Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 8 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 41 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 41 000 UAH |
| Замовник: | Державний навчальний заклад "Ржищівський професійний ліцей" |
| ЄДРПОУ: | 02544661 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ступенко Світлана Миколаївна |
| Телефон: | 380976210592 |
| E-mail: | bux_dnzrpl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09230, Україна, Київська область,Ржищів, Вулиця Соборна, будинок 110 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
28.05.2024 оприлюднено процедуру закупівлі «Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи», очікуваною вартістю 8 200 000,00 грн. Згідно із оголошенням про проведення торгів та тендерною документацією на закупівлю зазначених демонтажних робіт – термін виконання робіт до 31.08.2024 року. Станом на дату складання даного протоколу переможець процедури закупівлі не визначений, договір про закупівлю не укладений. Проте терміни для виконання робіт за предметом даних торгів завершився. Відповідно до пункту 18 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Слід зазначити, що у наданих усіма учасниками процедури закупівлі документах (наявних у складі тендерних пропозицій) визначено виконання робіт у терміни передбачені умовами тендерної документації (тобто до 31.08.2024). Враховуючи зазначене, визначення переможця торгів та укладання з ним договору про закупівлю на даному етапі є недоцільним оскільки призводить до порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей (пункт 21 Особливостей). Відповідно до пункту 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких підстав. Враховуючи зазначене, - ВИРІШИЛА: Відмінити процедуру закупівлі «Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» відповідно до пункту 50 Особливостей (через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-09-2024, 00:00
Період оскарження:
з 04-09-2024, 15:32 по 15-09-2024, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник надав лист ГУ ДПС у м. Києві від 11.06.2024 № 5525/6/26-15-12-01-07 з інформацією про відкриті рахунки у АТ «УкрСиббанк»: UA173510050000026007878882678, UA71351005000026045635511100, UA39351005000002600878960508, UA143510050000026001635511100, UA493510050000026008878964421, UA523510050000026001879001465, UA063510050000026001879021984, UA553510050000026002879066852, UA563510050000026004879066849, UA523510050000026005879066804, UA793510050000026001879066842, UA713510050000026008879066845, UA573510050000026003879161745, UA973510050000026001879163712, UA853510050000026001879163734, UA283510050000026006879163717, UA773510050000026008879163737, UA953510050000026003879178909; у АТ «КБ «Глобус»: UA883805260000261020010697986, UA713805260000026008001697986, UA853805260000261000030697986; АТ «Кредобанк»: UA483253650000000260000040230, UA133253650000000260070040231, UA313253650000000260040040232; Казначейство України: UA3089999803855109000000275145; ФХерсонське обласне у Атощад м. Херсон: UA273524570000026009300823113, UA223524570000026008301923113. Надав довідки АТ «УкрСиббанк» від 31.05.2024 №41686601221 та № 59-3-13/33/165 про відкриття рахунків UA173510050000026007878882678, UA71351005000026045635511100, UA39351005000002600878960508, UA143510050000026001635511100, UA493510050000026008878964421, UA523510050000026001879001465, UA063510050000026001879021984, UA553510050000026002879066852, UA563510050000026004879066849, UA523510050000026005879066804, UA793510050000026001879066842, UA713510050000026008879066845, UA573510050000026003879161745, UA973510050000026001879163712, UA853510050000026001879163734, UA283510050000026006879163717, UA773510050000026008879163737, UA953510050000026003879178909 та відсутність заборгованостей. Учасник не надав довідки з банків АТ «КБ «Глобус», АТ «Кредобанк», ФХерсонське обласне у Атощад м. Херсон про відкриті поточні рахунки та відсутність (наявність) в учасника заборгованості за кредитами, видані не раніше дати публікації оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель про які йдеться у листі ГУ ДПС у м. Києві від 11.06.2024 № 5525/6/26-15-12-01-07. 1.2. Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.06.2024 № 01 у якій відсутній опис технічних та інших можливостей, які необхідні для виконання зобов’язань за предметом закупівлі. 1.3. Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.06.2024 № 01 у якій відсутня інформація про забезпечення учасника організаційною та комп’ютерною технікою. 1.4. Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.06.2024 № 01 у якій зазначена інформація про спеціальний вантажний самоскид Renault K-440 3 шт. Надав оборотно-сальдову відомість по рахунку 105 за 1 квартал 2024р. з інформацію щодо автом.вантажний Renault К самоскид КА6313АС, автом.вантажний Renault К самоскид КА6316АС, автом.вантажний Renault К самоскид КА6324АС. Надана оборотно-сальдова відомість по рахунку 105 за 1 квартал 2024р. не підтверджує наявність в учасника 3-х спеціальних вантажних самоскидів Renault K-440. 1.5. Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.06.2024 № 3 у якій зазначив інформацію про виконавця робіт – Базартінова Н.Р. Надав диплом Базартінова (Гавришків) Н.Р. Учасник не надав додаток до диплому на працівника – виконавця робіт Базартінова (Гавришків) Н.Р. 1.6. Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.06.2024 № 3 у якій зазначив інформацію про електрогазозварників Куликов В.В. Піскавцов С.Ю. Надав посвідчення № 116Р-23-1 про проходження курсів цільового призначення Куликовим В.В. Протокол та посвідчення про проходження Куликовим В.В. навчання відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 та допуск до роботи в електроустановках до 1000В. Надав диплом Піскавцова С.Ю. з додатком. Учасник не надав щодо (один із зазначених працівників мав мати повний пакет документів, що вимагались): працівника - електрогазозварника Куликова В.В. документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника, свідоцтво (посвідчення) та протокол перевірки знань з Правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 АБО працівника – електрогазозварника Піскавцова С.Ю. документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника, свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 та Правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП), документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В. 1.7. Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.06.2024 № 3 у якій зазначив інформацію про директора Кушнаренко І.С. Надав наказ та протокол про призначення на посаду. Учасник не надав копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку. 1.8. Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.06.2024 № 3 у якій зазначив інформацію про інженера з охорони праці Кісельову Т.Ю. та майстра дільниці Костіка Д.С. Надав повідомлення про прийняття працівників на роботу. Учасник не надав відмітку (квитанцію) про прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку повідомлення про прийняття працівників Кісельову Т.Ю. та Костіка Д.С. на роботу. 1.9. Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.06.2024 № 3 у якій зазначив інформацію про 14 працівників: Кушнаренко І.С., Базартінова Н.Р., Кісельова Т.Ю., Самойленко С.Б., Куликова В.В., Піскавцова С.Ю., Костіка Д.С., Гарбали О.Ф., Фількін І.Є., Пупченко С.Г., Мажара О.М., Гноєвого Є.С., Васильєва А.О., Гомоненко С.О. Надав накази про призначення зазначених працівників, тощо. Учасник не надав трудових книжок працівників Кушнаренко І.С., Базартінова Н.Р., Кісельова Т.Ю., Самойленко С.Б., Куликова В.В., Піскавцова С.Ю., Костіка Д.С., Гарбали О.Ф., Фількін І.Є., Пупченко С.Г., Мажара О.М., Гноєвого Є.С., Васильєва А.О., Гомоненко С.О. 1.10. Учасник надав договір від 26.06.2023 № 213 та акти виконаних робіт. Згідно із п.8.1. договору № 213 усі зміни та доповнення до цього договору вносяться в період дії за згодою сторін, шляхом укладення додаткової угоди до даного договору, яка стає невід’ємною його частиною і набирає чинності лише після її підписання сторонами. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-09-012784-a визначено, що до договору від 26.06.2023 № 213 додатковою угодою № 1 вносились зміни. Учасник не надав додаткову угоду № 1 до договору від 26.06.2023 № 213, яка є його невід’ємною частиною а отже надав інформацію про виконання аналогічного договору не в повному обсязі. 1.11. Учасник надав перелік робіт з підвищеною небезпекою, для проведення яких потрібні спеціальне навчання і щорічна перевірка знань з питань охорони праці, що затверджений наказом від 09.01.2024 № 9-ОП по підприємству. Також надав перелік інструкцій з охорони праці, що діють на підприємстві. Наданий перелік інструкцій з охорони праці, що діють на підприємстві не відображає кожен вид робіт з підвищеною небезпекою, що затверджений. 1.12. Учасник надав перелік наявних журналів з охорони праці, журнал реєстрації інструктажів з охорони праці на робочому місці виробничого персоналу Учасника, журнал реєстрації інструкцій з питань охорони праці, журнал обліку видачі інструкцій, журнал реєстрації приписів служби охорони праці, журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, журнал реєстрації нещасних випадків на виробництві. Зазначені журнали надані не в повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково розмістити (додати) в електронній системі закупівель наступні документи та інформацію: оригінал довідки з обслуговуючого банку учасника про відкриття поточного рахунку, на який планується в подальшому співробітництво з Замовником та відсутність (наявність) в учасника заборгованості за кредитами. Довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку, видана не раніше дати публікації оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель. Інформаційна довідка щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом, виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків, який має відповідати усім наданим довідкам про відкриття рахунку з банку, видана у поточному році (п.1 розділу ІІІ ТД). 2.