Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00
Капітальний ремонт санвузлів закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №5 "Сонечко" м.Ковеля, вул.Чубинського, 16 (ДК 021-2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (деталізовано ДК 021-2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 663 722,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 318,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02141680 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Ягодіна |
| Телефон: | +0969440515 |
| E-mail: | ums.kovel@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей. Створено 21.08.2024 р. Опис: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику слід надати Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) зі змінами, а саме: Учасник мав надати копії документів (наказ про призначення/ переведення/суміщення/сумісництво на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових/цивільно-правових відносин із працівниками Учасником надана Довідка №9/1 від 14.08.2024 року з переліком працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для виконання відповідних робіт. У даній довідці зазначений працівник для виконання ремонтних робіт Поліщук Олександр Олександрович. На підтвердження наявність в учасника трудових/цивільно-правових відносин із працівником Учасник надав не діючий Договір №4 підряду на виконання робіт від 09.05.2024р. Так, відповідно до даного Договору відносини Поліщука О.О. з ПП «СМ-Інвестбуд» завершились 31.07.2024 р. (Тендерна пропозиція була завантаждена в систему прозоро 14.08.2024р.). Для усунення виявлених невідповідностей на виконання вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, Учаснику слід привести подану інформацію у відповідність до вимог тендерної документації, а саме надати діючий документи про спіпрацю з працівником Поліщуком О.О чи внести відповідні зміни у довіку про працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для виконання відповідних робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.