Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2024, 00:00
Відповідно до Плану фінансування Замовника обсяг робіт, доручених до виконання у 2024 році у вартісному виразі складає - 10 421 747,76 грн. Відповідно до бюджетних призначень Замовника обсяг робіт, доручених до виконання у 2025 році у вартісному виразі складає 53 016 979,08 грн.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 63 438 726,84 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 317 193,63 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01984174 Досьє YouControl |
Сайт: | https://plil.dp.ua/ |
Контактна особа: | Олександра Довгаль |
Телефон: | +380661073361 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541 |
2 |
«Вимагаємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 2.2. Критерію 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось: «2.2. На кожного працівника, зазначеного у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, надати сканкопію протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) та посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці.». Але Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано протокола або витягу з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці на кошторисника Мельника Олександра Вікторовича (що зазначений в позиції 4 Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю). Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей «…Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Таким чином для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Протокол або витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці на кошторисника Мельника Олександра Вікторовича (що зазначений в позиції 4 Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю).»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.