Закупівлю оголошено - 29-05-2024, 17:20. Дата останніх змін - 04-07-2024, 14:53

Поточний ремонт проїзної частини вулиць Хустської територіальної громади

Поточний ремонт проїзної частини вулиць Хустської територіальної громади... Державна закупівля - UA-2024-05-29-011280-a Поточний ремонт проїзної частини вулиць Хустської територіальної громади від замовника Виконавчий комітет Хустської міської ради від 5/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-05-29-011280-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-05-29-013446-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-05-2024, 17:20
по 03-06-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-05-2024, 17:20
по 06-06-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2024, 00:00

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3909658
3 909 658,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:39 096,58 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:117 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Виконавчий комітет Хустської міської ради
ЄДРПОУ:04053714 Досьє YouControl
Контактна особа:ГІОРГОБІАНІ СОФІКО ДЖОННІВНА
Телефон:+380314243706
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
90400, Україна, Закарпатська область,Хуст, 900- річчя Хуста, 27
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт проїзної части ...
3 909 658,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт проїзної частини вулиць Хустської територіальної громади

1
послуга
90400 Україна Закарпатська область Хустська територіальна громада згідно умов ТД
по 31-12-2024
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Документи позиції
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-05-2024, 17:20:25
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ПБС   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Надвірнянський район, , , Пастернак Олексій Станіславович
Остаточна пропозиція:
3 749 892,42 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-06-2024, 15:48
Період подачі оскарження:
по 03-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-06-24, 17:21:38
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1 перелік виявлених невідповідностей: відповідно до частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для надання послуг, у відповідності із наведеною формою. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ПБС» надано Інформацію №01/31-05 від 31.05.2024 року (файл «1. Довідка про наявність техніки.pdf») згідно якої в графі 6 пункту 27 є посилання на Інвентарну картку обліку основних засобів б/н від 01.06.2024 року, що не відповідає даті видачі Інформації №01/31-05 від 31.05.2024 року (файл «1. Довідка про наявність техніки.pdf»). 1.2 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: частина №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації. 1.3 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для надання послуг, у відповідності із наведеною формою та/або Інвентарну картку обліку основних засобів приведених у відповідність одна одній в частині дат. 2.1 перелік виявлених невідповідностей: відповідно до частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для надання послуг, у відповідності із наведеною формою. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ПБС» надано Інформацію №01/31-05 від 31.05.2024 року (файл «1. Довідка про наявність техніки.pdf») згідно якої в графі 6 пункту 4 є посилання на Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХМ 869056 від 01.10.2020 року на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ/FREIGHT – SPECIALI БІТУМОВОЗ – С SCANIA R400 2012 р., що не відповідає свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу СХС 869056 від 01.10.2020 року (файл «2. Свідоцтва про реєстрацію та інвентарні картки.pdf»), наданому в складі тендерної пропозиції на відповідний транспортний засіб, в частині серії свідоцтва. 2.2 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: частина №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації. 2.3 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для надання послуг, у відповідності із наведеною формою в графі 6 пункту 4 якої зазначити серію і номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХС 869056 від 01.10.2020 року. 3.1 перелік виявлених невідповідностей: відповідно до частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для надання послуг, у відповідності із наведеною формою. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ПБС» надано Інформацію №01/31-05 від 31.05.2024 року (файл «1. Довідка про наявність техніки.pdf») згідно якої в графі 3 пункту 27 не зазначено рік випуску Щітки прибиральної для навантажувача Bema 2. Згідно Інвентарної картки обліку основних засобів б/н від 01.06.2024 року (файл «2. Свідоцтва про реєстрацію та інвентарні картки.pdf») рік випуску вказаної щітки 2020 рік. 3.2 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: частина №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації. 3.3 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для надання послуг, у відповідності із наведеною формою в графі 3 пункту 27 якої зазначити 2020 рік випуску. 4.1 перелік виявлених невідповідностей: відповідно до Розділу 1.3 Додатку №1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про виконання аналогічного договору за відповідною формою. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ПБС» надано Інформацію №15/31-05 від 31.05.2024 року (файл «18. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf») в якій виявлено наступні невідповідності: в графі 5 абз. 30 зазначено Акт № 27 від 06.04.2022 року, що не відповідає вказаному акту наданому в складі тендерної пропозиції (стор. 21 файлу «22. Довідка КБ-3 за квітень 2022 року та акти КБ-2в_03_2022 до Договору _18 від 21.03.2022 року - 1 частина.pdf) в частині дати видачі; в графі 5 між абзацами 118 та 119 не зазначено акту №1 від 05.09.2022 року у відповідності до стор. 97 файлу «29.Довідка КБ-3 за вересень 2022 року та акти КБ-2в_08_2022 до Договору _18 від 21.03.2022 року.pdf». 4.2 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ 1.3 Додатку №1 до тендерної документації. 4.3 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію про виконання аналогічного договору за відповідною формою в графі 5 абз. 30 якої вказати дату акту у відповідності до поданого в складі тендерної пропозиції акту приймання виконаних будівельних робіт та в графі 5 після абзацу 118 зазначити акт №1 від 05.09.2022 року. 5.1 перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати в складі пропозиції кошторисну документацію (пропечатану та підписану організацією учасника з підписом та печаткою сертифікованого (надається документальне підтвердження) інженера-кошторисника), складену у відповідності до технічного завдання з урахуванням норм чинного законодавства. До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); об’єктні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторису); розрахунок заробітної плати. На виконання вказаної вимоги учасник ТОВ «ПБС» надав Договірну ціну з усіма кошторисами та розрахунками (файл «102. Договірна ціна.pdf). Згідно пояснювальної записки загальна кошторисна заробітна плата складає 500,43141 тис.