Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 654 993,06 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 549,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44474482 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Фещенко |
| Телефон: | +380961611809 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08298, Україна, Київська область,селище міського типу Коцюбинське, вул.Доківська, будинок 2 |
0 |
Відповідно до п.п. 4 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник має надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності до Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до п.п. 1.1. п.1. Таблиці 1.1 Додатку 3 до тендерної документації, надається заповнена довідка, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною примірною формою (таблиця 1.1.), за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)** (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). **Під аналогічним договором необхідно розуміти: є договір про надання послуг з прокату (оренди) техніки, яку використовують для надання послуг з ремонту асфальтобетонного покриття доріг струменевим методом. Аналогічним договором не буде вважатися достроково розірваний (припинений) договір, крім випадків його дострокового виконання через зменшення видатків Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про досвід виконання договору на поставку товару аналогічного предмету закупівлі від 11.06.2024р. № 11/06-3 в який зазначено інформацію про аналогічний договір № 240423 від 24 квітня 2023 р., предметом якого є «послуги з поточного (ямкового) ремонту методом струменево-ін’єкційних технологій на об’єктах Оболонського району м. Києва на основі Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі послуги, об’єкт), – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний (дрібний) ремонт струменево-ін’єкційним методом балансових вулиць Оболонського району м. Києва)» Також, учасником надано документи, що підтверджують виконання договору зазначеного у довідці у відповідності до п.п. 1.2 (п.п. 1.2.1, 1.2.2). Разом з цим, предметом закупівлі є «Послуги установки «Крафко Магнум» (або еквівалента) для здійснення поточного (ямкового) ремонту вулично-дорожньої мережі» код ДК 021:2015 – 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт). Відповідно до примітки Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, під аналогічним договором необхідно розуміти: є договір про надання послуг з прокату (оренди) техніки, яку використовують для надання послуг з ремонту асфальтобетонного покриття доріг струменевим методом. Зважаючи на викладене вище, у складі тендерної пропозиції Учасником не надано інформації та документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до п.п. 1.1-1.2. (1.2.1, 1.2.2) п. 1 таблиці 1.1. Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.