Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 093 220,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 560,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради |
ЄДРПОУ: | 39358320 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Горбонос Сергій Васильович |
Телефон: | +380474431562 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,Умань, пл. Соборності, 1 |
3 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БДУ МУШ» (далі – учасник) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасником з метою підтвердження наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій подано Довідку про основні типи обладнання, будівельні машини та механізми, що передбачається використовувати для надання послуги від 21.06.2024 №168-Т (далі по тексту – Довідка №168-Т). Згідно даних зазначених у Довідці №168-Т техніка відповідно до пунктів 1, 2, 5, 6, 10 знаходиться в учасника на підставі Договору суборенди будівельної техніки від 01.01.2024 №3 (далі по тексту – Договір суборенди №3). Договір суборенди №3 відсутній у складі пропозиції учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 5.2.2. розділу ІІІ тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. учасник повинен довантажити Договір суборенди №3.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.