Закупівлю оголошено - 14-06-2024, 16:42. Дата останніх змін - 15-07-2024, 00:00

Послуги з демонтажу кабелю кабельних ліній зв’язку

Послуги з демонтажу кабелю кабельних ліній зв’язку ... Державна закупівля - UA-2024-06-14-010683-a Послуги з демонтажу кабелю кабельних ліній зв’язку від замовника Головне управління урядового зв'язку Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 6/14/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-14-010683-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-06-14-004276-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-06-2024, 16:42
по 21-06-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-06-2024, 16:42
по 24-06-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-06-2024, 14:37
по 24-06-2024, 15:00

Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
800000
800 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Головне управління урядового зв'язку Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України
ЄДРПОУ:34794089 Досьє YouControl
Контактна особа:Владислав Постоюк
Телефон:+380442819396
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03110, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Солом'янська, 13
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з демонтажу кабелю каб ...
800 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-06-2024, 14:37
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з демонтажу кабелю кабельних ліній зв’язку

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 01-12-2024
45111300-1
Демонтажні роботи


+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-06-2024, 14:18:23
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-06-2024, 14:18:23
Видалено14-06-2024, 16:42:07
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Спецінформсистеми"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Кирилівська, буд. 102 літера1-Б, 04080, Шевчук Дмитро
Остаточна пропозиція:
710 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
799 992,99 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 15-07-2024, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Спецінформсистеми"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Кирилівська, буд. 102 літера1-Б, 04080, Шевчук Дмитро
Остаточна пропозиція:
710 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
799 992,99 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-07-2024, 16:44
Період подачі оскарження:
по 09-07-2024, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСТЕР УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Валерій Юхта
Остаточна пропозиція:
705 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
718 341,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 09-07-2024, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСТЕР УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Валерій Юхта
Остаточна пропозиція:
705 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
718 341,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-06-2024, 11:53
Період подачі оскарження:
по 03-07-2024, 16:23

