Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури Пулинської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 43976514 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Руслана Лознюк |
Телефон: | +380413131675 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 12001, Україна, Житомирська область,селище міського типу Пулини, вул. Шевченка,будинок 104 |
7 |
1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п.п.1.1. п. 3.5.2 ч.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зокрема, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, останній повинен був надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: «1.1. Учасник подає документально підтверджену Інформаційну довідку за формою (наведено нижче) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо): № п/п Зазначення приналежності* Тип /марка/ модель, рік випуску Найменування Кількість, шт. 1 2 3 4 5 1. Транспортні засоби 2. Обладнання Керівник учасника або уповноважена особа _________________ (Прізвище та ініціали)М.П. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України);» Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію надано в складі пропозиції довідку № 15/06-14 від 15.06.2024 року. Проте за результатми розгляду вказаної довідки встановлено її невідповідність проформі довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, так як вона не містить інформації про № п/п, а також кількість шт. Транспортного обладнання та Обладнання, а також не повністю вказано марку котка дорожнього. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом завантаження відповідних документів, Інформаційну довідку за формою п.п.1.1. п. 3.5.2 ч.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) із зазначенням всієї інформації та вірної назви траспортнихє засобів
1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п. 3.8.1 ч.8 (Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено, що у зв’язку із здійсненням Замовником закупівлі робіт учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію, згідно Додатку №4 ТД, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт з поточного ремонту як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до вимог п. 3.8.2 ч.8 (Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено, що у разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт з поточного ремонту субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців в обсязі понад 20 %. Учасником в складі як не надано інформації про залучення субпідрядників/співвиконавців організацій за формою Додатку 4 до тендерної документації, так і інформації про їх не залучення, що не відповідає у вказаній частині вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п.1 (З Загальні вимоги) Додатку 2 (інформація про технічні вимоги до предмету закупівлі) тендерної документації визначено, що Учасник відповідає за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, ліцензій на виконання робіт (надання послуг), сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватись при виконанні робіт за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Учасник повинен здійснити огляд вищевказаних об’єкті та скласти акти огляду. Учасником не здійснено огляд об’єкту та не надано в складі пропозиції відповідний акт огляду. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом завантаження відповідних документів, інформацію про залучення субпідрядників/співвиконавців в розмірі більшому 20% суми договору, або ж інформаційну довідку про їх не залучення; 2. Надати, шляхом завантаження відповідних документів, акт огляду об’єктів Замовника
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.