Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2024, 00:00
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 956 020,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 59 560,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
Телефон: | +380342594336 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям» розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі; - повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів; - повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На виконання вимог п.8 розділу 3 Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції: - на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Договір № 85250 від 20.07.2020 року та Договір № 92334 від 22.04.2021 року, які не підтверджують аналогічність згідно умов Тендерної документації; - на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник не надав документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо) на Раманську Наталію Дмитрівну; - на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник надав Довідку Вих. № 1206-12 від 12.06.2024 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки), технологій з невідповідностями, а саме: • інформація, викладена в Довідці, не відповідає документам, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції; • листа від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (надавача послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником/субпідрядником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям» розділу 3 Тендерної документації: - у якості документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник повинен надати: • власну довідку з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі. Аналогічним вважатиметься договір (не менше 2-ох), предметом якого є роботи з реконструкції/модернізації ліній радіорелейного зв’язку. Довідка повинна супроводжуватись: • реалізованим (реалізованими) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатками: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, підсумковою відомістю ресурсів, додатковими угодами тощо); • позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); • довідкою (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором; - у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо) на Раманську Наталію Дмитрівну; - у якості документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник повинен надати: • власну довідку з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки), технологій, необхідних для виконання робіт, оформлена згідно з вимогами Додатку №6. До довідки включаються всі власні та залучені машини, транспортні засоби, спеціальна техніка, механізми, обладнання та устаткування, засоби вимірювальної техніки, технології (в тому числі ліцензоване програмне забезпечення), які будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі, відповідно до технічного завдання та чинного законодавства України у цій сфері; • лист від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (надавача послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником/субпідрядником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.