Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 134 444,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 10 672,22 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Вербківської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області |
ЄДРПОУ: | 40210149 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Копилова |
Телефон: | +380663961262 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51453, Україна, Дніпропетровська область,с. Вербки, вул. Центральна, 20 |
1 |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕРБКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПАВЛОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 15.07.2024 с. Вербки № 150 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Євробуд Плюс» невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю з Поточного ремонту частини дорожнього покриття за адресою: вул. Сонячна від вул. Першотравнева до вул. Бригадна с.В’язівок Павлоградського району Дніпропетровської області» Коригування (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оголошення № UA-2024-07-02-000498-a від 02.07.2024 року. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Євробуд Плюс» невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 3. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Євробуд Плюс» поданої на процедуру закупівлі Поточного ремонту частини дорожнього покриття за адресою: вул. Сонячна від вул. Першотравнева до вул. Бригадна с.В’язівок Павлоградського району Дніпропетровської області» Коригування (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оголошення № UA-2024-07-02-000498-a від 02.07.2024 року,згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно п.1 Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» замовником вимагалось: - У довідці має бути надана інформація про наявність обладнання, машин, механізмів і транспортних засобів за технічними характеристиками та у кількості необхідній для надання послуг відповідно до Дефекту акту (Додаток № 3 до Тендерної документації). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання, машин, механізмів і транспортних засобів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі на кожну одиницю обладнання, машини, механізму, транспортного засобу (далі – техніка), Учасник надає скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає реєстрації – скановані оригінали карти обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: - скановані оригінали договорів, які підтверджують залучення техніки, дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю, а саме: договір оренди, лізингу, суборенди, надання послуг тощо, які мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; - скановані оригінали актів приймання-передачі Учасником (або інші документа, які підтверджують факт отримання Учасником) такої техніки (у разі коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає реєстрації – скановані оригінали карток обліку основних засобів власника техніки (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6); - сканований оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання, машин, механізмів і транспортних засобів для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. ТОВ «Євробуд плюс» у довідці про наявність обладнання, машин, механізмів і транспортних засобів, необхідних для виконання послуг за предметом закупівлі не вказано «котли бітумні пересувні, місткість 400 л», а токож не надано підтверджуючу документацію на них. В підтвердження інформації на власну техніку та обладнання вказане в довідці про наявність власного обладнання, машин, механізмів і транспортних засобів не надано скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію власної техніки. Якщо техніка не підлягає реєстрації – скановані оригінали карти обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6. Надати оновлену довідку про наявність обладнання, машин, механізмів і транспортних засобів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі та відповідні підтверджуючі документи. 2. Згідно п.9 Додатку №5 до тендерної документації передбачено надати: « 9. Скановані оригінали чинних на кінцеву дату подання пропозиції Учасником: - cертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво доріг і автострад (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11, код 52.21 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010); - сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво доріг і автострад (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11, код 52.21 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010); - сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 на будівництво доріг і автострад (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11, код 52.21 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). ТОВ «Євробуд Плюс» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на «Систему екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 14001:2015, який виданий 07.12.2023 року та дійсний до 13.06.2026 року, первинна сертифікація 14.06.2023 року. Контроль відповідності сертифікованої системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) здійснюється шляхом технічного нагляду, обсяг, порядок, періодичність і процедура якого встановлюється органом з сертифікації. Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Надати відповідні підтверджуючі документи. 3. ТОВ «Євробуд Плюс» у складі тендерної пропозиції надано Тендерну пропозицію на закупівлю Поточного ремонту частини дорожнього покриття за адресою: вул. Сонячна від вул. Першотравнева до вул. Бригадна с.В’язівок Павлоградського району Дніпропетровської області» Коригування , яка не відповідає Додатку №6 до тендерної документації, а саме: у предметі закупівлі не вірно вказано найменування вулиці Бригадна. Привести у відповідність тендерну пропозицію. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Євробуд Плюс» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Надіслати повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Євробуд Плюс» невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Поточного ремонту частини дорожнього покриття за адресою: вул. Сонячна від вул. Першотравнева до вул. Бригадна с.В’язівок Павлоградського району Дніпропетровської області» Коригування (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оголошення № UA-2024-07-02-000498-a від 02.07.2024 року. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Євробуд Плюс» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Начальник відділу організації та забезпечення державних закупівель (уповноважена особа) Тетяна КОПИЛОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.