Закупівлю оголошено - 08-05-2024, 08:33. Дата останніх змін - 03-07-2024, 17:11

«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА) ГПП «Морська» 35/6 кВ (інв. № 103226) ОФ ДП «АМПУ»)

«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного ... Державна закупівля - UA-2024-05-08-000216-a «Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА) ГПП «Морська» 35/6 кВ (інв. № 103226) ОФ ДП «АМПУ») від замовника Одеська філія ДП "АМПУ" від 5/8/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-05-08-000216-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-04-22-013445-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-05-2024, 08:33
по 20-05-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-05-2024, 08:33
по 23-05-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2024, 00:00

«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА) ГПП «Морська» 35/6 кВ (інв. № 103226) ОФ ДП «АМПУ»)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1448276.11
1 448 276,11 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:14 482,76 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:43 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Одеська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728457 Досьє YouControl
Контактна особа:Колесник Вікторія Володимирівна
Телефон:0487293544
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Інші завершальні будівельні р ...
1 448 276,11 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА) ГПП «Морська» 35/6 кВ (інв. № 103226) ОФ ДП «АМПУ»

1
послуга
65026 Україна Одеська область Одеса Митна пл. 1
по 31-12-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. СЕРЕДНЯ буд. 10 А, 65091, Вадим Смищенко
Остаточна пропозиція:
1 440 610,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-06-2024, 17:20
Період подачі оскарження:
по 25-06-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-06-24, 16:10:33
24

