Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2024, 00:00
Статус: | Кваліфікація переможця |
Бюджет: | 363 876,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 819,38 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37397216 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чуб Тетяна Леонідівна |
Телефон: | 380633197098 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02105, Україна, Київська область,Київ, пр-т Миру, 6-А |
6 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника. 1.4. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні акти виконаних робіт відповідно наданих у складі тендерної пропозиції аналогічних договорів. 1.5. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній оригінал листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 3.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. 1.6. У складі тендерної пропозиції Учасника надано кошторисну документацію, яка складається з: дефектного акту, договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку з пояснювальною запискою, локального кошторису та підсумкової відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку без підпису та печатки організації учасника, а також кошторисна документація відсутня у форматі word. Договірна ціна не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника. Разом з цим, в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку відсутні посилання на постачальника та зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 1.7. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. 1.8. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія ліцензії видана на ім’я Учасника на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків або така ліцензія повинна бути видана на працівника Учасника - безпосереднього виконавця робіт, разом із копією трудового договору або цивільно-правового договору або наказу про призначення на посаду такого працівника або Учасник надає інший документ, який підтверджує його право на користування вказаною ліцензією на підставі договірних відносин. 1.9. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній заповнений проєкт договору. 1.10. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-згода про обробку персональних даних від інженера-проєктувальника Шендрика Дениса Юрійовича. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасники Процедури закупівлі мають надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № п/п Найменування обладнання та матеріально-технічна база Кількість Примітка 1 2 3 4 1. 2… Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 2.2. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасники Процедури закупівлі мають надати довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № п/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1. 2… Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 2.3. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасники Процедури закупівлі мають надати довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника. 2.4. Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасники Процедури закупівлі мають надати на підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги. 2.5. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасники Процедури закупівлі мають надати оригінал листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 3.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. 2.6. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 ТД учасники Процедури закупівлі має надати кошторисну документацію (розроблена в програмному комплексі АВК-5), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі word) у складі: Дефектний акт; Договірна ціна (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); Локальні кошториси; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з посиланням на постачальника та зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 2.7. Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 2 ТД учасники Процедури закупівлі мають надати копії сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. 2.8. Відповідно до підпункту 2.11. пункту 2 Додатку 2 ТД учасники Процедури закупівлі мають надати копію ліцензії видана на ім’я Учасника на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків або така ліцензія повинна бути видана на працівника Учасника - безпосереднього виконавця робіт, разом із копією трудового договору або цивільно-правового договору або наказу про призначення на посаду такого працівника або Учасник надає інший документ, який підтверджує його право на користування вказаною ліцензією на підставі договірних відносин. 2.9. Відповідно Додатку № 4 ТД, від Учасників вимагалось надати заповнений проєкт договору. 2.10. Відповідно Додатку № 6 ТД, від Учасників вимагалось надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних з приміткою, що листи-згоди на обробку персональних даних повинні надаватися від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються у складі тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Просимо надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору за вищенаведеною формою. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № п/п Найменування обладнання та матеріально-технічна база Кількість Примітка 1 2 3 4 1. 2… Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 3.2. Просимо надати довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вищенаведеною формою. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № п/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1. 2… Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 3.3. Просимо надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника. 3.4. Просимо надати аналогічні договори в повному обсязі та надати акти виконаних робіт відповідно наданих у складі тендерної пропозиції аналогічних договорів. 3.5. Просимо надати оригінал листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 3.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. 3.6. Просимо надати: 3.6.1. кошторисну документацію, яка складається з: дефектного акту, договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку з пояснювальною запискою, локального кошторису та підсумкової відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку з підписом та печаткою організації учасника. 3.6.2. договірну ціну з підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. 3.6.3. кошторисну документацію у форматі word. 3.6.4. підсумкову відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з посилання на постачальника та зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 3.7. Просимо надати копії сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. 3.8. Просимо надати копію ліцензії видана на ім’я Учасника на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків або така ліцензія повинна бути видана на працівника Учасника - безпосереднього виконавця робіт, разом із копією трудового договору або цивільно-правового договору або наказу про призначення на посаду такого працівника або Учасник надає інший документ, який підтверджує його право на користування вказаною ліцензією на підставі договірних відносин. 3.9. Просимо надати заповнений проєкт договору. 3.10. Просимо надати лист-згоду про обробку персональних даних від інженера-проєктувальника Шендрика Дениса Юрійовича.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.