Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 311 329,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 1 556,65 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9" Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 37899715 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitarnoi-dopomogi-9-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Чайка Олена Віталіївна |
Телефон: | +380667656063 |
E-mail: | medcentr9@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49130, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1 |
3 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей (якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених 1.1 Учасник надав довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №Т-86/4 від 19.07.2024 р. де зазначив, що працівник субпідряника Суботін Вячеслав Анатолійович працює на двох посадах - електромонтер ОПС та налагоджувальник КВПтаА. Однак, згідно вимог замовника обов’язковою вимогою було наявність не менше 1 (одного) електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та пристроїв) - не нижче 3-го розряду, (надалі – електромонтер) та не менше 1 (одного) налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Також, згідно кошторису, який надає ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО, загальна кошторисна трудомiсткiсть робіт становить 616,01 люд. год. Це вказує на те, що одним співробітником, який суміщає посади та вказаний в тендерній документації, дані роботи підприємство зможе виконати за 3,9 місяця (616,01люд.год./8 год=82,63 люд.дня/21 робочих дня=3,9 місяця), що суперечить заявленому строку виконання робіт Замовником до 25.10.2024 р. 1.2. п. 2.1 Додаток 2 до Документації: «…..2.1 Довідка з інформацією про чисельність працівників, що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, освіти, загального стажу роботи, стажу роботи на підприємстві учасника по кожному працівнику). Обов’язкова наявність в учасника у штаті або на договірних засадах 1 (одного) керівника робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень (надалі – керівник робіт); не менше 1 (одного) електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та пристроїв) - не нижче 3-го розряду, (надалі – електромонтер); не менше 1 (одного) налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду, (надалі – налагоджувальник); не менше 1 (одного) інженера з охорони праці/ особи, на яку покладено функції з охорони праці; не менше 1 (одного) кошторисника / інженера-проектувальника (з кошторисної документації) / інженера з проектно-кошторисної роботи…» 1.3. Надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з інформацією про чисельність працівників, що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, освіти, загального стажу роботи, стажу роботи на підприємстві учасника по кожному працівнику) з обов’язковою наявність в учасника у штаті або на договірних засадах 1 (одного) керівника робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень (надалі – керівник робіт); не менше 1 (одного) електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та пристроїв) - не нижче 3-го розряду, (надалі – електромонтер); не менше 1 (одного) налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду, (надалі – налагоджувальник); не менше 1 (одного) інженера з охорони праці/ особи, на яку покладено функції з охорони праці; не менше 1 (одного) кошторисника / інженера-проектувальника (з кошторисної документації) / інженера з проектно-кошторисної роботи. А також на підтвердження наявності таких працівників надати документи відповідно до п.2.1 Додатку 2 до Документації. 2.1. Учасник надав на Суботіна В.А. довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин №556 від 09.06.2023 року за формою № 100-2/о, яка не є дійсною на дату розкриття пропозицій від 22.07.2024 о 16:21. Відповідно до законодавства України строк дії довідки за формою № 100-2/о становить один рік з дати проведення огляду. 2.2. п. 2.1 Додатоку 2 до Документаці: «…. на електромонтера та налагоджувальника копії кваліфікаційних посвідчень, чинні копії посвідчень про навчання та перевірку знань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, про допуск до роботи з електроустановками до 1000 В (не нижче ІІІ групи). На працівників, вказаних в цьому абзаці, також мають бути надані документи про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників відповідно до положень наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (Карта або Довідка), довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України № 651 від 18.04.2022 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» та висновок психофізіологічної експертизи…»; п.1 розділу 3: «……Обов’язково до виконання учасниками: Документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися;…» 2.3. Надати на Суботіна В.А. довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о, яка є дійсною на дату розкриття пропозицій від 22.07.2024 о 16:21. 3.1. Учасник надав Протокол № 6 від 20.07.2021 року засідання комісії по перевірці знань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, до обов’язків яких належить виконання заходів пожежної безпеки та посвідчення №1 від 20.07.2021 про проходження навчання з питань пожежної безпеки на Григоренко Станіслава Яковича (керівник робіт), які не є дійсними на дату розкриття пропозицій від 22.07.2024 о 16:21. Відповідно до законодавства України навчання і перевірка знань посадових осіб з питань пожежної безпеки проходить один раз на три роки. 3.2. п. 2.1 Додатоку 2 до Документаці: «…- на керівника робіт документи про освіту, стаж роботи та посвідчення і протокол / витяг з протоколу щодо навчання з питань охорони праці та навчання з пожежної безпеки…»; п.1 розділу 3: «……Обов’язково до виконання учасниками: Документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися;…» 3.3. Надати на керівника робіт Григоренко С.Я. посвідчення і протокол / витяг з протоколу щодо навчання з пожежної безпеки, які є дійсними на дату розкриття пропозицій від 22.07.2024 о 16:21. 4.1. Учасник надав медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників на Суботіна В.А. електромонтера ОПС та медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників на Суботіна В.А. налагоджувальника КВПтаА без зазначення обов’язкового реквізиту, а саме не вказаний номер довідки. 4.2. п. 2.1 Додатоку 2 до Документаці: «…. на електромонтера та налагоджувальника копії кваліфікаційних посвідчень, чинні копії посвідчень про навчання та перевірку знань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, про допуск до роботи з електроустановками до 1000 В (не нижче ІІІ групи). На працівників, вказаних в цьому абзаці, також мають бути надані документи про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників відповідно до положень наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (Карта або Довідка), довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України № 651 від 18.04.2022 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» та висновок психофізіологічної експертизи…» 4.3. Надати медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників на Суботіна В.А. електромонтера ОПС та медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників на Суботіна В.А. налагоджувальника КВПтаА з номером довідки. 5.1. Учасник не зазначив в окремому електронному полі під час подання тендерної пропозиції інформацію про залучення/незалучення субпідрядника/ співвиконавця. 5.2. п.7 Розділ 3 : «…Інформація про залучення/незалучення субпідрядника/ співвиконавця зазначається в окремому електроному полі під час подання тендерної пропозиції.» 5.3. Зазначити в окремому електронному полі інформацію про залучення/незалучення субпідрядника/ співвиконавця.
Відповідно до пункту 43 Особливостей (якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник вказує учаснику на такі невідповідності: Так, 1) відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний (- і) кошторис (- и); - об’єктний кошторис; - відомості ресурсів до локальних кошторисів; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів та розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів.» Учасник ТОВ "ХОЛДИНГ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ТА НС" не надав у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним вимогам розрахунок адміністративних витрат. 2) Крім того, кошторисна документація ТОВ "ХОЛДИНГ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ТА НС" (відомість ресурсів до ЛК №02-01-01, об’єктний кошторис №02-01, договірна ціна, пояснювальна записка) не містять інформації про витрати на обладнання та устаткування, що відрізняється від вимог технічного завдання, в якому чітко зазначено обладнання та устаткування, що повинно бути змонтоване (п. 1-15 таблиці обладнання та устаткування). Учасник натомість відповідно до наданої відомості ресурсів до ЛК №02-01-01 відносить зазначене обладнання та устаткування до будівельних матеріалів, виробів та комплектів, що в свою чергу призводить до неправильно визначення кошторисного прибутку договірної ціни. 3) Розрахунок Договірної ціни виконано в застарілій версії програмного комплексу АВК 5 (3.8.5.1), яка не враховує останні зміни законодавства, зокрема значення середньомісячної тривалості робочого часу на 2024 рік та ціни ресурсів. 4) Так, відповідно до п. 7 Розділу 3 «Інформація про залучення/незалучення субпідрядника/ співвиконавця зазначається в окремому електронному полі під час подання тендерної пропозиції.». Учасник ТОВ "ХОЛДИНГ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ТА НС" не виконав дану вимогу. Наведені невідповідності є такими, що підпадають під виправлення протягом 24 годин .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.