Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2024, 00:00
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі літ."В-1" та будівлі літ."З-1" ВПД №2 Бердичівського РВП ГУНП в Житомирській області за адресою: вул. Незалежності, 29, с-ще Ружин, Бердичівського району, Житомирської області (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 2219526,00 грн. з ПДВ Код економічної класифікації видатків бюджету: 3132. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: травень 2024 року. Джерело фінансування: кошти державного бюджету.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 219 526,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 22 195,26 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
ЄДРПОУ: | 40108625 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лілія Масна |
Телефон: | +380412407625 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, відповідно підготовлено вимогу про усунення невідповідностей: На виконання вимог тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції: - не надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів, та договори на поточний ремонт, що у свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації; - не надав документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником. - учасник не надав у складі пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: У складі тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям: - Розділ 1. (Додаток 1 до тендерної документації). Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: ІІІ. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № з/п Найменування замовника, його адреса, контактний телефон Найменування предмету договору підряду Номер та дата укладання договору Сума договору Стан виконання 1. 1. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає: - копії аналогічних договорів підряду*, не менше двох (без додатків та додаткових угод); - документи, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт: а) проміжний або останній акт форми КБ-2 із підписами та печатками замовника, підрядника та особи, що здійснювала технічний нагляд за договором; б) проміжна або остання довідка за формою №КБ-3 із підписами та печатками Замовника; в) відгук від замовника будівництва, що виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, який повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму оплачених будівельних робіт. * Під аналогічними договорами згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із нового будівництва (будівництва) або капітального ремонту, або реконструкції; - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації): 1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи: • договірну ціну; • локальні кошториси; 2. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383). 3. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, кошторисний прибуток; кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва. Остаточною є цінова пропозиція Учасника із врахуванням всіх податків та зборів. 4. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля). Під час виконання робіт необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема: - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля. Засобом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є наданий Учасником гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому Учасник гарантує застосування вищезазначених заходів. 5. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві. 6. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технології виробництва робіт, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист. 7. Якщо тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником (надати лист-згоду). 8. Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству. Про що у складі тендерної пропозицій надати гарантійний лист. 9. Усі матеріали та обладнання, що монтуються, повинні бути новими та такими, що не були у використанні, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї тендерної пропозиції. 10. Роботи виконуються на підставі затвердженої проектної документації. Внесення змін до проектної документації, в тому числі зміна технології можлива лише після погодження з автором проекту, про що надається письмова згода. Вимога про усунення невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, та надати копії аналогічних договорів підряду; 11. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій наступні документи: 1) Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. 2) Сканований варіант оригіналу або належним чином завіреної копії ліцензії на провадження певного виду робіт, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Сканований варіант оригіналу або належним чином завіреної копії ліцензії на право виконувати роботи з вогнезахисту. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідряднику/субпідрядникам) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію про доступ до таких документів в мережі Інтернет. У разі якщо виконання робіт, передбачених даним технічним завданням не потребує отримання ліцензії, учасник надає відповідне пояснення. 12. Відповідно до ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Учасники закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати систему ДСТУ ISO 9001:2018, в галузі будівництва житлових і нежитлових будівель; будівництва інших споруд; будівельно-монтажних робіт; спеціалізованих будівельних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в учасника вищезазначеної системи. Зазначені сертифікати мають бути чинними та видані на ім’я учасника акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF). У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників, надати в складі пропозиції діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в субпідрядників вищезазначеної системи. Всі документи мають бути подані відповідно вимог визначених Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.