Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2024, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 1 494 413,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 14 944,13 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 41066102 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Кальченко |
Телефон: | +380535454131 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 37332, Україна, Полтавська область,с. Сергіївка, вул. Центральна, буд. 9 |
1 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у формі «Пропозиція» учасником зазначено інформацію (в п.7 форми) про кількість календарних днів виконання зобов’язань з боку учасника (з дня підписання договору згідно з календарним планом) не у відповідності до зазначеної інформації про строк виконання зобов’язань, що зазначено у календарному плані; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу III Додатку 1 Документації та вимоги щодо оформлення форми "Пропозиція" згідно до вимог Додатку 6 тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6 до Документації. При цьому у пункті 7 встановленої форми необхідно зазначити кількість днів у відповідності до інформації про строк виконання робіт, відведений для виконання повного обсягу робіт. 2. Виявлені невідповідності: у наданій учасником довідці про наявність в учасника приміщення для зберігання матеріалів (складу) не вірно зазначено інформацію про площу приміщення (не у відповідності до інформації, яка зазначена у договорі оренди №01-2024 від 20.06.2024р. та акту здачі-прийому приміщення від 20.06.2024р.); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.4 Таблиці 1 Розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання матеріалів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт на об’єкті. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін. (примітка: Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику (зокрема на об’єкті проведення робіт), за для забезпечення їхньої цілісності та збереження). Додатково надається інформація від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом. Віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт. 3. Виявлені невідповідності: до складу тендерної пропозиції не надано додатку №1 (калькуляція вартості послуг з вивезення ТПВ) до договору №68/06/2024-ТПВ; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.5 Таблиці 1 Розділу I Документації із дотриманням вимог щодо надання документу, згідно до встановленого поняття "Документ" у п.1 розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати додатку №1 (калькуляція вартості послуг з вивезення ТПВ) до договору №68/06/2024-ТПВ від 28 червня 2024 року. 4. Виявлені невідповідності: у заяві на згоду обробки персональних даних учасником надано згоду на працівника (Верещук Євгеній Віткорович, електрик), інформацію про якого не зазначено у тендерній пропозиції; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових (для юридичних осіб) та/або уповноважених осіб учасника. Інформація про осіб, які будуть зазначені у заяві на згоду обробки персональних даних повинні відображати дані (П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових) осіб, які зазначені у довідці про наявність персоналу та/або залучених спеціалістів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.