Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана закупівля проводиться з метою відновлення необхідних експлуатаційних характеристик аварійної ділянки вулиці, виправлення пошкоджень окремих елементів та доведення елементів до нормативних вимог, забезпечення безпеки дорожнього руху та транспортної розв’язки у даному мікрорайоні.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 155 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 775,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
Телефон: | 380322521984 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Шляховик-Т» по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт вулиці Базарна, 32-34 у м. Львові (ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8)» (оголошення № UA-2024-07-04-008490-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на виконання вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник в складі пропозиції надав інформаційну довідку від 11.07.2024 №1222 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій зазначено про наявність. Відповідно до вказаної довідки учасник під час надання послуг буде використовувати машини, механізми та устаткування, які є орендовані. Відповідно до вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації інформаційна довідка, згідно наведеної у тендерній документації форми, повинна містити, зокрема, наступну інформацію «Примітки (власне, залучено у субпідрядника/співвиконавця, оренда, згідно договірних відносин тощо)*». Приміткою до пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено «* У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази технологій згідно договірних відносин (оренда, надання послуг, тощо) учасники обов’язково зазначають інформацію про суб’єкта господарювання з яким укладено такі відносини». Однак, всупереч вказаним вимогам інформаційна довідка від 11.07.2024 №1222 не містить інформації про суб’єкта (-ів) господарювання з яким (-ми) в учасника наявні договірні відносини щодо оренди машин, механізмів та устаткування. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - пунктом 2 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено, що перед початком виконання робіт Виконавець забезпечує планування та узгодження з Управлінням патрульної поліції м. Львова (або іншим уповноваженим органом) заходи з організації і забезпечення безпеки руху автотранспорту і пішоходів (розроблення схеми організації дорожнього руху на період проведення робіт, встановлення тимчасових дорожніх знаків тощо) на підставі вимог правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, про що в складі тендерної пропозиції надається лист-гарантія. В складі тендерної пропозиції учасника міститься гарантійний лист від 11.07.2024 №1210, яким учасник гарантує про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначеним у технічній специфікації (додаток №2 до тендерної документації) та іншим вимогам установленим замовником. Однак, слід зазначити, що даний гарантійний лист не містить тексту, що учасник перед початком виконання робіт Виконавець забезпечує планування та узгодження з Управлінням патрульної поліції м. Львова (або іншим уповноваженим органом) заходи з організації і забезпечення безпеки руху автотранспорту і пішоходів (розроблення схеми організації дорожнього руху на період проведення робіт, встановлення тимчасових дорожніх знаків тощо) на підставі вимог правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - доповнити інформаційну довідку від 11.07.2024 №1222 інформацією про суб’єктів господарювання з якими укладено договір (-ори) оренди машин, механізмів та устаткування; - доповнити гарантійний лист від 11.07.2024 №1210, текстом передбаченим пунктом 2 Додатку №2 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.