Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 46 642 091 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 399 262,73 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 1 300 000 UAH |
Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області |
ЄДРПОУ: | 25449824 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мигалко Ігор Володимирович |
Телефон: | 380504446001 |
E-mail: | myhalko.iv@restoration.gov.ua |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39 |
13 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції подав Наказ про прийняття на роботу Таранова Василя Миколайовича, однак у пункті підстава вказано :Заява Романа Сенчакович. 2. Учасник, у довідці про наявність обладнання та технічних засобів №3136 від 18.07.2024 року, у пункті 13 Автокран вантажопідйомністю понад 10т – Вантажний-спеціальний/freight – special автокран більше 20Т ZOOM LION QY25V, однак у вказаному договорі оренди №ОТ-0103/21 від 01.03.2021 року такий кран відсутній. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надав транспортну схему №3179 від 17.08.2024 року, хоча розкриття пропозицій відбулось після аукціону 06.08.2024 року. Також у даній довідці у стовпці перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена дорога Т-07-26 та М-06, однак не зазначено ряд населених пунктів, через які дані дороги пролягають, а тому не вірно розрахована загальна тривалість транспортування. У транспортній схемі №3173 від 18.07.2024 року у стовпці перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена дорога Т-07-26 та М-06, однак не зазначено ряд населених пунктів, через які дані дороги пролягають, а тому не вірно розрахована загальна тривалість транспортування. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпунктів 1,2 пункту 2 Додатку 1 Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено, що на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У випадку, якщо працівники залучені по договору оренди техніки то в такому договорі оренди повинно бути зазначено про те, що техніка передається в оренду разом із працівниками (водіями, екіпажем). Документи повинні бути надані щодо кожного працівника зазначеного у довідці. Згідно підпункту 3 пункту 1 Додатку 1 Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі вказано, що якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних договорів: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу) та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу) та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. 3. відповідно до пункту 5 Таблиці 3 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), зазначено, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 1 Додатку 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Усунути виявлені невідповідності у наказі про прийняття на роботу Таранова Василя Миколайовича. 2. Надати підтвердження наявності автокрану вантажопідйомністю понад 10т, як того вимагає тендерна документація. 3. Виправити виявлені невідповідності, та надати транспортні схеми з урахуванням всіх населених пунктів, а також здійснити розрахунок загальної тривалості транспортування відповідно до транспортної схеми №3179 від 17.08.2024 року та №3173 від 18.07.2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.