Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 397 479,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 974,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 11 987,00 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МП СТРУМ» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт частини будівлі № ** військового містечка № ** у м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 1 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. Учасником надано довідку у довільній формі з переліком власної матеріально-технічної бази та не підтверджено право власності (або підтвердження купівлі, або підтвердження взяття на баланс) на обладнання в п. 8, 11,12,13 цієї довідки. 2) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’ятнадцяти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Замовником вимагається подання документів, що підтверджують освіту наступних працівників, зокрема, але не виключно, -інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства). Учасником надано довідку у довільній формі з переліком працівників, що не містить інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Довідка про працівників не містить інформації про наявність інженера з охорони праці, що буде залучатися до виконання робіт в межах даної закупівлі. 3) Відповідно до пункту 3 розділу 2 Додатку 1 замовником вимагається подання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, які завантажуються в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції) та договору про закупівлю: для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо). Учасником у складі пропозиції не надано документів щодо повноважень директора, а саме, протокол зборів засновників щодо обрання та наказу по підприємству про призначення. 4) Відповідно до пункту 7 розділу 2 Додатку 1 замовником вимагається надання учасником довідок з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник не надав довідки про відсутність простроченої заборгованості за кредитами з банку АТ «КРИСТАЛБАНК», яким видана банківська гарантія учасника. 5) Відповідно пункту 2 Додатку 3 тендерної документації замовником вимагається гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист, що не відповідає процедурі закупівлі замовника. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВ «МП СТРУМ» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - документи, що підтверджують право власності (або підтвердження купівлі, або підтвердження взяття на баланс) на обладнання, зазначене в п. 8, 11,12,13 довідки про наявність обладнання; - довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’ятнадцяти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом; - документів щодо повноважень директора; - довідки про відсутність простроченої заборгованості за кредитами з банку АТ «КРИСТАЛБАНК»; - гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.