Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
Категорія замовника: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 469 110,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 7 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Інгульська сільська рада |
ЄДРПОУ: | 04376498 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марштупа Олена Юріївна |
Телефон: | +380515897241 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 56170, Україна, Миколаївська область,Село Інгулка, Миколаївська область Баштанський район село Інгулка |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ОГАНЕСЯН МАРИНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ було виявлено такі невідповідності в інформації та документах, подання яких вимагається тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Умовами тендерної документації встановлено, зокрема, обов’язкова наявність в учасника машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів та необхідність документального підтвердження наявності відповідного обладнання. В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 08.07.2024р. №46 зазначено про наявність навантажувача BOBCAT з дорожньою фрезою та надано свідоцтво про реєстрацію машини серії ОМ №177578 на міні-навантажувач, а також видаткову накладну №30 від 24 грудня 2019р., згідно якої ФОП Оганесян Марина Олександрівна отримала дорожню фрезу для навантажувача. Проте, видаткова накладна не є підтвердженням права власності, оскільки статтею 697 Цивільного кодексу України зазначено наступне: 1. Договором може бути встановлено, що право власності на переданий покупцеві товар зберігається за продавцем до оплати товару або настання інших обставин. У цьому разі покупець не має права до переходу до нього права власності розпоряджатися товаром, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із призначення та властивостей товару. 2. Якщо покупець прострочив оплату товару, продавець має право вимагати від нього повернення товару. Продавець має право вимагати від покупця повернення товару також у разі ненастання обставин, за яких право власності на товар мало перейти до покупця. Таким чином, учасником не підтверджено право власності на дорожню фрезу для навантажувача, оскільки факт передачі товару від продавця покупцю не є підтвердженням переходу права власності на цей товар до покупця. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.1.1. та пункт 1.1.2 Додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, що підтверджують право власності на дорожню фрезу для навантажувача або надати документи, що підтверджують наявність в учасника машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів та надати документальне підтвердження наявності відповідної техніки, а саме: - У випадку, якщо для надання послуг буде використовуватись власне обладнання, машини, техніка і механізми, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці, скановані документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності). - У випадку, якщо для надання послуг буде використовуватись не власне обладнання, машини, техніка і механізми, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці, сканований договір оренди, або інший документ, що підтверджує право користування обладнанням, будівельними машинами, технікою і механізмами. 2) Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка в довільній формі про наявність власних потужностей виробництва асфальтобетону, місце їх розташування (або мобільні). У разі закупівлі асфальтобетонної суміші учасник повинен надати інформацію в довільній формі щодо найменування постачальника(-ів) та місцезнаходження виробничих потужностей (АБЗ). Якщо місце розташування АБЗ за межами області – вказати технологію доставки асфальтобетоної суміші та наявність у учасника такої технічної можливості. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.1.4. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку в довільній формі про наявність власних потужностей виробництва асфальтобетону, місце їх розташування (або мобільні). У разі закупівлі асфальтобетонної суміші учасник повинен надати інформацію в довільній формі щодо найменування постачальника(-ів) та місцезнаходження виробничих потужностей (АБЗ). Якщо місце розташування АБЗ за межами області – вказати технологію доставки асфальтобетоної суміші та наявність у учасника такої технічної можливості. 3) Перелік виявлених невідповідностей: В довідці про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі відсутня інформація щодо контактного телефону замовника, суми та предмета договору Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.2.1. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (в довільній формі), складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи, із зазначенням найменування замовника, його контактного телефону, номеру, дати, суми та предмета договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.