Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2024, 00:00
Відкриті торги з особливостями здійснюються відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(із змінами) від 12 жовтня 2022 р. №1178, з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі". Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не передбачено.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 157 084,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 41 570,84 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці" |
ЄДРПОУ: | 25502352 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ящук Альона Василівна |
Телефон: | +380432466220 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією: 1) відсутність усієї інформації про банківські реквізити у Формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» №2 від 11 липня 2024 року, згідно вимоги встановленої у підпункті 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД). Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (складена за формою та змістом, що визначена у Додатку №2 до ТД). Так, Учасником надано в складі тендерної пропозиції Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» №2 від 11 липня 2024 року, однак в ній не зазначені у повному обсязі банківські реквізити, лиш найменування установи; 2) відсутність повної інформації про трудові відносини працівників, а саме номера і дати наказу або договору у довідці про наявність та кваліфікацію працівників №4 від 11 липня 2024 року, згідно вимоги встановленої у Додатку №1 до ТД. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації щодо ПІБ, посади/спеціальності, стажу роботи за спеціальністю та інформації про трудові відносини працівників (постійний /тимчасовий працівник, номер і дата наказу або договору). Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність та кваліфікацію працівників №4 від 11 липня 2024 року, у якій зазначено ПІБ, посаду/спеціальність, стаж роботи за спеціальністю та зазначено чи це постійними чи тимчасовий працівник, утім інформація про номер і дату наказу або договору відсутня; 3) відсутність скан-копії оригіналу або копії завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та/або печаткою (у разі її використання) наказу про прийняття на роботу працівника учасника Семененка Костянтина Миколайовича, згідно вимоги встановленої у Додатку №1 до ТД. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - скан-копії оригіналів або копії завірені підписом уповноваженої особи Учасника та/або печаткою (у разі її використання) наказів про прийняття на роботу або копії цивільно-правових договорів, або копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) чи витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу. Учасником надано наказ №4-к від 17 березня 2016 р. про покладення обов’язків інженера з охорони праці та техніки безпеки на головного інженера Семененка Констянтина Миколайовича, однак немає документа, що підтверджує прийняття на роботу згаданого працівника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1) форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (складена за формою та змістом, що визначена у Додатку №2 до ТД) з зазначенням банківських реквізитів (номер рахунку, установа банку, її код (МФО); 2) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації щодо ПІБ, посади/спеціальності, стажу роботи за спеціальністю та інформації про трудові відносини працівників (постійний /тимчасовий працівник, НОМЕР І ДАТА НАКАЗУ АБО ДОГОВОРУ); 3) скан-копія оригіналу або копія завірена підписом уповноваженої особи Учасника та/або печаткою (у разі її використання) наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору, або копія трудової книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) чи витяг з трудової книжки із записами про прийом на роботу – працівника Семененка Констянтина Миколайовича. Так, відповідно до частини 9 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.