Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 521 510,93 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 215,11 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Харківській області |
ЄДРПОУ: | 40108599 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hk.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Олена Зюзік |
Телефон: | +380577308125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд.13 |
1 |
Так, за результатом розгляду встановлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог абз. 11 розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати кошторисну документацію в зведеному кошторисі по формі 1-П та кошторисів 2-П або 3-П (згідно наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281). Учасник у складі своєї пропозиції не надав відповідну документацію. Зазначена невідповідність в інформації та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Кошторисну документацію в зведеному кошторисі по формі 1-П та кошторисів 2-П або 3-П (згідно наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.