Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 215 320,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 153,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей №10 Луцької міської ради" |
ЄДРПОУ: | 26413946 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шамкіна Інеса |
Телефон: | 380508788715 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43024, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ ВЕТЕРАНІВ, будинок 5 |
3 |
Добрий день, шановний Учаснику. Просимо усунути невідповідності (додати та доповнити інформацію) згідно додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «Г» «Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» учасник повинен надати: 1.1. - аналогічний договір, вказаний у довідці (не менше 2-ох), з усіма додатками, додатковими угодами та/або іншими доповненнями до таких договорів, що є його невід’ємною частиною; - документи, що засвідчують виконання у повному обсязі аналогічного договору, а саме: акт виконаних робіт (наданих послуг) або звіт про виконання договору про закупівлю, вказаного у довідці (не менше 2-ох); -відгуки від замовників за договорами, копії яких надано у складі пропозиції. Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, інформацію щодо якості робіт. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.