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У довідці зазначити наступну інформацію: опис технічних та інших можливостей, які необхідні для виконання зобов’язань за предметом закупівлі, в т.ч. наявність обладнання, інструментів, приладів, техніки та матеріально-технічної бази (розділ 1 додатку № 2 до ТД). 2.3. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У довідці зазначити наступну інформацію: забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп'ютерною технікою, ліцензійним програмним забезпеченням (для виготовлення кошторисної документації, з обов'язковим зазначенням назви програмного забезпечення), необхідним для виконання зобов'язань за предметом закупівлі, АВК-5 або сумісні з АВК-5 програмні комплекси (надати на підтвердження скановану копію ліцензії та чинного на момент подачі пропозиції договору або видаткової накладної підтвердження оплати за отримання зазначеної ліцензії) (розділ 1 додатку № 2 до ТД). 2.4. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У довідці зазначити наступну інформацію: опис технічних та інших можливостей, які необхідні для виконання зобов’язань за предметом закупівлі, в т.ч. наявність обладнання, інструментів, приладів, техніки та матеріально-технічної бази; забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп'ютерною технікою, ліцензійним програмним забезпеченням (для виготовлення кошторисної документації, з обов'язковим зазначенням назви програмного забезпечення), необхідним для виконання зобов'язань за предметом закупівлі, АВК-5 або сумісні з АВК-5 програмні комплекси (надати на підтвердження скановану копію ліцензії та чинного на момент подачі пропозиції договору або видаткової накладної підтвердження оплати за отримання зазначеної ліцензії). Учасник повинен підтвердити наведену інформацію в довідці щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: розшифровкою рахунку балансу учасника, на якому обліковується це обладнання за останній звітній період. Розшифровку рахунку 10, 11 «основні засоби» Балансу учасника закупівлі за останній звітній період, або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/механізмів) (розділ 1 додатку № 2 до ТД). 2.5.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформаційна довідка Учасника торгів щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання (надання) послуг. Надати скановані з оригіналів документи на працівників. Виконавець робіт. Надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП). Надати документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В. Копію диплому (з додатком) про освіту (вища освіта та/або професійно-технічна освіта та/або фахова технічна освіта) у галузі будівництво (розділ 2 додатку № 2 до ТД). 2.6. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформаційна довідка Учасника торгів щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання (надання) послуг. Надати скановані з оригіналів документи на працівників. Електрозварник або електрогазозварник (для двох працівників), надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника. Надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 та Правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП). Надати документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В (розділ 2 додатку № 2 до ТД). 2.7. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформаційна довідка Учасника торгів щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання (надання) послуг. Надати скановані з оригіналів документи на працівників. Документи, підтверджуючі взаємовідносини працівників з Учасником (накази про призначення, трудові книжки працівників, або інші документи згідно Кодексу законів про працю України), копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку, по кожному з перелічених працівників (розділ 2 додатку № 2 до ТД). 2.8. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформаційна довідка Учасника торгів щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання (надання) послуг. Надати скановані з оригіналів документи на працівників. Документи, підтверджуючі взаємовідносини працівників з Учасником (накази про призначення, трудові книжки працівників, або інші документи згідно Кодексу законів про працю України), копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку, по кожному з перелічених працівників (розділ 2 додатку № 2 до ТД). 2.9. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформаційна довідка Учасника торгів щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання (надання) послуг. Надати скановані з оригіналів документи на працівників. Документи, підтверджуючі взаємовідносини працівників з Учасником (накази про призначення, трудові книжки працівників, або інші документи згідно Кодексу законів про працю України), копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку, по кожному з перелічених працівників (розділ 2 додатку № 2 до ТД). 2.10. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Інформація Учасника торгів (скан-копія договору) про виконання аналогічного договору, щодо предмету закупівлі (розділ 3 додатку № 2 до ТД). У разі, якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа (п.1 розділу ІІІ ТД). 