Закупівлю оголошено - 04-06-2024, 17:49. Дата останніх змін - 10-07-2024, 02:25

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 102723 Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України по вул. Кловський узвіз, 13-А у Печерському районі м. Києва (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)

Закупівля: UA-2024-06-04-011668-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-06-04-015040-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-06-2024, 17:49
по 16-06-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-06-2024, 17:49
по 19-06-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-06-2024, 13:13
по 19-06-2024, 13:36

Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Пропозиції розглянуто
Бюджет:64 497 951,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:324 100,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:315 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України
ЄДРПОУ:22863747 Досьє YouControl
Контактна особа:ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА
Телефон:+380442543212
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01021, Україна, м. Київ,Київ, Кловський узвіз, 13А
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт захисної сп ...
64 497 951,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-06-2024, 13:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 102723 Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України по вул. Кловський узвіз, 13-А у Печерському районі м. Києва (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)

1
робота
01021 Україна Київська область Київ вул. Кловський узвіз 13-А
по 20-12-2024
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Цвілюк Валентин
Остаточна пропозиція:
64 400 176,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
64 400 176,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-07-2024, 02:25
Період подачі оскарження:
по 16-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-07-24, 16:28:29
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.5 п.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту. 1.2. У порушення вимог пп.5 п.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня довідка щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 1.3. У порушення вимог пп.14 п.1 Розділу 3 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України не містить права провадження господарської діяльності щодо монтажу зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, зокрема, монтаж інженерних споруд. 1.4. У порушення вимог пп.15 п.1 Розділу 3 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції дозвіл Державної служби України з питань праці та Декларація відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не містять права/дозволу учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки (земляні роботи, що виконуються під водою; будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин; демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); обстеження, ремонт і чищення димових та вентиляційних каналів. 1.5. У порушення вимог п.7 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня інформація про залучення/незалучення субпідрядників/співвиконаців. 1.6. У порушення вимог п.2 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній договір про надання банківської гарантії (банківська гарантія містить посилання на договір про надання гарантії № 40252/ЮГ-24 від «18» червня 2024 року). 1.7. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, не містить інформації про навантажувач. 1.8. У порушення вимог п.1.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні оборотно-сальдові відомості (складені/сформовані не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), які повинні підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням. 1.9. У порушення вимог п.1.3 Додатку 2 Тендерної документації з метою підтвердження наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасником було надано: 1.9.1. Договір про надання послуг будівельними машинами від 02.01.2024 №01/01-24 з ПрАТ «ШБУ №19» та свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, які не підтверджують устаткування, інформація про яке вказана у пп.1, 3-5 Довідки згідно Додатку 7 Тендерної документації. 1.9.2. Договір про надання послуг будівельних механізмів від 26.02.2024 №АК76/2602202 з ТОВ «АКОЛ» та свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, згідно з якими автокран, інформація про який вказана у п.8 Довідки згідно Додатку 7 Тендерної документації, не є власністю ТОВ «АКОЛ». Документи, що підтверджують право розпоряджатися ТОВ «АКОЛ» вказаним автокраном у складі тендерної пропозиції відсутні. 1.10. У порушення вимог п.1.4 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної документації відсутні документи щодо права власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг по офісному приміщенню, інформація про яке вказана у п.1 Додатку 7 Тендерної документації. 1.11. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8.1 містить недостовірну інформацію по наступним керівникам та ІТР: - п.1 – невірно вказана інформація про освіту; - п.3 – не повністю вказана назва навчального закладу; - пп.6-7 - невірно вказана посада. 1.12. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції сертифікат інженера з охорони праці (будівництво) не містить інформації щодо категорії. 1.13. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня копія кваліфікаційного посвідчення інженера з охорони праці (будівництво). 1.14. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції на інженера з охорони праці відсутня копії чинних посвідчень та/або протоколи перевірки знань з питань пожежної безпеки, з питань охорони праці, група допуску електробезпеки не нижче IV, НПАОП 45.2- 7.02-12, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13. 1.15. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній диплом про закінчення учбового закладу (інші документи про освіту) щодо працівника, інформація про якого вказана у п.1 Довідки про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8.1. 1.16. У порушення вимог п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Додатку 8.2 містить недостовірну інформацію в частині прізвища та по-батькові щодо працівника, інформація про якого вказана у п.5 вказаної Довідки. 1.17. У порушення вимог п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції договори ЦПД: - діяли до 31.03.2024; - працівники, інформація про яких вказана у Довідці про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Додатку 8.2, залучалися до виконання робіт на об’єкті, не пов’язаному із замовником торгів. 