грн., середньомісячна заробітна плата на 1 робітника – 19,000 тис.грн, проте детального розрахунку цих сум немає. 5.2 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 6 Розділу 3 тендерної документації. 5.3 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: розрахунок заробітної плати: загальна кошторисна заробітна плата складає 500,43141 тис.грн., середньомісячна заробітна плата на 1 робітника – 19,000 тис.грн. 6.1 перелік виявлених невідповідностей: відповідно до частини 2 Розділу 3 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Вказаний документ відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБС». 6.2 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: частина 2 Розділу 3 тендерної документації. 6.3 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 7.1 перелік виявлених невідповідностей: відповідно до частини №1.1.2 Розділу №1.1. Додатку № 1 до тендерної документації замовника у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу та під таблицею зазначити відомості щодо запланованих обсягів випуску виробником/постачальником щомісячно протягом строку надання послуг з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду (типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг. В підтвердження відомостей, викладених в Інформації про наявність асфальтобетонного заводу учасник надає: - оригінал або посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договору(орів) поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір(-ори) надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо, чинний протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону); - оригінал гарантійного листа від виробника та/або постачальника асфальтобетону та/або ЩМАС адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). На виконання вказаної вимоги учасник ТОВ «ПБС» в складі своєї тендерної пропозиції надав Інформацію №34/31-05 від 31.05.2024 року (файл «73. Інформація про абз.pdf») в якій вказані заплановані обсяги випуску – 210 т. включно з вереснем. Також, надано Договір поставки № 31/31-05 від 31.05.2024 року (файл «74. Договір поставки абз.pdf») в якому вказані заплановані обсяги випуску – 210 т. включно з вереснем. Окрім того, надано Гарантійний лист від постачальника ТОВ «Віта Констракшн» № 18/08/244 від 01.06.2024 року (файл: «75. Гарантійний лист Віта Констракшн.pdf») в якому вказані заплановані обсяги випуску – 807 т. включно з жовтнем, що не відповідає Інформації № 34/31-05 від 31.05.2024 року та Договору поставки № 31/31-05 від 31.05.2024 року в частині обсягів та кількості місяців. 7.2 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: частина №1.1.2 Розділу №1.1. Додатку № 1 до тендерної документації. 7.3 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Гарантійний лист від постачальника ТОВ «Віта Констракшн» № 18/08/244 від 01.06.2024 року приведений у відповідність до Інформації № 34/31-05 від 31.05.2024 року та Договору поставки № 31/31-05 від 31.05.2024 року в частині обсягів та кількості місяців. 8.1 перелік виявлених невідповідностей: відповідно до частини №1.1.2 Розділу №1.1. Додатку № 1 до тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати схему перевезення асфальтобетонної суміші, що підтверджує місце розташування асфальтобетонного заводу від місця надання послуг на відстані, що дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011. На виконання вказаної вимоги учасник ТОВ «ПБС» надав Схему перевезення № 57/17-03 від 31.05.2024 року (файл «79. Схема перевезення.pdf») в якому не вказано всього переліку населених пунктів, до яких буде здійснено підвіз асфальтобетонної суміші. 8.2 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: частина №1.1.2 Розділу №1.1. Додатку № 1 до тендерної документації. 8.3 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: схему перевезення асфальтобетонної суміші до вулиць м. Хуст. 9.1 перелік виявлених невідповідностей: відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Проєкт договору подається Учасником в окремому файлі заповненим разом з усіма Додатками, що є його невід’ємною частиною у форматі Word.doc. На виконання вказаної вимоги учасник ТОВ «ПБС» надано проєкт договору (файл «69. Проект договору.rar») не заповнений в частині ціни (п. 3.1. Договору) та не містить Додатку №1: Договірна ціна у форматі Word.doc. 9.2 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації. 9.3 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Проєкт договору заповнений (в тому числі в частині ціни (п. 3.1. Договору)) та Додаток №1 до Договору: Договірна ціна у форматі Word.doc.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-06-24, 17:21:38
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-05-29-011280-a-b1
Номер договору:
77
Дата підписання договору:
03-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 03-07-2024 по 31-12-2024
3 749 892,42 UAH
Ціна договору
3 124 910,35 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ПБС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 749 892,42 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ "ПБС" не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-05-2024, 17:26:32
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-05-2024, 17:20:25
Електронні тендерні вимоги
1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
2. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
4. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
5. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник юридична особа підтверджує, що
1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
Учасник фізична особа підтверджує, що
2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Поточний ремонт проїзної частини вулиць Хустської територіальної громади
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 7 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 117 000,00 грн. (сто сімнадцять тисяч гривень нуль копійок)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – гарантія), з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09 липня 2020 року № 99). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 17:20:23
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