Період оскарження умов закупівлі - по 21-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 901 993,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 39 020,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
ЄДРПОУ: | 00493706 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Іщенко Валерій Васильович |
Телефон: | 380445278931 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03041, Україна, Київська область,Київ, Героїв Оборони, 15 |
6 |
На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника Приватне Підприємство "Фасад ХХІ" по закупівлі 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний (аварійний) ремонт кухонь, умивальників та туалетів в гуртожитку №10 НУБіП України за адресою: м. Київ, вул. Горіхуватський шлях, 7А) з наступною інформацією: Відповідно до умов тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, зокрема: • Оригінали або копії документів на обладнання та матеріально-технічну базу, які підтверджують право власності (договір купівлі-продажу або видаткові накладні або відомість підтверджуюча наявність машин/механізмів/обладнання на балансі підприємства, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) або право користування ними (договір оренди (лізингу), суборенди, надання послуг, тощо, у яких повинно бути визначено перелік машин/механізмів/обладнання, вказаних в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Договори повинні бути укладеними на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його продовження, містити назву, тип/марку/модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/видаткової накладної, вартості оренди машино-години машин/механізмів/обладнання, які будуть залучені при виконанні робіт). • лист – згода з проектом договору (ДОДАТОК № 5) та ІСТОТНИМИ умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації. Для усунення виявлених невідповідностей учасник Приватне Підприємство "Фасад ХХІ" повинен подати вищезазначені документи відповідно до предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.