Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 287 929,85 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 439,65 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Гудимович Олена Анатоліївна |
Телефон: | 380503007778 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Гродська Ліна Анатоліївна повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 2.1. Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням прізвище, ім’я, по-батькові, посади, кваліфікації (професії), форми працевлаштування (за трудовим договором або за контрактом). Пунктом 2.2. Розділу VII тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності трудових відносин між учасником (співвиконавцем/cубпідрядником) та працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 2.1, необхідно надати: копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця/субпідрядника)) та/або накази про прийняття на роботу таких осіб (персональні дані можуть бути приховані). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників (файл «довідка наявність працівників.docx.p7s.zip»), в якій зазначена форма працевлаштування працівників «за трудовим договором», але також учасник зазначає, що на підтвердження трудових відносин надає копії цивільно-правових угод (що надані у складі тендерної пропозиції, файл «цпд.pdf». Цивільно правові угоди не є підтвердженням наявності ТРУДОВИХ відносин між учасником та робітниками, що зазначені у довідці, особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору не має статусу «працівника», таким чином Учасник не підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – Пункт 2.1, 2.2. розділ VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, пункт 1, розділ X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – учасник має завантажити довідку довільної форми, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність не менше ніж 3 (трьох) працівників відповідної кваліфікації (професії) для виконання умов договору про закупівлю, враховуючи характер послуг з поточного ремонту, які мають необхідні знання та досвід, а саме робітників: зварювальник та/або маляр та/або електрик із зазначенням інформації: прізвище, ім’я, по-батькові, посаду, кваліфікацію (професію), форму працевлаштування (за трудовим договором або за контрактом); документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником (співвиконавцем/cубпідрядником) та працівниками, зазначеними в довідці, а саме: копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця/субпідрядника)) та/або накази про прийняття на роботу таких осіб (персональні дані можуть бути приховані). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.