1.18. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації не містять наступної інформації: - код ЄДРПОУ, адресу, контактний номер телефону замовника (стовпчик 2); - про контактну особу замовника та не вказаний контактний номер телефону (стовпчик 6). 1.19. У порушення вимог п.3.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В). 1.20. У порушення вимог п.4 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом) за 2022 рік. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.5 п.1 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «- для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників;». 2.2. Пп.5 п.1 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «Учасники, які за своєю організаційно-правовою формою належать до товариств з обмеженою відповідальністю, у складі тендерної пропозиції надають довідку щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.». 2.3. Пп.14 п.1 Розділу 3 Тендерної документації: «14) копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право провадження господарської діяльності, що є предметом закупівлі (улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних; зведення металевих конструкцій; зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій; зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій; зведення дерев’яних конструкцій; монтаж технологічного устаткування; виконання пусконалагоджувальних робіт, зокрема, систем вентиляції та кондиціонування повітря, теплоенергетичного устаткування, водопостачання та водовідведення; монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, зокрема, водопостачання та водовідведення, опалення, вентиляції і кондиціювання повітря, технологічних трубопроводів, засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж; монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, зокрема, водопостачання та водовідведення, теплопостачання, газопостачання, електропостачання і електроосвітлення, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж, монтаж інженерних споруд). Ліцензія повинна бути чинна станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та містити вищезазначені види робіт для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС2);». 2.4. Пп.15 п.1 Розділу 3 Тендерної документації: «15) копію чинного дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на: - виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів);». 2.5. П.7 Розділу 3 Тендерної документації: «У разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) учасник надає довідку за формою згідно Додатку 9 з переліком субпідрядних організацій/співвиконавців, які будуть залучені до виконання робіт, з обов’язковим наданням копій дозволів та копій ліцензій такої(их) субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), передбачених тендерною документацією. У разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір (копію договору) про співпрацю/наміри з такою(ими) субпідрядною(ими) організацією(ями)/ співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника/співвиконавця у виконанні робіт по об’єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 102723 Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України по вул. Кловський узвіз, 13-А у Печерському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)». Примітка. Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядників/співвиконавців, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації/співвиконавці залучатися не будуть.». 2.6. П.2 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заяву про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий(у) договір/заяву разом з банківською гарантією.». 2.7. П.1.2 Додатку 2 Тендерної документації: «1.2. Для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання/устаткування/машин/механізмів: 1. Екскаватор – не менше 2-х од. 2. Навантажувач – не менше 1- од. 3. Самоскид вантажний – не менше 2-х од. 4. Автокран, вант. від 10 т - не менше 1 од. 5. Автомобіль вантажний бортовий - не менше 1 од 6. Компрессор пересувний - не менше 1 од.». 2.8. П.1.3 Додатку 2 Тендерної документації: «1.3. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: - оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням. У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).». 2.9. П.1.4 Додатку 2 Тендерної документації: «1.4. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг тощо. Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт.». 2.10. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації: «2.1. Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8.1, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка, підготовлена у відповідності до вимог Додатку 8.1 Тендерної документації, повинна містити інформацію про наявність: - сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче ІІ категорії. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво). На інженера з охорони праці додатково надати копії чинних посвідчень та/або протоколи перевірки знань з питань пожежної безпеки, з питань охорони праці, група допуску електробезпеки не нижче IV, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13; - сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Кваліфікація інженера-проектувальника у частині кошторисної документації підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифікату. Кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).». 2.11. П.2.2 Додатку 2 Тендерної документації: «2.2. Довідка про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Додатку 8.2, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен надати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).» 2.12. П.3.1 Додатку 2 Тендерної документації (витяг): «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).». 2.13. П.3.2 Додатку 2 Тендерної документації (витяг): «- акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.». 2.14. П.4 Додатку 2 Тендерної документації (витяг): «Документи фінансової звітності за два останніх звітних періоди: Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом).» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – довідку щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України, яка повинна містити право провадження господарської діяльності щодо монтажу зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, зокрема, монтаж інженерних споруд. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – копію чинного дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно переліку пп.15 п.1 Розділу 3 Тендерної документації. 