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.2. п. 1 Додатка № 1 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка щодо інформації про виконання аналогічних договорів Вих. № 22/05-02 від 22.05.2024 (далі – Довідка № 22/05-02 від 22.05.2024). Відповідно до викладеної інформації у Довідці № 22/05-02 від 22.05.2024, учасник зазначає наявність виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі згідно Договору № 257-В-ЮЖФ-17 від 06.11.2017 укладеного із Південною філією ДП «АМПУ», який також наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Але, в порушення вимог пп.1.2. п. 1 Додатка № 1 до тендерної документації, учасником наданий Договір № 257-В-ЮЖФ-17 від 06.11.2017 не в повному обсязі, оскільки умовами п.3.3. цього Договору передбачено, що «Здавання Послуг Виконавцем та приймання їх результатів Адміністрацією оформлюються Актами здавання-приймання наданих послуг, що підписуються повноважними представниками Сторін та надаються Виконавцем протягом 5 (п’яти) календарних днів після фактичного надання Послуг за Договором». Таким чином, слід вважати, що учасником не підтверджена наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі у повному обсязі. Також, відповідно до вимог пп.1.2. п. 1 Додатка № 1, Замовником вимагається, що «Аналогічним договором за цією закупівлею буде вважатись договір на виконання робіт / надання послуг з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА)». Але, виходячи зі змісту предмета Договору № 257-В-ЮЖФ-17 від 06.11.2017, а саме відповідно до п.1.1. «Виконавець зобов’язується за заявкою Адміністрації протягом строку дії Договору надати за плату послуги з утримання інженерних мереж: наладка обладнання релейного захисту…». Таким чином, предмет аналогічного договору № 257-В-ЮЖФ-17 від 06.11.2017 не містить надання послуг із ремонту та випробування обладнання релейного захисту та автоматики. 1.2. На виконання вимог пп.1.3. п. 1 Додатка № 1 до тендерної документації, учасником надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 22/05-05 від 22.05.2024 (далі – Довідка № 22/05-05 від 22.05.2024). Однак, в порушення вимог пп.1.3. п. 1 Додатка № 1, у Довідці № 22/05-05 від 22.05.2024 учасником не зазначена наявність обладнання - Випробувальна установка для тестування пристроїв РЗА та не конкретизовано, яке саме власне обладнання відноситься до набору інструмента для електромонтажника. 1.3. На виконання вимог пп.3.4 п. 3 Додатка № 1 до тендерної документації, учасником надано документ «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» (лист від 22.05.2024 № 22/05-07), в якому зазначено про субпідрядника/співвиконавця – ТОВ «Комунікаційні інженерні мережі» (код ЄДРПОУ 41472423), який буде виконувати роботи – вимірювання обладнання. До відповідного документу учасником надано договір надання послуг від 03.04.2020 № 0304/20 з ТОВ «Комунікаційні інженерні мережі» (Виконавець), предметом якого є – надання Замовнику послуг, наявними засобами згідно з галуззю атестації електротехнічної лабораторії. До переліку послуг з даним договором входять послуги з проведення метрологічних робіт (повірка, калібрування, атестація, визначення параметрів засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання, інші супровідні роботи, послуги). Вказаний перелік не є вичерпним, та за заявкою Замовника, Виконавець зобов’язаний надати інші послуги згідно з галуззю атестації електротехнічної лабораторії. Враховуючи вище викладене, інформація, що зазначена учасником в листі від 22.05.2024 № 22/05-07 стосовно виду робіт (послуг), що буде виконувати субпідрядник/співвиконавець, не відповідає предмету договору від 03.04.2020 № 0304/20. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) з усіма додатками, зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Копія документу(ів), що підтверджують виконання договору(ів), зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. Аналогічним договором за цією закупівлею буде вважатись договір на виконання робіт / надання послуг з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) достатньо 1-го аналогічного договору. 2.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців). В листі обов’язково зазначити наявність: 1. Випробувальна установка для тестування пристроїв РЗА. 2. Набір інструмента для електромонтажника. В листі обов’язково зазначити про наявність: - власної електротехнічної лабораторії, чи договору з електротехнічною лабораторією на проведення іспитів. Додатково надається діючий Сертифікат визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії або діюче свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії, або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати копію балансової або інвентаризаційної відомості за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. 2.3. У разі залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як субпідрядника/співвиконавця, Учасник в складі пропозиції надає загальну інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця в вигляді довідки в довільній формі (для зручності Учасника Замовником розроблено Зразок довідки (Додаток 2.2. до тендерної документації)). Довідка повинна містити: - повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця; - код ЄДРПОУ/ІПН субпідрядника/співвиконавця; - орієнтовна складова у відсотковому значенні обсягу виконання робіт (надання послуг) субпідрядника/співвиконавця до ціни пропозиції торгів учасника процедури закупівлі; - інформацію про види робіт (послуг), які планується доручити субпідряднику/співвиконавцю та про наявність у субпідрядника/співвиконавця дозволу/декларації або ліцензії на виконання робіт (надання послуг), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України та які вимагаються умовами даної Тендерної документації. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМІНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати до Договору № 257-В-ЮЖФ-17 від 06.11.2017 укладеного із Південною філією ДП «АМПУ», акти здавання-приймання наданих послуг, які передбачені умовами п.3.3. цього Договору, та які будуть підтверджувати виконання договору, зазначеного учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору або підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у спосіб передбачений вимогами пп.1.2. п.1 Додатка № 1 до тендерної документації. 3.2. Надати Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання, у якому буде зазначена наявність наступного обладнання: Випробувальна установка для тестування пристроїв РЗА та набір інструмента для електромонтажника. Також, у якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати копію балансової або інвентаризаційної відомості за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. 3.3. Надати загальну інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця в вигляді довідки в довільній формі (для зручності Учасника Замовником розроблено Зразок довідки (Додаток 2.2. до тендерної документації)), у якій буде зазначена інформація щодо виду робіт (послуг), які планується доручити співвиконавцю ТОВ «Комунікаційні інженерні мережі» (код ЄДРПОУ 41472423), відповідно до назви предмету Договору надання послуг від 03.04.2020 № 0304/20.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-06-24, 16:10:33
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-05-08-000216-a-a1
Номер договору:
3560-В-ОДФ-24
Дата підписання договору:
03-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 03-07-2024 по 31-12-2024
1 728 732,00 UAH
Ціна договору
1 440 610,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 440 610,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-05-2024, 08:33:18
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-05-2024, 08:33:48
Електронні тендерні вимоги
1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
2. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
4. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
5. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник юридична особа підтверджує, що
1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
Учасник фізична особа підтверджує, що
2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту «Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА) ГПП «Морська» 35/6 кВ (інв. № 103226) ОФ ДП «АМПУ»)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі (далі – Гарантія). Гарантія має бути отримана в одному з системно важливих банків, визначених рішенням правління НБУ або у разі отримання Учасником Гарантії в іншому банку, ніж зазначено, така Гарантія авізується через банк замовника.
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з ремонту, наладки і випробування обладнання 0,4 - 35 кВ, релейного захисту та автоматики (РЗА) ГПП «Морська» 35/6 кВ (інв. № 103226) ОФ ДП «АМПУ»)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
гарантія банківської установи у вигляді електронного документу.
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 08-05-2024, 08:33:19
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