Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 430 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 150,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lutsk.ua |
Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
Телефон: | 380332773159 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: у довідці щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей «Вих. №314/5 від 12.07.2024р.» не в повній мірі надано інформацію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац 4 пункту 1.1 розділу III Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) довідку щодо підтвердження відсутності підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей у повному обсязі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.