Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10006, м. Житомир, вул. Троянівська, 26. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 254 313,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 102 543,13 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Ліцей № 4 міста Житомира |
ЄДРПОУ: | 22058968 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жанна Броницька |
Телефон: | +380971220537 |
E-mail: | zht_school1@ukr.net |
Місцезнаходження: | 10006, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Троянівська, буд. 26 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер": 1) перелік виявлених невідповідностей – Учасник ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" на виконання вимог 5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації надав у складі пропозиції: - Інформаційну довідку №109 від 17.07.2024 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, однак у вказаній довідці відсутня інформація про машиніста бульдозера; - Договір №421 від 17 жовтня 2019 року на ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція приміщення ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів по вул. Суворова, 1 в м. Малині (ДК 021-2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), з додатками та додатковими угодами №1, №2, №3, № 4, №5, №6, №7, №8. При перевірці Даного договору в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2019-09-06-000554-b (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-06-000554-b ) встановлено зо Учасником не надано календарний графік виконання робіт, що є невід’ємною частиною договору. Також надані додаткові угоди № 3, № 6 не містить дати підписання - Відгук від 17.02.2022 року №109 до Договору №421 від 17 жовтня 2019 року, що не містить інформації про дотримання учасником умов договору. Надані документи не задовільняють вимоги 5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Учасник ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" на виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: - Договір №7615 від 29.12.2023 та Ліцензію №02/209-14/122023 на використання ПК АВК-5 у власному виробництві без права передачі третім особам КП «ЖИТОМИРВОДПРОЕКТ». Надані документи не задовільняють вимоги Додатку 2 до Тендерної документації 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - вимоги п.5.2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», вимоги Додатку 2 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформацію про: ПІБ, освіту (або кваліфікацію) кожного працівника. (із зазначенням інформації про манішіста бульдозера); - Копію аналогічного договору (за 2019 рік або 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або за 2024 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання робіт по реконструкції або капітальному ремонту приміщень будівлі. (Договір №421 від 17 жовтня 2019 року на ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція приміщення ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів по вул. Суворова, 1 в м. Малині (ДК 021-2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), з усіма додатками та додатковими угодами №1, №2, №3, № 4, №5, №6, №7, №8.) - Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору та дотримання учасником умов договору.(Відгук до Договору №421 від 17 жовтня 2019 року, що містить зокрема інформацію про дотримання учасником умов договору); -Учасник повинен підтвердити наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, наступними документами: - сканкопія діючого договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін; - сканкопія ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (ліцензія повинна бути видана на Учасника). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.