Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2024, 00:00
Статус: | Кваліфікація переможця |
Бюджет: | 22 501 829,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 225 018,29 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 112 509,00 UAH |
Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Коваль Людмила |
Телефон: | 380978579998 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
8 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕД БУД» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт ** будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно частини 2 розділу 3 тендерної документації замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія має містити реквізити гарантії, що є обов’язковими для складання гарантії, зокрема, в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі. Учасником у складі пропозиції надано банківську гарантію № Г/2024/754-01 від 05.06.2024 р, видану АТ «КРИСТАЛБАНК та яка не містить інформації про дату рішення замовника, яким затверджено тендерну документацію в новій редакції. 2) Відповідно до п 1 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. Учасником надано довідку у довільній формі з переліком матеріально-технічної бази, яка не містить відомостей про термін використання вказаного обладнання. Учасником зазначено обладнання в п. 61, 68,70 довідки як власне, та не підтверджено його право власності (або підтвердження купівлі, або підтвердження взяття на баланс). 3) Відповідно до пункту 9 частини 1 розділу 3 тендерної документації документи, створені безпосередньо учасником (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканкопій з оригіналів документів, або завірених учасником копій, або у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника. Документи, створені не самим учасником, а видані іншими органами, установами, підприємствами, організаціями (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканкопій з оригіналів документів, або завірених учасником копій, або у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи установи, що їх видала. У разі завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки на паперовому або електронному носії повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. Учасником у складі пропозиції надано договір від 03.01.2023 № 03/01/2023-База та ДУ № 1 від 25.12.2023 до нього, що є чорно-білими сканкопіями не завіреними учасником та не відповідають вимогам пункту 9 частини 1 розділу 3 тендерної документації замовника. Учасником надано довідку вих. 100.40/0533-50/5223 від 10.06.2024 про відсутність кредитної заборгованості, виданої АТ «ОЩАДБАНК» що є чорно-білою сканкопією не завіреною учасником та не відповідає вимогам пункту 9 частини 1 розділу 3 тендерної документації замовника. 4) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’яти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Учасником надано довідку у довільній формі з переліком працівників відповідної кваліфікації та не підтверджено документами (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) на працівника, зазначеного в п.6 довідки (електромонтажник/електрик за сумісництвом) Тодавчич С. М. Учасником надано сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами) за 4 квартал 2023 року, що не являється останнім звітним періодом на момент подачі тендерної пропозиції. 5) Відповідно до пункту 1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається статут або інший установчий документ учасника. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією) (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Учасником надано копію статуту в редакції від 06.02.2020 та опис документів, що подаються державному реєстратору для вчинення реєстраційної дії з кодом адміністративних послуг. При перевірці коду на веб-порталі Міністерства юстиції, доступ на порталі надається до статуту в редакції від 07.11.2018 року. Таким чином учасник не підтвердив реєстрацію змін до статуту в редакції від 06.02.2020. 6) Відповідно до пункту 5 розділу 2 Додатку 1 замовником вимагається подання учасником копії чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії та/або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. У разі, якщо отримання дозволу/ліцензії/декларації (або іншого документу, який посвідчує їх видачу) не передбачено законодавством, учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Учасником у складі пропозиції не надано копії чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів щодо причин неподання таких документів. 7) Відповідно абзацу 1 «Розрахунок ціни тендерної пропозиції» Додатку 5 до тендерної пропозиції договірна ціна по об’єкту, що є предметом закупівлі, встановлюється динамічною. Учасником у складі пропозиції подано тверду договірну ціну, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕД БУД» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - документи, що підтверджують внесення змін до банківської гарантії № Г/2024/754-01 від 05.06.2024 р в частині інформації про дату рішення замовника, яким затверджено тендерну документацію; - довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання з підтвердними документами на зазначене обладнання; - договору від 03.01.2023 № 03/01/2023-База та ДУ № 1 від 25.12.2023 до нього, довідки вих. 100.40/0533-50/5223 від 10.06.2024, виданої АТ «ОЩАДБАНК» оформлених у відповідності до вимог пункту 9 частини 1 розділу 3 тендерної документації; - один з підтверджуючих документів, а саме, штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) на працівника, зазначеного в п.6 довідки (електромонтажник/електрик за сумісництвом) Тодавчич С. М. або оновленої довідки про наявність відповідних працівників згідно вимог тендерної документації замовника; - сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період; - довідки в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції; - копії чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів щодо причин неподання таких документів. - розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за формою договірної ціни, визначеної згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281, що відповідає встановленим вимогам тендерної документації замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.