Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 222 822 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 228 220 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 110 000 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37479398 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Бутківський |
| Телефон: | +380958371211 |
| E-mail: | cro1cop@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03127, Україна, Київська область,м. Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
9 |
П. 43. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання пункту 43 особливостей, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" (41258800), подана на закупівлю за предметом «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської та італійської мов №130 імені Данте Аліг’єрі міста Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 128 у Голосіївському районі м. Києва». код 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-27-010761-a, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані цим Учасником у тендерній пропозиції (далі – Пропозиція), подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме відсутні: Відсутній Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення (термін дії договору закінчився 31.12.2023) Відсутні документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки або копію цивільно-правових угод) на Коваленко Владислав Валентинович, Волощук Роман Іванович, Кобзар Олександр Іванович. Відсутня інформація про належність об’єкту в наданому аналогічному договорі до класу наслідків (відповідальності) до значних (СС3) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення: Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо). Відповідно до п.2.2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод. Відповідно до п.3.1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з реконструкції/капітальний ремонт/нового будівництва соціальних об’єктів, або інфраструктури, що за класом наслідків (відповідальності) належать до значних (СС3), виконаний протягом чотирьох останніх років (2020-2023 роки) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення: Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо). Надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки або копію цивільно-правових угод) на Коваленко Владислав Валентинович, Волощук Роман Іванович, Кобзар Олександр Іванович. Надати підтверджуючу інформацію про належність об’єкту в наданому аналогічному договорі до класу наслідків (відповідальності) до значних (СС3), або надати інформацію щодо іншого договору у відповідності до п 3.1. розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.