Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 964,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 004,82 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПАРКІВ КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02220007 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гутюк Сніжана |
Телефон: | 380667924152 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 3Е |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛНО" у відкритих торгах на закупівлю Поточний ремонт асфальтного покриття та встановлення поребриків у парку КП «Міське об’єднання парків культури та відпочинку» РМР згідно ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, № UA-P-2024-06-18-007465-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: В п.1. Додатку №1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії міститься вимога надати оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). ТЗОВ «Вілно» надано гарантійний лист (Документ 3.2.) проте в ньому не міститься номер та дата договору, номер закупівлі. Учаснику необхідно надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із обов’язковим зазначенням номера та дати договору на безперебійне постачання асфальтобетону та номеру закупівлі. 2. В п.п.3.1. розділу Додатку №1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії міститься вимога про надання учасником Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми, яка міститься в таблиці. В четвертій графі таблиці міститься посилання на код ДК 021:2015 виконаного договору. Учасником надано таблицю (документ 5), проте в документі 5 (Довідка про аналогічний договір) в 4 пункті не вказано код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Учаснику необхідно надати таблицю згідно форми встановленої п.п. 3.1. Додатку №1 до тендерної документації 3. В п.п.2.1. Додатку №1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії міститься вимога, згідно якої учасник для надання необхідних послуг відповідно до вимог тендерної документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно наведеної таблиці, склад мінімально-необхідних працівників, а саме: керівник (директор, начальник тощо) (1), головний інженер (1), виконавець робіт (1), інженер з охорони праці (1), дорожній працівник (3). Учасником ТЗОВ «Вілно» надано Документ 4, проте в ньому немає інформації про наявність таких працівників як: головний інженер та інженер з охорони праці. Учаснику ТЗОВ «Вілно» потрібно надати інформацію про наявність у нього необхідних працівників, які вказані у п.2.1. Додатку №1 до тендерної документації з наданням необхідних документів на підтвердження їх кваліфікації згідно п.2.3. Додатку №1 до тендерної документації. 4. Учасник ТЗОВ «Вілно» у складі тендерної пропозиції не надав документ згідно Дадатку №6 до тендерної документації «Форма «Тендерна пропозиція». На виконання невідповідностей учаснику слід надати документ «Тендерна пропозиція» згідно встановленої форми в Додатку №6.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.