Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2024, 00:00
Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) навчального корпусу № 5, відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 корпус № 5, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договру по 26.08.2024року
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 222 934,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 42 229,34 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державний університет "Житомирська політехніка " |
ЄДРПОУ: | 05407870 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Власюк Олена Василівна |
Телефон: | 380412241948 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10005, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103 |
3 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ «ЖИТОМИРСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Код ЄДРПОУ 05407870 м. Житомир «10» липня 2024 р. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного університету «Житомирська політехніка» від 26 червня 2020 р. №284/од, Наказ «Про організацію діяльності уповноваженої особи (осіб) Державного університету «Житомирська політехніка» відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі від 4 травня 2020 р. №184/од та Наказ «Про ліквідацію постійно діючого тендерного комітету» від 31 грудня 2021 р. № 938/од. За результатами розгляду пропозиції учасника ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 20425612, Закупівля: UA-2024-06-21-009653-a. ВИРІШИВ: Після детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: -Учасником надано сертифікат виданий іноземною мовою та такий, що не містить перекладу б\н без дати і з поганою якістю зображення який розміщений в файлі під назвою « 05.СЕРТИФІКАТИ.pdf» на сторінці 33, але даний додаток не відповідає вимогам п .7. Розділ. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а саме: Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації п. 7. Розділ. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. -.Учасником надано Декларацію відповідності разом з додатком до декларації №UA.TR.YT.D.052901-23-1 від 29.05.2023р, відповідно до вимог п.5. Додатку 3 Тендерної документації, а саме: «5. Учасник надає Замовнику копії документів, що підтверджують якість використаних матеріалів (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення, інше).», але даний документ є таким який втратив чинність 28.05.2024р і не відповідає вимогам чинного законодавства України та вимогам тендерної документації. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації п.5. Додатку 3 Тендерної документації. - Відповідно до п.2 Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати Документи, для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, а саме: Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру*, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. До довідки учасник повинен включити машини та механізми, які є необхідними для надання послуг згідно технічого завдання та які будуть зазначені Учасником в підсумковій відомості ресурсів та будуть безпосередньо використовуватися при виконанні договору про закупівлю. Додатково, листом у довільній формі зазначається інформація про наявність власної або, орендованої бази (офіси, склади, гаражі, та інші.). та надати підтверджуючі документи на дані типи власності. *Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. На підтвердження вище вказаного учасник надає договір оренди нежитлового приміщення № 1 від 23.07.2020р разом з додатками, з наданих документів вбачається Додаткові угоди №1,2,3,5, в переліку наданих документів учасником відсутня Додаткова угода№ 4. Відповідно до вище викладеного учасник не виконав вимогу п.2. Додатку № 1 Тендерної документації та надав документи не в повному обсязі. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації п.2. Додатку № 1 Тендерної документації. 2. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 20425612 для усунення виявлених невідповідностей зазначені в тендерній документації п. 7. Розділ. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, п.5.додаток № 3 Тендерної документації та п.2. Додаток № 1 Тендерної документації. 3.Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог п.40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». УХВАЛИВ: 1.Надати Учаснику ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 20425612, 24 години для усунення виявлених невідповідносей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для проведених торгів з предмету закупівлі Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) навчального корпусу № 5 Державного університету « Житомирська політехніка» за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, Закупівля: UA-2024-06-21-009653-a. 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника процедури закупівлі, в процедурі відкритих торгів закупівля Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) навчального корпусу № 5 Державного університету « Житомирська політехніка» за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, Закупівля: UA-2024-06-21-009653-a, в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Максим ОСТАПЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.