Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 590 224,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 45 902,24 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Української міської ради |
ЄДРПОУ: | 24884653 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ВК Української МР Закупівля |
Телефон: | 380457220682 |
E-mail: | valenta2009@ukr.net |
Місцезнаходження: | 08720, Україна, Київська область,Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: Додатком 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям», «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» передбачено у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та бути чинними на момент їх подання у складі тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції необхідно було надати оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Згідно з Додатком 2, «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці повинен надати: документ встановленого законодавством зразка (посвідчення, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці) Учасник не надав копії посвідчення, протоколу про навчання та перевірки знань з питань охорони праці. Умовами тендерної документації зазначено: «Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 цієї тендерної документації». Учасник надав проект договору (Додаток 4 до тендерної документації) не заповнений, Додатки до Договору такі, як Додаток № 11-Календарний графік виконання робіт; Додаток № 12- План фінансування робіт – не містять інформації та не відповідають умовам тендерної документації.В деклараціях відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зазначені відповідні місця виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що не відповідають місцюзнаходження замовника. Надати Дозволи на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; роботи в колодязях, шуфрах, бункерах, камерах, замкнутому просторі (ємностях, боксах); зведення, монтаж, демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СТУГНАБУД» (код ЄДРПОУ 41307626) (далі – учасник) процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення під споруди цивільного захисту - найпростіше укриття, термомодернизація ЗДО " Малятко" за адресою : вул. Вознесенська,69 в с. Халеп'я Обухівський район Київської області (1 черга будівництва)» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-03-010887-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до вимог встановлених умовами тендерної документації, пунктом 1, Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій»: «Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему Уповноваженого органу. Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. У разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) або електронний підпис, що базується на сертифікаті відкритого ключа, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (далі – УЕП) згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 уповноваженої особи учасника, тендерна пропозиція такого учасника вважатиметься такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Документи, які подає учасник у складі тендерної пропозиції не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника (за винятком оригіналів, нотаріально завірених копій документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо). Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://id.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify». Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.