Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2024, 00:00
заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до рішення Київської міської ради «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» від 14.12.2023 № 7530/7571 та переліку робіт затвердженого наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.05.2024 року № 53-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2024 році у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках» Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце:вул. Костянтина Данькевича, 3, 7, м. Київ. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації. Строк виконання робіт до 01.11.2024
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 237 305,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 26 186,53 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
ЄДРПОУ: | 25772436 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.kyivesko.com.ua |
Контактна особа: | Валентина Скляренко |
Телефон: | +380442345410, +380442345427 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
4 |
Замовник повідомляє Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "МІСТО ЕНЕРДЖІ" вимогу про усунення невідповідностей, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник не надав лист гарантію на бланку підприємства та за підписом директора про повну відповідальність щодо дотримання норм та правил з охорони праці та техніки безпеки під час виконання робіт та отримання всіх необхідних дозволів, ліцензій, декларацій, сертифікатів, повідомлень, тощо.(вимога п.п. 6.2 п.6 Додатку 3 «ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА») Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - лист гарантію на бланку підприємства та за підписом директора про повну відповідальність щодо дотримання норм та правил з охорони праці та техніки безпеки під час виконання робіт та отримання всіх необхідних дозволів, ліцензій, декларацій, сертифікатів, повідомлень, тощо.(вимога п.п. 6.2 п.6 Додатку 3 «ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА») У разі, якщо учасник не усунув виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник вимушений буде відхилити тендерну пропозицію відповідно до п.п 1 п.44 Особливостей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.