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 3.5.1. У разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) учасник надає довідку за формою згідно Додатку 9 з переліком субпідрядних організацій/співвиконавців, які будуть залучені до виконання робіт, з обов’язковим наданням копій дозволів та копій ліцензій такої(их) субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), передбачених тендерною документацією. У разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір (копію договору) про співпрацю/наміри з такою(ими) субпідрядною(ими) організацією(ями)/ співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника/співвиконавця у виконанні робіт по об’єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 102723 Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України по вул. Кловський узвіз, 13-А у Печерському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)». 3.5.2. Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядників/співвиконавців, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації/співвиконавці залучатися не будуть. 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – договір про надання банківської гарантії № 40252/ЮГ-24 від «18» червня 2024 року, з дотриманням вимог п.2 Розділу 3 Тендерної документації щодо оформлення. 3.7. По п.1.7 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – Довідку про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна містити інформацію про навантажувач. 3.8. По п.1.8 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – оборотно-сальдові відомості (складені/сформовані не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно- сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), які повинні підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням. 3.9. По пп.1.9, 1.10 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 3.9.1. Скориговану Довідку згідно Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна узгоджуватися з інформацією, наданою у документах, що підтверджують право учасника щодо володіння та/або розпорядження матеріально-технічною базою, обладнанням, устаткуванням тощо. 3.9.2. Документи щодо підтвердження з боку учасника права власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг по офісному приміщенню, інформація про яке вказана у п.1 Додатку 7 Тендерної документації. 3.10. По п.1.11 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – Довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8.1, яка повинна містити достовірну інформацію по наступним керівникам та ІТР: - п.1 – щодо інформації про освіту; - п.3 - щодо назви навчального закладу; - пп.6-7 - щодо посад. 3.11. По пп.1.12-1.14 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 3.11.1. Скановану копію кваліфікаційного посвідчення інженер з охорони праці (будівництво). 3.11.2. Скановану копію сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво), не нижче ІІ категорії. 3.11.3. Копії чинних посвідчень та/або протоколи перевірки знань з питань пожежної безпеки, з питань охорони праці, група допуску електробезпеки не нижче IV, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13. 3.12. По п.1.15 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідносте - диплом про закінчення учбового закладу (інші документи про освіту) щодо працівника, інформація про якого вказана у п.1 Довідки про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8.1. 3.13. По п.1.16 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідносте - Довідку про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Додатку 8.2, яка повинна містити достовірну інформацію в частині прізвища та по-батькові щодо працівника, інформація про якого вказана у п.5 вказаної Довідки. 3.14. По п.1.17 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником), та які підтверджують можливість працівників учасника виконувати роботи на об’єкті замовника. 3.15. По п.1.18 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні містити наступну інформацію: - код ЄДРПОУ, адресу, контактний номер телефону замовника (стовпчик 2); - про контактну особу замовника та не вказаний контактний номер телефону (стовпчик 6). 3.16. По п.1.19 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В). 3.17. По п.1.20 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом) за 2022 рік.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-07-24, 16:28:29
Договір
Договір поки що не опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-04-011668-a-a1
64 400 176,00 UAH
Ціна договору
64 400 176,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРЕЙТОН"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , Киев, вул. Степана Чобану, 24, кв. 6, 03115, Кучеренко Андрій Миколайович
Остаточна пропозиція:
64 368 250,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
64 368 250,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 14-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-07-24, 00:22:23
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.5 п.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту. 1.2. У порушення вимог п.2 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надані договір про надання гарантії та довідка про покриття гарантії у форматі, який не дозволяє перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала вказані документи та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. 1.3. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про обладнання, матеріально-технічну базу не підтверджує наявності 2-х вантажних самоскидів. 1.4. У порушення вимог п.1.4 Додатку 2 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції документи: - не підтверджують право власності учасника на офісні приміщення та транспортний засіб, інформація про які вказана у пп. 1, 3 довідки про обладнання, матеріально-технічну базу; - на складські приміщення, вказані у п.2, документи відсутні; - не підтверджують право власності ТОВ «Олта Груп» (Договір про надання послуг №03/01-24К від 03.01.2024) на транспортні засоби, інформація про які вказана у пп.5-7 довідки про обладнання, матеріально-технічну базу; - не підтверджують право власності ФОП Проскуровський Ю.О. на транспортні засоби, інформація про які вказана у пп.9-12 довідки про обладнання, матеріально-технічну базу. Договір про надання послуг №64 від 10.02.2024 з ФОП Проскуровський Ю.О. підписаний з реквізитами і директором ТОВ «Олта Груп». 1.5. У порушення вимог п.1.3 Додатку 2 Тендерної документації відсутні оборотно-сальдові відомості ТОВ «Олта Груп» та ФОП Проскуровський Ю.