Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 644 516,34 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 56 445,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
| Контактна особа: | Олеся Кириченко |
| Телефон: | +380503661698 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - У складі тендерної пропозиції надана довідка про досвід виконання аналогічних договорів, відповідно до вимог пункту 1.1 Кваліфікаційних критеріїв (Додаток №1 до тендерної документації), довідка містить інформацію про стан виконання договору, а саме, що Договір про закупівлю робіт №69022311 від 23 лютого 2024 року виконано в повному обсязі. Також, відповідно до вимог пункту 1.3 Кваліфікаційних критеріїв (Додаток №1 до тендерної документації), у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук від контрагента в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору, в якому також зазначено, що Договір про закупівлю робіт №69022311 від 23 лютого 2024 року виконано в повному обсязі. Відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток №2), який є невід’ємною частиною Договору про закупівлю робіт №69022311 від 23 лютого 2024 року, роботи повинні виконуватись протягом 2024 та 2025 років. На підставі наведеного, керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, імя та по-батькові відповідальної особи замовника; предмет договору; номер та дата договору; інформація про стан виконання договору (виконано в повому обсязі, тощо) із зазначенням фактичного стану виконання договору. 2. Оригінал листа-відгука від контрагента в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням фактичного стану виконання договору. 3. У разі, якщо нема можливості виправити вищезазначені невідповідності, то надається інший договір та документи, які відповідають вимогам, що встановлені Додатком №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії». Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.