Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2024 рік. 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Озерна, будинок 20/1 Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України. Категорія замовника – п. 3 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону). Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 530 725,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 653,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 38223651 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Мельничук |
| Телефон: | +380987916352 |
| E-mail: | melnychuk.andriy23@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29008, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул.Озерна, 20/1 |
1 |
Протокольне рішення № 144 уповноваженої особи 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «25» липня 2024 року м. Хмельницький Уповноважена особа - Мельничук Андрій Олегович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тенде-рної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю робіт по «Капітальний ремонт покрівлі будівлі пожежного депо з навчальним пунктом 1 ДПРЗ Головного Управління ДСНС України в Хмельницькій області за адресою вул. Симона Петлюри, 58, м. Хмельницький, Хмельницька область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт») було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " код 41403707 Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " код 41403707 щодо закупівлі робіт по «Капітальний ремонт покрівлі будівлі пожежного депо з навчальним пунктом 1 ДПРЗ Головного Управління ДСНС України в Хмельницькій області за адресою вул. Симона Петлюри, 58, м. Хмельницький, Хмельницька область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт»). Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " код 41403707 в процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по «Капітальний ремонт покрівлі будівлі пожежного депо з навчальним пунктом 1 ДПРЗ Головного Управління ДСНС України в Хмельницькій області за адресою вул. Симона Петлюри, 58, м. Хмельницький, Хмельницька область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт») виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учас-ника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною докуме-нтацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку роз-гляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в елект-ронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких перед-бачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, як-що таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником про-цедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помил-ки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції: І. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) «№ з/п, Найменування, Кількість, Зазначення приналежності» згідно таблиці в розділі І Додатку 1 до тендерної документації 1. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності або користування зазначеним обладнанням. 2. Учасник надає у складі пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Проте, учасником в складі пропозиції не підтверджено належним чином наявність в учасника процедури закупівлі власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що не відповідає розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції: ІІ. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід «№ з/п, Посада «Директор/Головний інженер», Виконавець робіт, інженер з охорони праці, П.І.Б, Власні/залучені» згідно таблиці в розділі ІІ Додатку 1 до тендерної документації На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На директора, головного інженера, виконроба Учасник в обов’язковому порядку надає додатково інформацію про підтвердження відповідності вимогам охорони праці Учасника, та надати у складі пропозиції надати копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці. Проте, учасником в складі пропозиції не підтверджено належним чином наявність в учасника процедури закупівлі власних та/або залучених працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати в складі пропозиції документи/інформацію на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у відповідності до розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2. Надати в складі пропозиції документи/інформацію на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі власних та/або залучених працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Мельничук Андрій Олегович
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.