| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 19 851 400 EUR(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 198 514 EUR |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 99 257 EUR |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 43115923 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Каліновський Віталій |
| Телефон: | 0444811875 |
| E-mail: | kalinavv@customs.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
13 |
Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2024, 00:00
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Розглянуто службову записку відділу організації будівництва Департаменту матеріально-технічного забезпечення та управління державним майном від 08.10.2024 № 21-01/21-01-02/15413 в якій зазначено, що у зв’язку з неузгодженісттю проекту договору структурними підрозділами Держмитслужби виникла обставина, яка неуможливлює його підписання у визначені законодавством терміни відповідно до чого виникла необхідність у відміні відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні) (DK 021-2015: 45200000-9 Works related to objects of completed or unfinished construction and objects of civil construction (construction of a section for passenger vehicles and buses at the crossing point for road traffic "Krakivets" and restoration of the infrastructure of the Ukrainian part of the existing checkpoint "Krakivets" on the Ukrainian-Polish border) (UA-2024-05-15-012533-a)
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 08-10-2024, 15:26 по 19-10-2024, 00:00
Документи:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Замовник установлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників таким критеріям вказані у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 11.2 пункту 11. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження їх виконання надати позитивні листи-відгуки (не менш ніж 2 листа-відгука) від контрагентів/замовників щодо виконання учасником аналогічних робіт, із обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, терміну дії договору та підтвердженням, що роботи виконані в визначені договором терміни, якісно і відповідно проектної документації. Так у складі тендерної пропозиції Учасника надано листи-відгуки, а саме: - від 25 вересня 2021 б/н – ТОВ «ТРЦ НІКОЛЬСЬКИЙ» щодо виконання договору генерального підряду від 30.10.2019 № 1/10/2019; - від 17.09.2020 № 1729 – ТОВ «МАРТІН», щодо виконання договору генерального підряду від 30.10.2018 № 30/10-18. Слід зазначити, що у вказаних листах-відгуках зокрема відсутня інформація, яку необхідно було надати відповідно до підпункту 11.2. пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: інформацію щодо терміну дії договору та підтвердження, що роботи виконані відповідно проектної документації. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - інформацію та/або документи у відповідності до вимог підпункту 11.2. пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.