О. 1.6. У порушення вимог п.1.5 Додатку 2 Тендерної документації щодо транспортних засобів, інформація про які вказана у пп.6, 7, 9-12, у складі тендерної пропозиції свідоцтва про державну реєстрацію надані не у повному обсязі (відсутня інформація про власника транспортного засобу). 1.7. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) щодо працівників, інформація про яких вказана у п.6 Довідки про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8.1. 1.8. У порушення вимог п.4 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції: - відсутні квитанції з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності звітності з відмітками); - відсутня фінансова звітність за 2022 рік з квитанцією про прийняття уповноваженим органом. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.5 п.1 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «- для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників;». 2.2. П.2 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта.». 2.3. П.1.2 Додатку 2 Тендерної документації: «1.2. Для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання/устаткування/машин/механізмів: 1. Екскаватор – не менше 2-х од. 2. Навантажувач – не менше 1- од. 3. Самоскид вантажний – не менше 2-х од. 4. Автокран, вант. від 10 т - не менше 1 од. 5. Автомобіль вантажний бортовий - не менше 1 од 6. Компрессор пересувний - не менше 1 од.». 2.4. П.1.4 Додатку 2 Тендерної документації: «1.4. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг тощо. Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт.». 2.5. П.1.3 Додатку 2 Тендерної документації (витяг): «1.3. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: - оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням.» 2.6. П.1.5 Додатку 2 Тендерної документації: «1.5. На транспортні засоби, вказані в довідці, учасник додатково надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів).». 2.7. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації: «Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту)». 2.8. П.2.8 Додатку 2 Тендерної документації: «Документи фінансової звітності за два останніх звітних періоди: Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати договір про надання гарантії та довідку про покриття гарантії у форматі, який дозволяє перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала вказані документи та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку про обладнання, матеріально-технічну базу, яка повинна підтверджувати наявність 2-х вантажних самоскидів. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати: - документи, що підтверджують право власності учасника на офісні приміщення та транспортний засіб, інформація про які вказана у пп. 1, 3 довідки про обладнання, матеріально-технічну базу; - документи - на складські приміщення, вказані у п.2, документи; - документи, що підтверджують право власності ТОВ «Олта Груп» (Договір про надання послуг №03/01-24К від 03.01.2024) на транспортні засоби, інформація про які вказана у пп.5-7 довідки про обладнання, матеріально-технічну базу; - документи, що підтверджують право власності ФОП Проскуровський Ю.О. на транспортні засоби, інформація про які вказана у пп.9-12 довідки про обладнання, матеріально-технічну базу. 3.5. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати оборотно-сальдові відомості ТОВ «Олта Груп» та ФОП Проскуровський Ю.О. 3.6. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати на транспортні засоби, інформація про які вказана у пп.6, 7, 9-12, свідоцтва про державну реєстрацію у повному обсязі. 3.7. По п.1.6. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копії дипломів про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) щодо працівників, інформація про яких вказана у п.6 Довідки про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8.1. 1.7. По п.1.6. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати: - квитанції з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності звітності з відмітками); - фінансову звітність за 2022 рік з квитанцією про прийняття уповноваженим органом.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-07-24, 00:22:23

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРЕЙТОН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
64 368 250,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
64 368 250,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
64 400 176,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
64 400 176,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-06-2024, 17:57:32
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-06-2024, 17:49:44
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-06-2024, 17:49:44
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-06-2024, 17:49:44
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 102723 Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України по вул. Кловський узвіз, 13-А у Печерському районі м. Києва (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 315 000,00 грн. (триста п'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заяву про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий(у) договір/заяву разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції (та/або зарахування коштів забезпечення тендерної пропозиції на вказаний рахунок) та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Назва Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України Код ЄДРПОУ отримувача 22863747 Поточний рахунок UA298201720343151002100009715 Банк отримувача Державна казначейська служба України, м.Київ 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону з урахуванням пункту 47 Особливостей. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
Способи підтвердження:
Документ
, електронна банківська гарантія
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 102723 Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України по вул. Кловський узвіз, 13-А у Печерському районі м. Києва (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
6.1. Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 (п’яти) відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 10 до Тендерної документації. 6.2. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 10 цієї Тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.
Статус: Активна
Дата створення: 04-06-2024, 17:49:41
Способи підтвердження:
Документ
, у формі грошової застави
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