Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2024, 00:00
закупівля здійснюється з врахуванням Постанов КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 044 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 220,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 880,00 UAH |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
ЄДРПОУ: | 25976386 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Якименко Євген Олександрович |
Телефон: | +380536174801 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 37500, Україна, Полтавська область,Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, 33 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не надав у своїй тендерній пропозиції на підтвердження контролю якості матеріалів, копію документів, що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 4 Пункту 12 Розділу «Інші документи, що надає Учасник у складі своєї пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник має надати копію документів, що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії (Свідоцтво про відповідність стану системи вимірювань якої надано).
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не надав у своїй тендерній пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо підтвердження можливості застосування емульсії та/або мастики бітумної (на бітумній основі). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 6 Технічних вимог до предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник має підтвердити можливість застосування емульсії та/або мастики бітумної (на бітумній основі) шляхом надання у складі пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.