Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 583 599,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 45 835,99 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 22 917,99 UAH |
Замовник: | Військова частина А0456 |
ЄДРПОУ: | 26613823 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ілля Генкін |
Телефон: | +380949960840 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
За результатами розгляду пропозиції ТОВ “ОСТОВ СТД” (код ЄДРПОУ 42735871) було встановлено наступне: 1. Вимогою пункту 1 розділу 3 тендерної документації серед іншого встановлено, що для підтвердження відповідності вимогам, учасником у складі тендерної пропозиції надаються установчі документів юридичної особи (копія Статуту в останній редакції зі змінами (у разі їх наявності) або інший установчий документ). У разі державної реєстрації юридичної особи, або державної реєстрації змін до установчих документів або відомостей про юридичну особу після набрання чинності Законом України від 26.11.2015 № 835-VІІІ, такою особою надаються відомості про код доступу (із зазначенням дати його отримання) про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) у вигляді довідки у довільній формі із зазначенням даної інформації, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи) чи копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) - для фізичних осіб. У складі тендерної пропозиції ТОВ “ОСТОВ СТД” (код ЄДРПОУ 42735871) відсутні зазначені вище документи. 2. Вимогою пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що наявність працівників відповідної кваліфікації підтверджується учасниками відбору шляхом надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 10-ти працівників робітничих професій, за основним місцем роботи та інженер з охорони праці), які мають необхідні знання та досвід роботи (не менше 1 року за посадою) та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасниками надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, або інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Згідно довідки від 06.06.2024 № 06/24-1 інженер з охорони праці Богданюк І.А. (пункт 5 довідки) немає необхідних знань та досвіду роботи (не менше 1 року за посадою). Разом з цим, згідно наказу від 29.09.2023 № 10 інженер з охорони праці Богданюк І.А. працює за сумісництвом. 3. Вимогою пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), серед іншого підтверджується учасниками відбору шляхом надання відгук із зазначенням дати і номера договору (договорів) (на який (які) надано відгук) та інформації про належне виконання договору (договорів). Згідно довідки від 06.06.2024 № 06/24-3 та копії договору (файл “КЕВ Договора, доп угоди.pdf” 07 червня 2024 10:05) договір з Миколаївським квартирно-експлуатаційним управлінням було укладено 12.07.2023 за № БМР-63а/138. Разом з цим, згідно листа–відгука Миколаївського квартирно-експлуатаційного управління від 03.06.2024 № 1950, договір укладено 17.07.2023 за № БРМ-63а/138. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Частиною 9 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.