Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2024, 00:00
«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА) ГПП «Морська» 35/6 кВ (інв. № 103226) ОФ ДП «АМПУ»)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 448 276,11 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 14 482,76 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 43 000,00 UAH |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон: | 0487293544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
0 |
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.2. п. 1 Додатка № 1 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка щодо інформації про виконання аналогічних договорів Вих. № 22/05-02 від 22.05.2024 (далі – Довідка № 22/05-02 від 22.05.2024). Відповідно до викладеної інформації у Довідці № 22/05-02 від 22.05.2024, учасник зазначає наявність виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі згідно Договору № 257-В-ЮЖФ-17 від 06.11.2017 укладеного із Південною філією ДП «АМПУ», який також наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Але, в порушення вимог пп.1.2. п. 1 Додатка № 1 до тендерної документації, учасником наданий Договір № 257-В-ЮЖФ-17 від 06.11.2017 не в повному обсязі, оскільки умовами п.3.3. цього Договору передбачено, що «Здавання Послуг Виконавцем та приймання їх результатів Адміністрацією оформлюються Актами здавання-приймання наданих послуг, що підписуються повноважними представниками Сторін та надаються Виконавцем протягом 5 (п’яти) календарних днів після фактичного надання Послуг за Договором». Таким чином, слід вважати, що учасником не підтверджена наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі у повному обсязі. Також, відповідно до вимог пп.1.2. п. 1 Додатка № 1, Замовником вимагається, що «Аналогічним договором за цією закупівлею буде вважатись договір на виконання робіт / надання послуг з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА)». Але, виходячи зі змісту предмета Договору № 257-В-ЮЖФ-17 від 06.11.2017, а саме відповідно до п.1.1. «Виконавець зобов’язується за заявкою Адміністрації протягом строку дії Договору надати за плату послуги з утримання інженерних мереж: наладка обладнання релейного захисту…». Таким чином, предмет аналогічного договору № 257-В-ЮЖФ-17 від 06.11.2017 не містить надання послуг із ремонту та випробування обладнання релейного захисту та автоматики. 1.2. На виконання вимог пп.1.3. п. 1 Додатка № 1 до тендерної документації, учасником надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 22/05-05 від 22.05.2024 (далі – Довідка № 22/05-05 від 22.05.2024). Однак, в порушення вимог пп.1.3. п. 1 Додатка № 1, у Довідці № 22/05-05 від 22.05.2024 учасником не зазначена наявність обладнання - Випробувальна установка для тестування пристроїв РЗА та не конкретизовано, яке саме власне обладнання відноситься до набору інструмента для електромонтажника. 1.3. На виконання вимог пп.3.4 п. 3 Додатка № 1 до тендерної документації, учасником надано документ «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» (лист від 22.05.2024 № 22/05-07), в якому зазначено про субпідрядника/співвиконавця – ТОВ «Комунікаційні інженерні мережі» (код ЄДРПОУ 41472423), який буде виконувати роботи – вимірювання обладнання. До відповідного документу учасником надано договір надання послуг від 03.04.2020 № 0304/20 з ТОВ «Комунікаційні інженерні мережі» (Виконавець), предметом якого є – надання Замовнику послуг, наявними засобами згідно з галуззю атестації електротехнічної лабораторії. До переліку послуг з даним договором входять послуги з проведення метрологічних робіт (повірка, калібрування, атестація, визначення параметрів засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання, інші супровідні роботи, послуги). Вказаний перелік не є вичерпним, та за заявкою Замовника, Виконавець зобов’язаний надати інші послуги згідно з галуззю атестації електротехнічної лабораторії. Враховуючи вище викладене, інформація, що зазначена учасником в листі від 22.05.2024 № 22/05-07 стосовно виду робіт (послуг), що буде виконувати субпідрядник/співвиконавець, не відповідає предмету договору від 03.04.2020 № 0304/20. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) з усіма додатками, зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Копія документу(ів), що підтверджують виконання договору(ів), зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. Аналогічним договором за цією закупівлею буде вважатись договір на виконання робіт / надання послуг з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) достатньо 1-го аналогічного договору. 2.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців). В листі обов’язково зазначити наявність: 1. Випробувальна установка для тестування пристроїв РЗА. 2. Набір інструмента для електромонтажника. В листі обов’язково зазначити про наявність: - власної електротехнічної лабораторії, чи договору з електротехнічною лабораторією на проведення іспитів. Додатково надається діючий Сертифікат визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії або діюче свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії, або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати копію балансової або інвентаризаційної відомості за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. 2.3. У разі залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як субпідрядника/співвиконавця, Учасник в складі пропозиції надає загальну інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця в вигляді довідки в довільній формі (для зручності Учасника Замовником розроблено Зразок довідки (Додаток 2.2. до тендерної документації)). Довідка повинна містити: - повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця; - код ЄДРПОУ/ІПН субпідрядника/співвиконавця; - орієнтовна складова у відсотковому значенні обсягу виконання робіт (надання послуг) субпідрядника/співвиконавця до ціни пропозиції торгів учасника процедури закупівлі; - інформацію про види робіт (послуг), які планується доручити субпідряднику/співвиконавцю та про наявність у субпідрядника/співвиконавця дозволу/декларації або ліцензії на виконання робіт (надання послуг), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України та які вимагаються умовами даної Тендерної документації. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМІНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати до Договору № 257-В-ЮЖФ-17 від 06.11.2017 укладеного із Південною філією ДП «АМПУ», акти здавання-приймання наданих послуг, які передбачені умовами п.3.3. цього Договору, та які будуть підтверджувати виконання договору, зазначеного учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору або підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у спосіб передбачений вимогами пп.1.2. п.1 Додатка № 1 до тендерної документації. 3.2. Надати Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання, у якому буде зазначена наявність наступного обладнання: Випробувальна установка для тестування пристроїв РЗА та набір інструмента для електромонтажника. Також, у якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати копію балансової або інвентаризаційної відомості за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. 3.3. Надати загальну інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця в вигляді довідки в довільній формі (для зручності Учасника Замовником розроблено Зразок довідки (Додаток 2.2. до тендерної документації)), у якій буде зазначена інформація щодо виду робіт (послуг), які планується доручити співвиконавцю ТОВ «Комунікаційні інженерні мережі» (код ЄДРПОУ 41472423), відповідно до назви предмету Договору надання послуг від 03.04.2020 № 0304/20.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.