Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2024, 00:00
Статус: | Кваліфікація переможця |
Бюджет: | 21 640 345,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 108 201,73 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
ЄДРПОУ: | 34607554 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Микола Баркар |
Телефон: | +380484231501 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
3 |
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СЕПРО» у відкритих торгах на закупівлю Капітальний ремонт частини підвального приміщення з влаштуванням споруд подвійного призначення з властивостями найпростішого укриття блоку № 3, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу Ліцею № 1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: просп. Миру, будинок 19-А, м .Южне, Одеського району, Одеської області, код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, № UA-2024-05-20-009826-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СЕПРО» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Капітальний ремонт частини підвального приміщення з влаштуванням споруд подвійного призначення з властивостями найпростішого укриття блоку № 3, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу Ліцею № 1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: просп. Миру, будинок 19-А, м .Южне, Одеського району, Одеської області, код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, № UA-2024-05-20-009826-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. 1. Під час розгляду першого питання порядку денного: «10» червня 2024 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт частини підвального приміщення з влаштуванням споруд подвійного призначення з властивостями найпростішого укриття блоку № 3, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу Ліцею № 1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: просп. Миру, будинок 19-А, м .Южне, Одеського району, Одеської області, відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, № UA-2024-05-20-009826-a. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СЕПРО». Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СЕПРО» у процедурі закупівлі № UA-2024-05-20-009826-a виявлено наступні невідповідності: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції було надано кошторисні розрахунки (файли під назвою «1.2. Локальні кошториси (2).pdf», «1.3. підсумкова відомість ресурсів.pdf», «1.4. Розрахунки (2).pdf»), кошторисні розрахунки не містять печатки та підпису на кожній сторінці 1.2. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції було надано договірну ціну без пояснювальної записки ( файл під назвою «1.1. Договірна ціна.pdf»), а також ненадана відомість обсягів робіт з відображенням перевезення, матеріалів (лише тих, які винесені за норми) та устаткування, які включають види та обсяги робіт 1.3. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції не було надано календарного графіка виконання робіт. 1.4. Учасником надано в складі тендерної пропозиції файл «5. Довідка системи локалізації на генератори.pdf» в якому наявна інформація тільки про ступінь локалізації щодо Дизель-генератор NEP 44 в шумозахисному всепогодному капоті 44 кВА (рез. режим), 380 В в комплекті з панеллю автоматичного управління, про те не надно інформації щодо ступеня локалізації по: занурювальному дренажному насосі Unilift KP 150-A-1 GRUNDFOS, насосній станції Grundfos MULTILIFT M.12.1.4 (P=1,9кВт з резервуаром 93л) та насосній станції Grundfos JP 4-54 PT-H (Р=0,75кВт. Q=1,09 м3/год, Н=30м) Grundfos, які зазначені в пунктах 816, 817, 818 дефектному акті технічного завдання додатку № 4 тендерної документації. 1.5. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції не було надано лист-згоду із формальними (несуттєвими) помилками із обов'язковим зазначенням їх опису та прикладів, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення тендерної пропозиції. 1.6. Учасником процедури закупівлі в складі кошторисних розрахунків (файл під назвою 1.2. Локальні кошториси (2).pdf) не було надано розрахунок відповідно до п. 319, Додаток 4 «Поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.-2.2. Відповідно до абзацу 5-6, пункту 6, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від Учасників вимагалось: в складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати тверду договірну ціну, розраховану у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, пояснювальну записку до договірної ціни та розрахунки до неї, кошторисний розрахунок № П-145*, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, відомість обсягів робіт з відображенням перевезення, матеріалів (лише тих, які винесені за норми) та устаткування, які включають види та обсяги робіт, розроблені у порядку та за формами, встановленими Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Договірна ціна у повному обсязі подається у форматі PDF. Кожна сторінка кошторисної документації, яка містить інформацію, повинна бути пропечатана та підписана учасником з підписом та печаткою (у разі її використання) та завірена печаткою (у разі її використання) та підписом проектувальника в частині кошторисної документації. 2.3. Відповідно до пункту 6, абзацу 14, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від Учасників вимагалось: в складі тендерної пропозиції, Учасником має бути наданий орієнтовний календарний графік виконання робіт. 2.4. Відповідно до абзацу 1 пункту 8 ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» якщо виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі, передбачає постачання обладнання та устаткування, яке входить до переліку товарів, які мають закуповуватися з урахування вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, посиланням на відповідний товар, заявку про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації та калькуляцію собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) від виробника товару або документальне підтвердження того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження ступеню локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування (разом із таким документальним підтвердженням надається пояснення того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування). 2.5. Відповідно до пункту 12 формальних несуттєвих помилок, пункту 1 роздлу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду із формальними (несуттєвими) помилками із обов'язковим зазначенням їх опису та прикладів, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення тендерної пропозиції. 2.6. Відповідно до абзацу 5-6, пункту 6, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від Учасників вимагалось: в складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати тверду договірну ціну, розраховану у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, пояснювальну записку до договірної ціни та розрахунки до неї, кошторисний розрахунок № П-145*, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, відомість обсягів робіт з відображенням перевезення, матеріалів (лише тих, які винесені за норми) та устаткування, які включають види та обсяги робіт, розроблені у порядку та за формами, встановленими Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. З метою усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати кошторисну документацію, яка містить інформацію, пропечатану та підписану учасником з підписом та печаткою (у разі її використання) та завірену печаткою (у разі її використання) та підписом проектувальника в частині кошторисної документації. 3.2. Учаснику необхідно подати пояснювальну записку до договірної ціни та відомість обсягів робіт з відображенням перевезення, матеріалів (лише тих, які винесені за норми) та устаткування, які включають види та обсяги робіт, кожна сторінка яких пропечатана та підписана учасником з підписом та печаткою (у разі її використання) та завірена печаткою (у разі її використання) та підписом проектувальника в частині кошторисної документації. 3.3. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно подати календарний графік виконання робіт. 3.4. З метою усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати інформаційну довідку щодо підтвердження ступеню локалізації предмета закупівлі з переліку товарів, а саме: занурювальному дренажному насосі Unilift KP 150-A-1 GRUNDFOS, насосній станції Grundfos MULTILIFT M.12.1.4 (P=1,9кВт з резервуаром 93л) та насосній станції Grundfos JP 4-54 PT-H (Р=0,75кВт. Q=1,09 м3/год, Н=30м) Grundfos, 3.5. З метою усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати лист-згоду із формальними (несуттєвими) помилками із обов'язковим зазначенням їх опису та прикладів, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення тендерної пропозиції. 3.6 З метою усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати кошторисний розрахунок відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). 2. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СЕПРО» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СЕПРО» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Капітальний ремонт частини підвального приміщення з влаштуванням споруд подвійного призначення з властивостями найпростішого укриття блоку № 3, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу Ліцею № 1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: просп. Миру, будинок 19-А, м .Южне, Одеського району, Одеської області, відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, № UA-2024-05-20-009826-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СЕПРО» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа УКБ ЮМР ________________ Микола БАРКАР
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.