у відповідності до умов даного Договору, ремонтно-будівельні роботи». Згідно абзацу першого підпункту 1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації у разі відсутності прямого зазначення коду ДК 021:2015 (CPV) у договорі, аналогічним вважається договір про виконання робіт пов’язаних з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів. Оскільки, зазначений предмет договору - ремонтно-будівельні роботи, можуть охоплювати широке коло видів будівельних робіт, що можуть включати і роботи пов’язані з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів, є необхідність у наданні інформації та/або документів та/або пояснень, що підтверджують факт виконання робіт пов’язаних з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів за вказаним договором (договір №12/12-19 від 02.12.2019). 3) Пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1. документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2. тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП\УЕП); 3. якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП\УЕП на тендерну пропозицію в цілому або на кожен електронний документ окремо. Винятки: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП\УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП\УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП\УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП\УЕП, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Проте, у наданому учасником заповненому проєкті договору (всі дані, які стосуються учасника) про закупівлю з усіма додатками (відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації), що міститься у документі «8_[23-07-2024 09.27.49]Довідки, листи, гарантійні листи, проект договору», відсутній підпис уповноваженої особи. Також на вказаний документ не накладено КЕП\УЕП, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Таким чином, є необхідність у наданні учасником заповненого проєкту договору (всі дані, які стосуються учасника) про закупівлю з усіма додатками (відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації) із підписом уповноваженої особи, або наданні вказаного документу у формі електронного документа із накладеним КЕП\УЕП уповноваженої особи. 4) Згідно підпункту 2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник підтверджує відповіднсть встановленому критерію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом подання довідки за наведеною формою про наявність в Учасника процедури закупівлі будівельні/их (основних) машин/и і механізми/мів, обладнання, устаткування згідно вазаного списку. Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або будь-який інший документ, який підтверджує право власності Учасника на транспортний засіб; - у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) на запропоновану автомобільну техніку та копії Свідоцтв/а про реєстрацію транспортного/них засобу/ів. Договори повинні бути чинні на дату завершення виконання робіт. На виконання вказаної вимоги Учасником було надано документ «8_[23-07-2024 09.27.49]Довідки, листи, гарантійні листи, проект договору» у якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Проте Учасником не було надано копії Свідоцтв/а про реєстрацію транспортного/них засобу/ів які є орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту (або автомобільна техніка власна, у такому випадку на підтвердження подаються копії Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або будь-який інший документ, який підтверджує право власності Учасеика на транспортний засіб), і наявність яких передбачена у підпункті 2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, щодо: • Автомобіль бортовий, вантажопідйомність 5 т • Трактори на гусеничному ходу • Автомобіль самоскид • Екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 • Екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3 • Автогрейдер • Котки дорожні самохідні вібраційні • Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т • Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу • Машина бурильно-кранова на автомобілі Таким чином, є необхідність у наданні учасником копії Свідоцтв/а про реєстрацію транспортного/них засобу/ів які є орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту (або автомобільна техніка власна, у такому випадку на підтвердження подаються копії Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або будь-який інший документ, який підтверджує право власності Учасеика на транспортний засіб), і наявність яких передбачена у підпункті 2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, щодо: • Автомобіль бортовий, вантажопідйомність 5 т • Трактори на гусеничному ходу • Автомобіль самоскид • Екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 • Екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3 • Автогрейдер • Котки дорожні самохідні вібраційні • Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т • Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу • Машина бурильно-кранова на автомобілі Учасник може надати пояснення у випадку, якщо вказані одиниці матеріально технічної бази не є автомобільною технікою та не потребують наявності Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Також, учаснику необхідно привести у відповідність Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази яка містится у документі «8_[23-07-2024 09.27.49]Довідки, листи, гарантійні листи, проект договору» із поданими документами. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Інформацію та/або документів та/або пояснення, щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договір підряду №82/22 від 02.03.2022) з усіма додатками та додатковими угодами, останніми довідками «Про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)» та актами приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) на всю суму, що вказана в аналогічному договорі, що засвідчено підписом та печаткою інженера з технічного нагляду; 2) Інформацію та/або документів та/або пояснень, що підтверджують факт виконання робіт пов’язаних з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів за вказаним договором (договір №12/12-19 від 02.12.2019); 3) Заповнений проєкту договору (всі дані, які стосуються учасника) про закупівлю з усіма додатками (відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації) із підписом уповноваженої особи, або надання вказаного документу у формі електронного документа із накладеним КЕП\УЕП уповноваженої особи; 4) Копію Свідоцтв/а про реєстрацію транспортного/них засобу/ів які є орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту (або автомобільна техніка власна, у такому випадку на підтвердження подаються копії Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або будь-який інший документ, який підтверджує право власності Учасеика на транспортний засіб), і наявність яких передбачена у підпункті 2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, щодо: • Автомобіль бортовий, вантажопідйомність 5 т • Трактори на гусеничному ходу • Автомобіль самоскид • Екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 • Екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3 • Автогрейдер • Котки дорожні самохідні вібраційні • Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т • Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу • Машина бурильно-кранова на автомобілі Учасник може надати пояснення у випадку, якщо вказані одиниці матеріально технічної бази не є автомобільною технікою та не потребують наявності Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Також, учаснику необхідно привести у відповідність Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази яка містится у документі «8_[23-07-2024 09.27.49]Довідки, листи, гарантійні листи, проект договору» із поданими документами. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП "ФІРМА"ДІКО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП "ФІРМА"ДІКО" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, крім будівельних (ДК 021:2015 - 45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів), № UA-2024-07-08-009662-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП "ФІРМА"ДІКО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Департаменту інвестиційної політики, проєктів, міжнародних звязків, туризму та промоцій міста Івано-Франківської міської ради ________________ (підпис) Ярослав СЛОБОДЯН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.