2.11. Учасник забезпечує власними силами організацію навчання і перевірку знань з питань охорони праці своїх працівників по тим нормативно-правовим актам, додержання яких входить до їх функціональних обов'язків, у відповідності НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», затверджене наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15, допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки, а також функції з контролю за дотриманням вимог охорони праці, з організації та проведення відповідних інструктажів, перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки у встановленому діючими нормативними документами порядку для власного персоналу повинні надати копії наступних документів з охорони праці: 1) Затверджений на підприємстві Учасника Перелік робіт з підвищеною небезпекою. 2) Перелік інструкцій на виконання кожного виду робіт з підвищеною небезпекою затверджених на підприємстві Учасника (додаток № 3 до ТД). 2.12. Учасник забезпечує власними силами організацію навчання і перевірку знань з питань охорони праці своїх працівників по тим нормативно-правовим актам, додержання яких входить до їх функціональних обов'язків, у відповідності НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», затверджене наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15, допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки, а також функції з контролю за дотриманням вимог охорони праці, з організації та проведення відповідних інструктажів, перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки у встановленому діючими нормативними документами порядку для власного персоналу повинні надати копії наступних документів з охорони праці: Перелік наявних журналів з охорони праці, журнал реєстрації інструктажів з охорони праці на робочому місці виробничого персоналу Учасника, журнал реєстрації інструкцій з питань охорони праці, журнал обліку видачі інструкцій, журнал реєстрації приписів служби охорони праці, журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, журнал реєстрації нещасних випадків на виробництві (додаток № 3 до ТД). У разі, якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа (п.1 розділу ІІІ ТД). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідки з банків АТ «КБ «Глобус», АТ «Кредобанк», ФХерсонське обласне у Атощад м. Херсон про відкриті поточні рахунки та відсутність (наявність) в учасника заборгованості за кредитами, видані не раніше дати публікації оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель про які йдеться у листі ГУ ДПС у м. Києві від 11.06.2024 № 5525/6/26-15-12-01-07. 3.2.Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з описом технічних та інших можливостей, які необхідні для виконання зобов’язань за предметом закупівлі. 3.3. Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з інформацією про забезпечення учасника організаційною та комп’ютерною технікою. 3.4. Надати розшифровку рахунку балансу учасника, на якому обліковуються спеціальні вантажні самоскиди Renault K-440 3 шт. за останній звітній період. Розшифровку рахунку 10, 11 «основні засоби» Балансу учасника закупівлі за останній звітній період, або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/механізмів). 3.5. Надати додаток до диплому працівника – виконавця робіт Базартінова (Гавришків) Н.Р. 3.6. Надати щодо працівника – електрогазозварника Куликова В.В. документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника, свідоцтво (посвідчення) та протокол перевірки знань з Правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 АБО надати щодо працівника – електрогазозварника Піскавцова С.Ю. документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника, свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 та Правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП), документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В. 3.7. Надати повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку щодо директора Кушнаренко І.С. 3.8. Надати відмітку (квитанцію) про прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку повідомлення про прийняття працівників Кісельову Т.Ю. та Костіка Д.С. на роботу. 3.9. Надати трудові книжки працівників Кушнаренко І.С., Базартінова Н.Р., Кісельова Т.Ю., Самойленко С.Б., Куликова В.В., Піскавцова С.Ю., Костіка Д.С., Гарбали О.Ф., Фількін І.Є., Пупченко С.Г., Мажара О.М., Гноєвого Є.С., Васильєва А.О., Гомоненко С.О. 3.10. Надати всі додаткові угоди, якими вносились зміни до договору від 26.06.2023 № 213. 3.11. Надати перелік інструкцій на виконання кожного виду робіт з підвищеною небезпекою, затверджених на підприємстві учасника. 3.12. Надати журнал реєстрації інструктажів з охорони праці на робочому місці виробничого персоналу Учасника, журнал реєстрації інструкцій з питань охорони праці, журнал обліку видачі інструкцій, журнал реєстрації приписів служби охорони праці, журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, журнал реєстрації нещасних випадків на виробництві в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.