Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10001, Житомирська обл., м. Житомир, вул.С.Параджанова,72. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 928 996,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 289,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний навчальний заклад "Житомирське вище професійне технологічне училище" |
| ЄДРПОУ: | 05536403 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://zvptu.zt.ua |
| Контактна особа: | Оксана Свіжевська |
| Телефон: | +380412427695 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,м.Житомир, вул. Сергія Параджанова, 72 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛЯЦІЙНА КОМПАНІЯ": 1) перелік виявлених невідповідностей – - Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛЯЦІЙНА КОМПАНІЯ" на виконання вимоги передбаченої пунктом 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, надано копію аналогічного Договору підряду на виконання будівельних робіт №3007-21 від 30.07.2021 року з Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ВОРТЕКС» на Монтаж системи опалення стельовими кліматичним панелями EFFI на об’єкті «Ремонт виробничо-складського корпусу за адресою: м. Дніпро, вул. Гаванська, 8Д». Однак Учасником не надано Додатків до договору №3007-21 від 30.07.2021 року №1, №2, №3, №4 що є невід’ємними його частинами, що не задовільняє вимог п.5.2. Розділу ІІІ Тендерної документації. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛЯЦІЙНА КОМПАНІЯ" на виконання вимог п.6.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» надав у складі пропозиції Довідку №19/06 від 12.06.2024 про залучення субпідрядника ТОВ «СПЕЦІНЖБУД ГРУП» Однак у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні відомості про субпідрядника, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг (виконання робіт), на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника та засвідчуються печаткою, а також такі відомості підписуються керівником учасника та засвідчуються його печаткою, що не задовільняє вимог п.6.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». - Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛЯЦІЙНА КОМПАНІЯ" не надано у складі тендерної пропозиції Порядок змін умов договору про закупівлю визначеного згідно додатку 1 до цієї документації, що не задовільняє вимог п.3.2. Розділу. VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - вимоги п.5.2, п. 6.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.3.2. Розділу. VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Копію аналогічного договору (за 2019 рік або 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або 2024 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання послуг по ремонту або влаштуванню системи опалення. (з усіма додатками). - Відомості про субпідрядника готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг (виконання робіт), на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника та засвідчуються печаткою, а також такі відомості підписуються керівником учасника та засвідчуються його печаткою. - Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно додатку 1 до цієї документації. (учасник у складі пропозиції надає підписаний порядок змін умов договору). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.