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-06-24, 17:59:19
24

За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлені наступні невідповідності. Прохання їх усунути відповідно до пункту 43 Особливостей. 1. У довідці про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вказано інформацію щодо аналогічних договорів. Проте, зміст цієї інформації не відповідає вимогам тендерної документації. Так, у довідці вказаний контрагент, в інтересах якого здійснювався демонтаж, проте не зазначено його коду за ЄДРПОУ. Дана вимога регламентується абзацом 13 пункту 2 розділу першого додатку № 3 до тендерної документації. Разом з тим, Учасник, для документального підтвердження інформації, викладеної у довідці, надав копії аналогічних договір. Проте, всі із наявних договорів наведені не у повному обсязі. Кожен із таких договорів наведений не у повному обсязі, а без частини додатків чи повністю без додатків. Відповідно до вимог цивільного права додаток до договору – це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз’яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Тобто, саме в додатках сторони виносять найважливішу інформацію, щоб не перезавантажувати текст самого договору. Таким чином, додаток до договору є його невід’ємною частиною. Надання договору без додатків є надання неповної версії аналогічного договору. Окрім того, у договорі № 82G/20/РЦМД/01 відсутні певні сторінки. Замовник розуміє, що певні положення наведених аналогічних договорів можуть бути такими, що не підпадають під розголошення у зв’язку із зобов’язаннями щодо конфіденційності, проте абзацом 15 пункту 2 розділу першого додатку № 3 до тендерної документації передбачено можливість для Учасника приховувати таку інформацію (у тому числі цілі додатки). Проте. Документи. що містять таку інформацію мають бути наведені. Водночас, абзацом 16 пункту 2 розділу першого додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що на момент подачі тендерної пропозиції Учасника виконання аналогічного договору вже має відбутися в повному обсязі. Але, у тендерній пропозиції учасника стосовно всіх трьох наведених аналогічних договорів та відповідних актів до них такий факт встановити неможливо. Так, щодо договору № 82G/20/РЦМД/01 вказано, що загальна довжина демонтованих КЛЗ становить понад 200 км, вага – понад 300 т. Фактичний аналіз наданих актів дозволив визначити, що загальна довжина становить 80, 48501 км, а вага - 48,61 т. Ціна демонтажу кабельних ліній, передбачена договором не може перевищувати 27 775 240,00 грн., у актах по факту зазначено 856 714,45 грн. Щодо договору № 82G/23/НЗА/КЛЗ/9 вказано, що загальна довжина демонтованих КЛЗ становить понад 120 км, вага – понад 170 т. Фактичний аналіз наданих актів дозволив визначити, що загальна довжина становить 43, 2812 км, а вага - 66,30 т. Ціна демонтажу кабельних ліній, передбачена договором не може перевищувати 7 531 956,00 грн., у актах по факту зазначено 467 369,22 грн. Щодо договору № 232 від 12.10.2021 ціна демонтажу кабельних ліній становить 599 680,03 грн., у актах по факту зазначено 591 341,12 грн. Постає раціональне питання щодо правдивості вказаної у довідці інформації. Безперечно, кожен із наведених договорів передбачає об’єм кабелю, більший за передбачені тендерною документацією 150 м, проте, наведена інформація не дозволяє встановити факт виконання кожного із наведених аналогічних договорів у повному обсязі та, відповідно, і відповідність Учасника кваліфікаційному критерію. Замовник розуміє, що специфіка рамкових угод, якими по факту є договір №82G/23/НЗА/КЛЗ/9 та договір № 82G/20/РЦМД/01 може не передбачати фактичне виконання всього об’єму грошових коштів та надання всього об’єму послуг, проте наявність наведених у тендерній пропозиції документів (заявок, додаткових угод, актів, і т.д.) всерівно недостатньо для визначення факту виконання аналогічного договору у повному обсязі. Таким чином, для усунення виявлених невідповідностей, Учасник має надати довідку у новій редакції та прикріпити до неї аналогічні договори (як вже наведені, так і нові) у повному обсязі (разом з додатками) та надати всі акти, заявки, тощо, що дозволяють встановити факт виконання таких аналогічних договорів у повному обсязі. 2. У складі тендерної пропозиції наявні документи, що дозволяють ідентифікувати Юхту Валерія Григоровича як уповноважену особу для підпису документів тендерної пропозиції, самої тендерної пропозиції та, у подальшому – договору про закупівлю (копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера при цьому не є обов’язковою). Проте, документів для ідентифікації директора Глущенка Романа Ігоровича документів недостатньо. Так, у складі тендерної пропозиції відсутні документи щодо призначення директором Глущенка Романа Ігоровича (рішення загальних зборів, тощо), хоча Статутом всі права, передбачені для директора товариства у дорученні передані Юхті Валерію Григоровичу. Дана вимога викликана тим, що довіреність на право вчинення певних дій іншій особі має видавати лише особа, яка сама має такі права та передбачена абзацами першим та восьмим пункту 3 розділу першого додатку № 3 до тендерної документації. Для усунення даної невідповідності Учаснику необхідно надати документи що підтверджують призначення директором Учасника Глущенка Романа Ігоровича. Разом з тим, беручи до уваги вимоги абзацу десятого пункту 3 розділу першого додатку № 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи щодо вчинення значного правочину. Статутом Учасника (підпункт 14 пункту 5.3) передбачено виключну компетенцію Загальних зборів Учасника на прийняття інших рішень, передбачених чинним законодавством. Відповідно до чинного законодавства (статті 44, 45 Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю») згоду на вчинення значних правочинів надають виключно Загальні збори. Для усунення даної невідповідності Учаснику необхідно надати документи, у яких буде зазначена згода Загальних зборів Учасника на вчинення значного правочину, або надати документи (останню фінансову звітність), що підтверджуватимуть, що такий правочин, зважаючи на очікувану вартість закупівлі, не є для Учасника значним. 3. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка про залучення субпідрядників або співвиконавців, передбачена пунктом 5 розділу першого додатку № 3 до тендерної документації. Для усунення даної невідповідності Учаснику необхідно надати відповідну довідку. 4. У складі тендерної пропозиції відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, передбачений пунктом 6 розділу першого додатку № 3 до тендерної документації. У складі тендерної документації Учасника наявний документ, що називається «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці». Проте. даний документ не є дозволом на виконання робіт або на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виданий територіальним органом Державної служби України з питань праці відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці». Даний документ може мати дещо відмінні назви та видаватися іншими. Уповноваженими на це органами, проте, наведений у тендерній пропозиції документ не відповідає наявним вимогам тендерної документації. Так, у наведеному документі немає строку його дії, немає дозволу від компетентного на це органу виконувати певні роботи, немає рішення про проведення відповідної експертизи, тощо. Таким чином вважати даний документ дозволом на виконання робіт підвищеної небезпеки Замовник не може. Для усунення даної невідповідності Учаснику необхідно надати відповідний дозвіл. 5. Після здійснення відповідних дій усунені невідповідності повинні бути повторно підписані кваліфікованим електронним підписом Учасника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-06-24, 17:59:19

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСТЕР УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
705 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
718 341,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Спецінформсистеми"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
710 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
799 992,99 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-06-2024, 14:19:47
Видалено14-06-2024, 16:44:48
Електронні тендерні вимоги
1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
Дата архівування:
2. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
4. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
5. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник юридична особа підтверджує, що
1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
Учасник фізична особа підтверджує, що
2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 14-06-2024, 16:42:06
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