Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 206 683,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 033,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 15 000,00 UAH |
| Замовник: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 39682379 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Валерійович Канарян |
| Телефон: | +380958427110 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02068, Україна, м. Київ,Київ, вул. О. Кошиця, 11 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Гарантійний лист про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі не містить назву самого предмета закупівлі. 2) не надано Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) підпункт 13 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації: Гарантійний лист про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі) та копію чинного договору із вимірювальною лабораторією. 2) підпункт 10 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації: Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або Свідоцтво платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Гарантійний лист про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі). 2) Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.