Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 433 804,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 17 169,02 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 17 000,00 UAH |
Замовник: | Безлюдівська селищна рада |
ЄДРПОУ: | 04396555 Досьє YouControl |
Сайт: | http://khbsr.gov.ua/ |
Контактна особа: | Вікторія Клюєва |
Телефон: | +380577496104 |
E-mail: | viktoriaklueva1982@gmail.com |
Місцезнаходження: | 62489, Україна, Харківська область,с-ще Безлюдівка, вул. Зміївська, 48 |
0 |
Повідомлення про усунення невідповідностей. 1. Згідно частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник у складі пропозиції необхідно завантажити заповнений та підписаний проєкт договору (без додатків) згідно із додатком 4 до тендерної документації (дата, номер договору та цінові показники учасниками не заповнюються). Учасником було завантажено не підписаний (власноручно) проєкт договору (невідповідність вимогам розділу 3 частини 1 до тендерної документації). 2. Згідно Додатку №2 до тендерної документації розділу 1 пункту 1 учасник повинен підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт/надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії* документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо). На підтвердження інформації в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника учасником було надано договір №29 від 02.10.2023 року про надання послуг без переліку техніки, яка була вказана в довідці (невідповідність вимогам розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації). 3. Згідно додатку №2 до тендерної документації розділу 1 пункту 3 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів»). Учaсник пoвинeн вoлoдiти успiшним дoсвiдoм викoнaння дoгoвopу по виконанню робіт в тoму числi, мaти дoкумeнтaльнo пiдтвepджeний дoсвiд пoвнoгo їх викoнaння. Дoвiдкa за наведеною формою пpo нaявнiсть нe мeншe 1 (одного) aнaлoгiчного дoгoвopу, викoнaний учaсникoм, якa пoвиннa включaти iнфopмaцiю щoдo зaмoвникa (-iв) (пoкупця (-iв)) (iз зaзнaчeнням йoгo (їх) нaймeнувaння, aдpeси, тa кoнтaктних тeлeфoнiв), пpeдмeту (-iв) зaкупiвeль, суми дoгoвopу. Кoпiя aнaлoгiчного дoгoвopу з усіма додатками до нього, щo нaвeдeний в дoвiдцi paзoм iз кoпiями дoкумeнтiв, щo пiдтвepджують фaкт їх викoнaння (за формами КБ2, КБ-3), документ, що підтверджує здійснення повної оплати за договором. .Лист – відгук за договором про належне виконання з зазначенням номеру договору, суми договору, строків виконання. Учасником у складі пропозиції допустив такі невідповідності: - аналогічні договори містять не всі додатки, а саме учасник не завантажив дефектний акт та локальний кошторис. - у листі -відгуці за договором про належне виконання вказана сума договору не співпадає з сумою вказаною в довідці та договорі по виконанню робіт (невідповідність вимогам пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації). 4. Якщо учасник є Товариством з обмеженою або додатковою відповідальністю, то згідно ч.2 ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», в разі, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом цієї закупівлі, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, учасник повинен надати рішення про надання згоди на вчинення такого правочину та останню фінансову звітність (баланс). Учасник не надав останню фінансову звітність (баланс) (невідповідність вимогам ч.1 розділу 3 тендерної документації). Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178(зі змінами та доповненнями) вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів та/або інформаціїна веб-портал Уповноваженого органу, (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-02-006713-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОГОС-ПРОМСЕРВІС» буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.